Die gingen ze anders toch niet winnenquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mwah, tot en met het seizoen 2007-2008 paste niet meer
Ik niet ,want ik zei het al tegen hem aan het begin van het seizoen maar hij wou niet luisteren.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik niet ,want ik zei het al tegen hem aan het begin van het seizoen maar hij wou niet luisteren.
bedankt en jullie alvast succes volgend jaar.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:44 schreef Ebayzo.nl het volgende:
2-0...Kan niet missenGefeliciteerd namens een Feyenoord fan
Dik verdiend! Nu maar hopen dat ze in Europa ook nog even doorstampen!
dank je, van jou komende betekent heel veelquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:46 schreef The_Hives het volgende:
psv-ers gefeliciteerd. Terecht kampioen.
Jij ook bedankt hequote:Op zaterdag 23 april 2005 21:46 schreef The_Hives het volgende:
Ik dank uquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:46 schreef The_Hives het volgende:
Bedankt, zo te zien heb je je ondertitel aangepastquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:46 schreef The_Hives het volgende:
ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Bedankt, zo te zien heb je je ondertitel aangepast![]()
Toen hoopte je het alleen, later begon het erop te lijken dat ze een serieuze kans zouden maken om kampioen te worden. En dat is nu gebeurtquote:
Lees mijn posts van toen nog maar eens terugquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:14 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Toen hoopte je het alleen, later begon het erop te lijken dat ze een serieuze kans zouden maken om kampioen te worden. En dat is nu gebeurt![]()
Ik ben nog niet zo lang actief hier dus dat wist ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lees mijn posts van toen nog maar eens terugToen Ibra werd verkocht wist ik 't zeker
Ik had wel meer vertrouwen dan de 'voetbalkenners' die PSV een 3e of zelfs 4e plek gaven.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had er ook vertrouwen in sinds het begin van het seizoen
Die voetbalkenners waren grotendeels Ajacieden en Feyenoordersquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:29 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik had wel meer vertrouwen dan de 'voetbalkenners' die PSV een 3e of zelfs 4e plek gaven.
Nee ook het Eindhovens Dagblad kwam niet verder dan de 3e plek, dus niet AZ maar PSV is de verassing van het seizoen!quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die voetbalkenners waren grotendeels Ajacieden en Feyenoorders
Wie had dat verwacht aan het begin van het seizoen!quote:PSV is de
'snelste' landskampioen sinds 1999 toen
Feyenoord op vijf speelronden van het
einde de landstitel veiligstelde.
Lee met zijn bakje Koreaans eten in de kleedkamerquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:43 schreef Zapper het volgende:
Geweldige beelden op Canal+, jammer dat de fans zonder dit moeten missen, was echt heerlijk
Alle PSV'ers hier gefeliciteerd met het kampioenschap, de eerste biertjes zijn al achter de kiezen, dat er maar vele mogen volgen!
En mooi he, Sibon met de 3-0ik ging uit m'n dak kan ik u zeggen
KAMPIOENEN!!!
Gewoon mooi om te zienquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:54 schreef Djekko het volgende:
Bommel met de schaal naar FritsGeweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |