Toch raar dat ze het niet vertellen. Hierdoor krijg ik het idee dat hij ze op een gruwelijke manier heeft omgebracht.quote:Op maandag 25 april 2005 13:50 schreef vdo28 het volgende:
Hmmz interessant artikel.
Toch vraag ik me af hoe hij ze nou vermoord heeft...
Ja toch wel idd.quote:Op maandag 25 april 2005 13:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Toch raar dat ze het niet vertellen. Hierdoor krijg ik het idee dat hij ze op een gruwelijke manier heeft omgebracht.
wat afschuwelijk, ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 25 april 2005 13:52 schreef vdo28 het volgende:
Ja toch wel idd.
Of dat ze het vermoeden hebben dat iemand heeft geholpen....
Helemaal mee eens Milagro, zo had ik eerlijk gezegd nog niet bekeken. Maar als ik zo alle feiten op een rijtje probeer te zetten lijkt het me dat het hier om een duidelijk geval van psychose gaatquote:Op maandag 25 april 2005 14:22 schreef milagro het volgende:
en ook voor de ouders vn RH moet dit vreselijk zijn, hun zoon die zoiets doet, ze zijn hun kleindkinderen kwijt, hun schoondochter, maar ook hun zoon, in feite.
Waarna hij de twee weken na de moord blijkbaar relatief kalm alles opruimt, een toneelstuk opvoert over een vermissing waarbij hij zo'n beetje iedereen voor de gek weet te houden en -niet te vergeten- blijkbaar onder invloed van deze nieuwe en ongetwijfeld nog zwaardere stress -tenslotte zijn zijn vrouw en kinderen opeens verdwenen/dood- vreemd en toevallig genoeg geen nieuwe psychoses krijgt.quote:Op maandag 25 april 2005 15:48 schreef Zephyrus het volgende:
Het zou opzich wel kunnen, uitgaande dat het om een psychose gaat. Gezien het feit dat Richard H. ICT'er is (was), dus veel met computers werkt, kan je misschien wel een verband zien. Het kan zijn dat hij gevoelig is (het kan ook op lange termijn gebeuren) voor electromagnetische straling, uitgezonden door computers, t.v.'s ...etc. Het veroorzaakt o.a. Vermoeidheid, concentratieproblemen, verhoogde bloeddruk, hoofdpijn, stress en slaapstoornissen. Kortom het kan tot psychise klachten leiden --> stress is èèn van de veroorzakers van een psychose.
Verder heb ik gelezen een stukje terug gelezen dat Richard H. mogelijk verslaafd was aan de drugs (ik weet niet of dat waar is), maar het kan zijn dat ie nog steeds verslaafd is aan het roken van een zogenaamde "Pino" (ik neem aan dat dat drugs is). Het roken van cannabis leidt ook tot een psychose. Dus in combinatie met die factoren zou het misschien kunnen...![]()
(Don't shoot me if I'm wrong)
Hij handelde inderdaad zéér koelbloedig.quote:Op maandag 25 april 2005 16:19 schreef milagro het volgende:
deze knul reageerde voor de omgeving voor en na de daad volkomen koel en normaal.
Je weet 0,0. Je weet niks over motief of waarom dit gebeurd is.quote:Op maandag 25 april 2005 16:55 schreef Sissey het volgende:
Kom op zeg!!!! Hij is gewoon een koelbloedige moordenaar die van zijn gezin af wilde... psychose...my ass!!!!
Nee, maar speculeren mag toch?quote:Op maandag 25 april 2005 17:10 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Je weet 0,0. Je weet niks over motief of waarom dit gebeurd is.
de politie zegt zelf over het graf dat "als RH de plek niet had aangewezen hadden we de lichamen NOOIT gevonden ws"quote:Op maandag 25 april 2005 17:07 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Hij handelde inderdaad zéér koelbloedig.
Toch heeft hij wel behoorlijke steken laten vallen. Hij heeft zijn gezin begraven in een ondiepe kuil. De lichamen zouden hierdoor binnen de kortste keren zijn ontdekt.
Daarnaast heeft hij ze vermoedelijk met een mes vermoord. Waardoor de slaapkamers onder het bloed zaten. Deze handelingen geven paniek en impulsiviteit weer. Dat past niet bij een koelbloedige moordenaar.
De ziekmeldingen, het opbellen van kennisen/ vrienden of ze wisten waar Clau was, foto's van zijn gezin uitdelen bij de Albert Heijn in Zoetermeer, geven het beeld van een absolute psychopaat, een Marc Dutroux.
Heb je mijn mailtje nog ontvangen in de loop van de middag? Ik heb nl. nog geen reactiequote:Op maandag 25 april 2005 16:19 schreef milagro het volgende:
een psychose heeft een aanloop van enig instabiliteit toch en ook een uitloop daarvan.
deze knul reageerde voor de omgeving voor en na de daad volkomen koel en normaal.
Dat wilde ik dus ook net posten...quote:Op maandag 25 april 2005 17:27 schreef milagro het volgende:
[..]
de politie zegt zelf over het graf dat "als RH de plek niet had aangewezen hadden we de lichamen NOOIT gevonden ws"
de slaapkamers zaten niet ONDER het bloed, dat was anders bij een 1e huiszoeking wel opgemerkt.
hij heeft alles schoongemaakt en er zijn bij FORENSISCH onderzoek bloedsporen gevonden.
het gebruik van een mes duidt niet persé om impulsiviteit, maar kan ook gewoon wegens gebrek aan beter zijn.
bovendien pistoolschoten maken lawaai, iemand de keel doorsnijden in haar slaap niet.
ik ga je ook niet mailen, BSB, dus houd er mee op.quote:Op maandag 25 april 2005 17:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je mijn mailtje nog ontvangen in de loop van de middag? Ik heb nl. nog geen reactie
Zal ik je anders toevoegen op MSN?
Jaaa, wel 2 keer..quote:Op maandag 25 april 2005 14:20 schreef Talietje het volgende:
ik vind het echt zo'n raar idee dat dit allemaal gebeurt hier in nederland...
en het gebeurt de laatste tijd zo vaak dat in gezinnen de ouders doortrippen en de hele boel om zeep helpen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |