Bommel ook.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarom ging ik ook bijna huilen.
Mooi verjaardags kado, hij heeft er wel ff opmoeten wachten maar toch. Frits heeft trouwens alle kampioenschappen meegemaakt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:54 schreef Djekko het volgende:
Bommel met de schaal naar FritsGeweldig
Van Bommel zien we wel huilen als hij de CL beker ontvangtquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:57 schreef Djekko het volgende:
[..]
Bommel ook.
Alleen dat kwam door de champagne in z'n oog.
JAN VENNEGOOR, JAN VENNEGOOR, JAN VENNEGOOR, VENNEGOOR OF HESSELINKquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:04 schreef blieblie het volgende:
En nu allemaal L'Amour Toujours opzetten en meezingen:
JAN VENNEGOOR JAN VENNEGOOR. (Dast enige PSV-voetballied wat ik zo ken
, naja en rood wit dan)
Maar er komt nog een huldiging aan op 8 meiquote:
1 dag voor mijn verjaardag dus een extra feestquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:06 schreef Djekko het volgende:
[..]
Maar er komt nog een huldiging aan op 8 mei
- Simply the bestquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:04 schreef blieblie het volgende:
En nu allemaal L'Amour Toujours opzetten en meezingen:
JAN VENNEGOOR JAN VENNEGOOR. (Dast enige PSV-voetballied wat ik zo ken
, naja en rood wit dan)
Zeg, waar blijft de rest van de PSV'ers eigenlijk? Zijn wij de enige?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
1 dag voor mijn verjaardag dus een extra feest
-einhovuh, eindhovuh, eindhovuhquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
- Simply the best
- Brabants nachten
-ik ken er ook niet zo veel
Die slapen allemaal alquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:07 schreef Djekko het volgende:
[..]
Zeg, waar blijft de rest van de PSV'ers eigenlijk? Zijn wij de enige?
ik denk feestenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:07 schreef Djekko het volgende:
[..]
Zeg, waar blijft de rest van de PSV'ers eigenlijk? Zijn wij de enige?
Of Studio Neus aan het kijken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:09 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Die slapen allemaal alof zijn buiten aan het feesten
![]()
Waarom nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Wij maken dit topic gewoon vol voor een mooie kampioenstitel
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Wij maken dit topic gewoon vol voor een mooie kampioenstitel
Ej Woozquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:12 schreef WooZ het volgende:
Schitterende goal van Park, ontroerend moment bij Fritske
later meer....
Gewoon simpelquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:11 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Waarom nietheb jij al een idee? (of is dit een beetje te vroeg om te vragen
)
Mét hoofdlettersquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon simpel
Kampioen van Nederland
Lekkere knal met zijn chocolade beenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:12 schreef WooZ het volgende:
Schitterende goal van Park, ontroerend moment bij Fritske
later meer....
Vanuit Tilburg? Mwahquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:14 schreef blieblie het volgende:
Gaaa dan dadelijk ook naar Stratumseind.
Of is dat te ver weg voor jullie?
Die komt elk jaar terug, maar veranderd nog wel is van club-topicquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon simpel
Kampioen van Nederland
Jah, die ken ik ook nog wel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
- Simply the best
- Brabants nachten
-ik ken er ook niet zo veel
Iets te ver vanuit Puttenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:14 schreef blieblie het volgende:
Gaaa dan dadelijk ook naar Stratumseind.
Of is dat te ver weg voor jullie?
In me eentje PSV-fan wezenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Fuck man... wat doe je dan ook in Putten.
Putten ?? kom jij uit putten ?? grappigquote:
Eej appelsientjequote:Op zaterdag 23 april 2005 23:17 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was een korte verjaardag
Boerenwe zijn landskampioen!!
![]()
![]()
Was die verjaardag dan zo saai?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:17 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was een korte verjaardag
Boerenwe zijn landskampioen!!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |