Dat zal best. Maar hoe hij het ook bedoelt, hij moet wel een beetje nadenkenquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:55 schreef pyl het volgende:
pssssttt....Scrut: die Soul79 is best een goeie gozer hoor
O, maar dat ben ik geheel en al met je eens. Je richtte je pijlen echter net op de verkeerde....quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zal best. Maar hoe hij het ook bedoelt, hij moet wel een beetje nadenken
Niks verkapt !quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-oude-poep-zijn topic?
Bullpit heeft in het vorige nummer een schone plaat geplaatst, maar hij is sindsdien stil...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:01 schreef fotoloog het volgende:
Staat er nog iets open?,of kan ik....
Mijn dooie playmate...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:01 schreef fotoloog het volgende:
Staat er nog iets open?,of kan ik....
Toch niet helemaal. De 'slechten' zijn hoe dan ook 'verloren', daar ga ik überhaupt niet mee in discussie, de 'goeden' moeten hun geschiedenis kennen, vooral om het in perspectief te kunnen zienquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:58 schreef pyl het volgende:
[..]
O, maar dat ben ik geheel en al met je eens. Je richtte je pijlen echter net op de verkeerde....
Dorothy Strattenquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mijn dooie playmate...
[afbeelding]
Ik ken die acterende gratenpakhuizen uit Amerika toch nooitquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Bullpit heeft in het vorige nummer een schone plaat geplaatst, maar hij is sindsdien stil...
quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:04 schreef fotoloog het volgende:
Dorothy Stratten
Kijk jij op zaterdagavond nou vaak RTL5, foto?quote:
Ik kijk alleen Star trek.......quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Kijk jij op zaterdagavond nou vaak RTL5, foto?![]()
Net begonnen.....laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
Die 's in voormalig Joegoslavië op jacht naar oorlogsmisdadigers...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar is die Pitbull gebleven?
O dan ken ik hem misschien welquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die 's in voormalig Joegoslavië op jacht naar oorlogsmisdadigers...
Ja;quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:11 schreef pos het volgende:
er stond in het vorige deel toch nog een plaatje open?
Je Kliko; want die puilt natuurlijk uit van al je tuinafval...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:12 schreef pyl het volgende:
Er staat nog wel meer open....
Het raam? [insert slappe-grapsmiley]quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:12 schreef pyl het volgende:
Er staat nog wel meer open....
Jij bent nogal vaag met media en kunsten en zo, hè ?quote:
In Scheveningen zitten nog wel een paar heren die voorlopig niets omhanden hebben...zetten we die in de jury.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
En wie gaat zeggen of het goed of fout is?
Ik ben al bezig met een serie over een wit hondje Snidéfix, die met zijn kogelronde en besnorde baasje Snobelix en diens kleine en pezige homopartner Snasterix, die in Texas stand houden tegen de Puriteinen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij bent nogal vaag met media en kunsten en zo, hè ?
Door dat geouwehoer over snobs kreeg ik het idee voor een stripfiguurtje: 'Snobby'...
Da's dan een olijk, ietwat eigenwijs, wit hondje.
Omdat honden niet kunnen praten moet 't beestje ook een baasje hebben; voor de broodnodige verbale interactie met de buitenwereld.
'k had gedacht aan een klein, jong kereletje met een guitig kapsel en het beroep van verslaggever...en die noemen we dan 'Snuifje'...
Zit er brood in, denk je ?
Gaaf....quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben al bezig met een serie over een wit hondje Snidéfix, die met zijn kogelronde en besnorde baasje Snobelix en diens kleine en pezige homopartner Snasterix, die in Texas stand houden tegen de Puriteinen.
ja sorryquote:
Poppers natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gaaf....
Tip: zorg ook voor een magisch element...iets van een toverdrankje of zo.
Kijk omhoog sammy...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Poppers natuurlijk.
Meneer is een kenner...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is natuurlijk wel een homo-enclave, ik hou het bij poppers![]()
dan neem ik wel een pyltjequote:Op zaterdag 23 april 2005 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een homo-enclave, ik hou het bij poppers![]()
Jij bent toch de homo hier?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer is een kenner... [afbeelding]
Enkel en alleen op de trein...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent toch de homo hier?
Sterker nog; heel die klote-trein is opgedoekt...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar daar is het nu nog geen weer voor
We zoeken een koningin en een goochelaar.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
Ik zie tussen het slowchatten het bos niet meer
Fuck, net nu ik m'n auto wil verkopen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Sterker nog; heel die klote-trein is opgedoekt...
Da's weer 's wat anders dan een clown en een acrobaat...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
We zoeken een koningin en een goochelaar.
Oh, maar de pauper-treinen (die geel-blauwe) rijden nog wel hoor...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Fuck, net nu ik m'n auto wil verkopen.
Zeker, goochelaars en koninginnen zijn nogal duf terwijl clowns en acrobaten hele toffe gasten zijnquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's weer 's wat anders dan een clown en een acrobaat...
En dát zonder poppers.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeker, goochelaars en koninginnen zijn nogal duf terwijl clowns en acrobaten hele toffe gasten zijn
Ah oké, misschien dat ik dan beter zoeen kan kopenquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh, maar de pauper-treinen (die geel-blauwe) rijden nog wel hoor...
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker, goochelaars en koninginnen zijn nogal duf terwijl clowns en acrobaten hele toffe gasten zijn
quote:
Samson-imitatie ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken niet zoveel Jordaanse goochelaars
Ik zit aan de sinasquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:55 schreef pos het volgende:
is iedereen hier stoned of dronken of zo?
Allicht; anders haal ik die bypass niet...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch wel volle melk?
Met muzikale omlijsting van BZN...in Thailand, of iets in die geest...quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ze naar "Beertje van Beers op bezoek bij Hans Kazan en Magic Unlimited" kijken op bij de TROS
ja of..eh...Radia Rania Dania?quote:
Nee, niet in die geest. Het is daadwerkelijk op tv nuquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Met muzikale omlijsting van BZN...in Thailand, of iets in die geest...
nope is niet prinses Noor, een konigin is geen prinsesquote:
Pos had al Rania gezegdquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:20 schreef Bullpit het volgende:
ik ga het maar zeggen denk ik, ik ken het mens verder ook niet![]()
Queen Rania of Jordania stond erbij![]()
Volgens mij een Nederlandse goochelaarquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:17 schreef pos het volgende:
laat maar...heb het al gezien,
een blonde duitser dus? en zingt hij?
iddquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo zonder slowchat is het hier inderdaad veel leuker
Doe anders maar een plaatje...quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo zonder slowchat is het hier inderdaad veel leuker
Ah; die psycho-mof...quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Gebakken beviel niet zo goed heb ik begrepen
Min of meerquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:54 schreef Treinhomo het volgende:
Iemand uit de racerij ?
dat zei ik koppens , ik had de klank goedquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:54 schreef sooty het volgende:
Die goochelaar is Ger Copper.
Als we zo gaan beginnen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:58 schreef Bullpit het volgende:
[..]
dat zei ik koppens , ik had de klank goed
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je klankje voor dummies
John Higgins idd, maar de zoon van?? Dacht het niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:10 schreef sooty het volgende:
John Higgins, zoon van de grote Alex.
Ech Wel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
John Higgins idd, maar de zoon van?? Dacht het niet.
Wat erg he Scrut...quote:
Trek het je niet aan Pos, het is een maniertje van mij. In het dagelijks leven zet ik ook menigeen op het verkeerde been. Het ligt dus niet zozeer aan jou maar aan mijquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:30 schreef pos het volgende:
[..]
Wat erg he Scrut...![]()
Ik heb het de laatste tijd zo vaak
![]()
Geheel en alquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:32 schreef Treinhomo het volgende:
John Hillerman.
die associatie had ik ook al maar ik wilde niet gaan slowchattenquote:De naam van die kip weet ik niet...
Oh ja; da's waar ook. Zonder slowchat is 't hier véél leuker...quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
die associatie had ik ook al maar ik wilde niet gaan slowchatten
Ja en waarom met minder genoegen nemen hequote:Op zaterdag 23 april 2005 20:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh ja; da's waar ook. Zonder slowchat is 't hier véél leuker...
Precies. In de buurt van Oosterhout en Raamsdonksveer.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Huh
'k dacht dat Made in Brabant lag...
Hoe weet jij dat nou weer ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Precies. In de buurt van Oosterhout en Raamsdonksveer.
Neuh. Made hebbie overal. Met name in de buurt van rottend vlees.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Huh
'k dacht dat Made in Brabant lag...
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:42 schreef sooty het volgende:
Neuh. Made hebbie overal. Met name in de buurt van rottend vlees.
Globetrotter...quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had een vriendinnetje in Raamsdonksveer![]()
Dus dan ga je maar naar Raamsdonks-fucking-veer...?quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had net m'n rijbewijs en dacht: wat zal ik daar eens mee doen?
jij bent vast erg grappig in het "echie"quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar naar Raamsdonks-fucking-veer...?
Nee, ik kende haar al maar ik vond het wel leuk om veel te rijden en 'nam dus maar verkering' met haar. Relatie met kilometergarantiequote:Op zaterdag 23 april 2005 20:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar naar Raamsdonks-fucking-veer...?
Dat kan ik beter: Bloomington, California...quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik kende haar al maar ik vond het wel leuk om veel te rijden en 'nam dus maar verkering' met haar. Relatie met kilometergarantie
Ja maar dan heb je toch geen fuck aan je rijbewijs?quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat kan ik beter: Bloomington, California...
Dat was op basis van airmiles...
Wat ben je toch ook een pragmatisch jongmens...quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja maar dan had ik toch geen fuck aan m'n rijbewijs gehad?
'k moest ook nog van Tilburg naar Schiphol zien te komen...quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja maar dan heb je toch geen fuck aan je rijbewijs?
nee man ik bedoelde het andersomquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wederom; excuses voor het feit dat ik besta...
Oh; je zit me gewoon een beetje te bescrutinizen...quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:55 schreef pos het volgende:
nee man ik bedoelde het andersom
Tja, Bolkonsky heeft z'n kip weggehaald en we zitten nog te wachten op bevestiging of Ger Coppens de door fotoloog gezochte goochelaar isquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Gezellig luitjes ?
Plaatjes raden doen we een andere keer weer.
doe maar hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:59 schreef tong80 het volgende:
Vroeger ja vroeger werden dan nog gewoon plaatjes geplaatst.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh; je zit me gewoon een beetje te bescrutinizen...
Inderdaad. Het gaat hier een beetje over-the-top.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:59 schreef tong80 het volgende:
Vroeger ja vroeger werden dan nog gewoon plaatjes geplaatst. Ooit was het zo leuk hier.
Wat wil een mens nog meer?quote:
Hmmm....snel. Ik had 'm nog nooit met gitaar gezien...quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:14 schreef sooty het volgende:
Du, Peter Maffay
Tuurlijk ken jij die meneer van mij wel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:49 schreef pos het volgende:
ken ze beide niet
Nope. Eén van de twee uit "Zwei himmlische Töchter"quote:
pyl dat klinkt alsof we wel eens sex hebben gehadquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Tuurlijk ken jij die meneer van mij wel.![]()
Sorry, Soot, ik was te snel. Eerst die van jou, natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:50 schreef sooty het volgende:
Wat doet die neger hier, pyl ?
"we"?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:50 schreef pos het volgende:
pyl dat klinkt alsof we wel eens sex hebben gehad
Die andere is getrouwd met een vent van 100 Johannes Heesters.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:50 schreef sooty het volgende:
[..]
Nope. Eén van de twee uit "Zwei himmlische Töchter"
Wat doet die neger hier, pyl ?
"wij"?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:52 schreef pos het volgende:
wij
ja wij... wij samen dus...quote:
Klinkt goed, maar dan nog begrijp ik je eerdere opmerking niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:54 schreef pos het volgende:
ja wij... wij samen dus...dus je weet wel met elkaar
Nee Berben is de damequote:
heb je vaker last van hequote:Op zaterdag 23 april 2005 21:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar dan nog begrijp ik je eerdere opmerking niet.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die andere is getrouwd met een vent van 100 Johannes Heesters.
Niet voor het geld
Kut ik kom niet op de naam.
Geef me de voornaam en ik vul het in
Ik zei toch exhibitioniste.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:59 schreef sooty het volgende:
[..]
Yep![]()
Zo ziet ze er ook uit:
[afbeelding]
Volgens mij wel hoor kijk het maar eens na.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:58 schreef sooty het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is geen van beiden getrouwd met die olijke nederlander...
Nagekeken en je hebt ongelijk:quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor kijk het maar eens na.
wel project-onbefbaar he?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:59 schreef sooty het volgende:
[..]
Yep![]()
Zo ziet ze er ook uit:
[afbeelding]
Bobo's in the bush...quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:11 schreef zoalshetis het volgende:
wel project-onbefbaar he?
wat een stom programma, zag er net een stukje van...quote:
Is hij die neger van de Lassie reclame?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:18 schreef pyl het volgende:
Is er dan niemand die mijn meneer kent?![]()
Hij is nog wel zo beroemd...
Je zit in een onkenningsfase, Eigenlijk vind je die oudere jongeren wel leuk. Wij maken geen verschil zoalshetis. Als je wilt meedoen: be our guest.quote:
Staat er nog iets open dan ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:18 schreef pyl het volgende:
Is er dan niemand die mijn meneer kent?![]()
Hij is nog wel zo beroemd...
truste tongquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Tong is slapen. En wordt vannacht wakker omdat ie de neger kent.
Trusten raad je maarders
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:15 schreef Modus het volgende:
Chubby Checker?
ja die van pylquote:Op zondag 24 april 2005 01:28 schreef fotoloog het volgende:
Staat er nog wat open?
ehm. in welke trein ben ik nu weer ingestapt?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:21 schreef sooty het volgende:
[..]
Je zit in een onkenningsfase, Eigenlijk vind je die oudere jongeren wel leuk. Wij maken geen verschil zoalshetis. Als je wilt meedoen: be our guest.
james brown natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2005 07:53 schreef pyl het volgende:
Okay, opdracht voor deze dag: wie is de King of Rock 'n Soul?![]()
goedemorgen pyl, maxwell is natuurlijk goedquote:Op zondag 24 april 2005 11:07 schreef pyl het volgende:
Nee joh, da's Maxwell.
En James Brown is hopeloos fout.....
Hoi pos (en TH!)quote:
Hoi pyl !quote:Op zondag 24 april 2005 11:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Hoi pos (en TH!)![]()
Percy Sledge is het ook niet.
Ik weiger het te geloven. Nogmaals:quote:Op zondag 24 april 2005 11:31 schreef fotoloog het volgende:
Zegt me nog niets
Er hangt hier een thermometer in de zon en die geeft 27 graden Celsius aan....quote:Nog ff op het balkonnetje in het zonnetje![]()
En de dolle slaat zijn slag!quote:Op zondag 24 april 2005 11:37 schreef dolle_hond het volgende:
solomon burke
Tja, als we dat toch eens vanaf het begin hadden bijgehouden....quote:Op zondag 24 april 2005 11:46 schreef dolle_hond het volgende:
weer een puntje
Je kent hem toch wel, pos?quote:
Nou, download even zijn grootste hits, draai ze, kom in uitstekende stemming en ga morgen het ceedeetje kopen!quote:
beloofd ga ik zo doen, even koffie in de tuin opdrinken nuquote:Op zondag 24 april 2005 11:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou, download even zijn grootste hits, draai ze, kom in uitstekende stemming en ga morgen het ceedeetje kopen!![]()
Biertjuh op het balkon..........quote:Op zondag 24 april 2005 11:59 schreef pos het volgende:
[..]
beloofd ga ik zo doen, even koffie in de tuin opdrinken nu
Neuh,Chic, daar kan je me blij ,mee maken...........quote:Op zondag 24 april 2005 12:12 schreef pyl het volgende:
Foto, ik heb altijd gedacht dat Burke helemaal jouw muziek was......ik denk het zelfs nu nog...![]()
Hoe lang zit jij al op dat balkon van je....?quote:Op zondag 24 april 2005 12:36 schreef fotoloog het volgende:
Neuh,Chic, daar kan je me blij ,mee maken...........
Zonnetje is wegquote:Op zondag 24 april 2005 12:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Hoe lang zit jij al op dat balkon van je....?
Zonnebankie dan maar.....quote:
plaats jij ff een plaatje, dan kunnen we weer uren vooruitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |