Dat zal best. Maar hoe hij het ook bedoelt, hij moet wel een beetje nadenkenquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:55 schreef pyl het volgende:
pssssttt....Scrut: die Soul79 is best een goeie gozer hoor
O, maar dat ben ik geheel en al met je eens. Je richtte je pijlen echter net op de verkeerde....quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zal best. Maar hoe hij het ook bedoelt, hij moet wel een beetje nadenken
Niks verkapt !quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-oude-poep-zijn topic?
Bullpit heeft in het vorige nummer een schone plaat geplaatst, maar hij is sindsdien stil...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:01 schreef fotoloog het volgende:
Staat er nog iets open?,of kan ik....
Mijn dooie playmate...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:01 schreef fotoloog het volgende:
Staat er nog iets open?,of kan ik....
Toch niet helemaal. De 'slechten' zijn hoe dan ook 'verloren', daar ga ik überhaupt niet mee in discussie, de 'goeden' moeten hun geschiedenis kennen, vooral om het in perspectief te kunnen zienquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:58 schreef pyl het volgende:
[..]
O, maar dat ben ik geheel en al met je eens. Je richtte je pijlen echter net op de verkeerde....
Dorothy Strattenquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mijn dooie playmate...
[afbeelding]
Ik ken die acterende gratenpakhuizen uit Amerika toch nooitquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Bullpit heeft in het vorige nummer een schone plaat geplaatst, maar hij is sindsdien stil...
quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:04 schreef fotoloog het volgende:
Dorothy Stratten
Kijk jij op zaterdagavond nou vaak RTL5, foto?quote:
Ik kijk alleen Star trek.......quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Kijk jij op zaterdagavond nou vaak RTL5, foto?![]()
Net begonnen.....laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
Die 's in voormalig Joegoslavië op jacht naar oorlogsmisdadigers...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar is die Pitbull gebleven?
O dan ken ik hem misschien welquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die 's in voormalig Joegoslavië op jacht naar oorlogsmisdadigers...
Ja;quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:11 schreef pos het volgende:
er stond in het vorige deel toch nog een plaatje open?
Je Kliko; want die puilt natuurlijk uit van al je tuinafval...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:12 schreef pyl het volgende:
Er staat nog wel meer open....
Het raam? [insert slappe-grapsmiley]quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:12 schreef pyl het volgende:
Er staat nog wel meer open....
Jij bent nogal vaag met media en kunsten en zo, hè ?quote:
In Scheveningen zitten nog wel een paar heren die voorlopig niets omhanden hebben...zetten we die in de jury.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
En wie gaat zeggen of het goed of fout is?
Ik ben al bezig met een serie over een wit hondje Snidéfix, die met zijn kogelronde en besnorde baasje Snobelix en diens kleine en pezige homopartner Snasterix, die in Texas stand houden tegen de Puriteinen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij bent nogal vaag met media en kunsten en zo, hè ?
Door dat geouwehoer over snobs kreeg ik het idee voor een stripfiguurtje: 'Snobby'...
Da's dan een olijk, ietwat eigenwijs, wit hondje.
Omdat honden niet kunnen praten moet 't beestje ook een baasje hebben; voor de broodnodige verbale interactie met de buitenwereld.
'k had gedacht aan een klein, jong kereletje met een guitig kapsel en het beroep van verslaggever...en die noemen we dan 'Snuifje'...
Zit er brood in, denk je ?
Gaaf....quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben al bezig met een serie over een wit hondje Snidéfix, die met zijn kogelronde en besnorde baasje Snobelix en diens kleine en pezige homopartner Snasterix, die in Texas stand houden tegen de Puriteinen.
ja sorryquote:
Poppers natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gaaf....
Tip: zorg ook voor een magisch element...iets van een toverdrankje of zo.
Kijk omhoog sammy...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Poppers natuurlijk.
Meneer is een kenner...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is natuurlijk wel een homo-enclave, ik hou het bij poppers![]()
dan neem ik wel een pyltjequote:Op zaterdag 23 april 2005 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een homo-enclave, ik hou het bij poppers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |