abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26496706
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:50 schreef vdo28 het volgende:
Hmmz interessant artikel.

Toch vraag ik me af hoe hij ze nou vermoord heeft...
Toch raar dat ze het niet vertellen. Hierdoor krijg ik het idee dat hij ze op een gruwelijke manier heeft omgebracht.
pi_26496735
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:51 schreef Toeps het volgende:

[..]

Toch raar dat ze het niet vertellen. Hierdoor krijg ik het idee dat hij ze op een gruwelijke manier heeft omgebracht.
Ja toch wel idd.
Of dat ze het vermoeden hebben dat iemand heeft geholpen....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  maandag 25 april 2005 @ 13:56:15 #253
71048 Tokay
makes your day!
pi_26496807
Ik keek net voor het eerst op http://www.condoleance.nl/
en klikte willekeurig een van de vele reacties aan, condoleance 2546 t/m 2527 van 2746

Een reactie van (blijkbaar) een familielid...

Op 25 april 2005 getekend door: Danielle

CLAUDIA IK BELOOF JOU DAT JOU VENT ZAL BOETEN VOOR HET DODEN VAN MIJN NICHTJE EN HAAR KLEINTJES MEIS IK ZIE JE LATER!!!!!!EN IK VERTEL JE DAN WEL HOE HET VERDER IS GEGAAN HIERO. IK ZAL HEM OPWACHTEN BIJ DE DEUR DIE HIJ ALS EERSTE UITKOMT. VEEL LIEFS MEIS
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_26496895
Vreselijk.
  maandag 25 april 2005 @ 14:03:12 #255
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_26496950
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:52 schreef vdo28 het volgende:

Ja toch wel idd.
Of dat ze het vermoeden hebben dat iemand heeft geholpen....
wat afschuwelijk, ik moet er niet aan denken
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_26496981
Pffff,ja waarschijnlijk kunnen wij ons met geen mogelijkheid voorstellen,hoe die mensen zich voelen.
pi_26497298
ik vind het echt zo'n raar idee dat dit allemaal gebeurt hier in nederland...
en het gebeurt de laatste tijd zo vaak dat in gezinnen de ouders doortrippen en de hele boel om zeep helpen...
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_26497344
en ook voor de ouders vn RH moet dit vreselijk zijn, hun zoon die zoiets doet, ze zijn hun kleindkinderen kwijt, hun schoondochter, maar ook hun zoon, in feite.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_26497405
Wat een zieke gast
  maandag 25 april 2005 @ 14:40:23 #260
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26497734
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:22 schreef milagro het volgende:
en ook voor de ouders vn RH moet dit vreselijk zijn, hun zoon die zoiets doet, ze zijn hun kleindkinderen kwijt, hun schoondochter, maar ook hun zoon, in feite.
Helemaal mee eens Milagro, zo had ik eerlijk gezegd nog niet bekeken. Maar als ik zo alle feiten op een rijtje probeer te zetten lijkt het me dat het hier om een duidelijk geval van psychose gaat

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 25 april 2005 @ 15:14:26 #261
119529 Sissey
klein en fijn
pi_26498540
Ik denk niet dat het om een psychose gaat, dat zou wel erg toevallig zijn dan.... het zou voor hem wel beter uitkomen om dat te vertellen, maar ook daar zou hij mee door de mand vallen.
pi_26499403
Het zou opzich wel kunnen, uitgaande dat het om een psychose gaat. Gezien het feit dat Richard H. ICT'er is (was), dus veel met computers werkt, kan je misschien wel een verband zien. Het kan zijn dat hij gevoelig is (het kan ook op lange termijn gebeuren) voor electromagnetische straling, uitgezonden door computers, t.v.'s ...etc. Het veroorzaakt o.a. Vermoeidheid, concentratieproblemen, verhoogde bloeddruk, hoofdpijn, stress en slaapstoornissen. Kortom het kan tot psychise klachten leiden --> stress is èèn van de veroorzakers van een psychose.

Verder heb ik gelezen een stukje terug gelezen dat Richard H. mogelijk verslaafd was aan de drugs (ik weet niet of dat waar is), maar het kan zijn dat ie nog steeds verslaafd is aan het roken van een zogenaamde "Pino" (ik neem aan dat dat drugs is). Het roken van cannabis leidt ook tot een psychose. Dus in combinatie met die factoren zou het misschien kunnen...

(Don't shoot me if I'm wrong )
pi_26500241
ik geloof er niet.
de psychose die heel 'convenient' ophoudt nadat (bijna) ieder spoor weggewerkt is om daarna volkomen normaal weer te functioneren.

een psychose heeft een aanloop van enig instabiliteit toch en ook een uitloop daarvan.
deze knul reageerde voor de omgeving voor en na de daad volkomen koel en normaal.
pi_26500324
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:48 schreef Zephyrus het volgende:
Het zou opzich wel kunnen, uitgaande dat het om een psychose gaat. Gezien het feit dat Richard H. ICT'er is (was), dus veel met computers werkt, kan je misschien wel een verband zien. Het kan zijn dat hij gevoelig is (het kan ook op lange termijn gebeuren) voor electromagnetische straling, uitgezonden door computers, t.v.'s ...etc. Het veroorzaakt o.a. Vermoeidheid, concentratieproblemen, verhoogde bloeddruk, hoofdpijn, stress en slaapstoornissen. Kortom het kan tot psychise klachten leiden --> stress is èèn van de veroorzakers van een psychose.

Verder heb ik gelezen een stukje terug gelezen dat Richard H. mogelijk verslaafd was aan de drugs (ik weet niet of dat waar is), maar het kan zijn dat ie nog steeds verslaafd is aan het roken van een zogenaamde "Pino" (ik neem aan dat dat drugs is). Het roken van cannabis leidt ook tot een psychose. Dus in combinatie met die factoren zou het misschien kunnen...

(Don't shoot me if I'm wrong )
Waarna hij de twee weken na de moord blijkbaar relatief kalm alles opruimt, een toneelstuk opvoert over een vermissing waarbij hij zo'n beetje iedereen voor de gek weet te houden en -niet te vergeten- blijkbaar onder invloed van deze nieuwe en ongetwijfeld nog zwaardere stress -tenslotte zijn zijn vrouw en kinderen opeens verdwenen/dood- vreemd en toevallig genoeg geen nieuwe psychoses krijgt.

Wel origineel, moet ik zeggen: psychoses door electromagnetische straling van computers
  maandag 25 april 2005 @ 16:55:41 #265
119529 Sissey
klein en fijn
pi_26500352
Kom op zeg!!!! Hij is gewoon een koelbloedige moordenaar die van zijn gezin af wilde... psychose...my ass!!!!
pi_26500374
quote:
Op maandag 25 april 2005 16:19 schreef milagro het volgende:
deze knul reageerde voor de omgeving voor en na de daad volkomen koel en normaal.
Hij handelde inderdaad zéér koelbloedig.
Toch heeft hij wel behoorlijke steken laten vallen. Hij heeft zijn gezin begraven in een ondiepe kuil. De lichamen zouden hierdoor binnen de kortste keren zijn ontdekt.
Daarnaast heeft hij ze vermoedelijk met een mes vermoord. Waardoor de slaapkamers onder het bloed zaten. Deze handelingen geven paniek en impulsiviteit weer. Dat past niet bij een koelbloedige moordenaar.

De ziekmeldingen, het opbellen van kennisen/ vrienden of ze wisten waar Clau was, foto's van zijn gezin uitdelen bij de Albert Heijn in Zoetermeer, geven het beeld van een absolute psychopaat, een Marc Dutroux.
pi_26500415
quote:
Op maandag 25 april 2005 16:55 schreef Sissey het volgende:
Kom op zeg!!!! Hij is gewoon een koelbloedige moordenaar die van zijn gezin af wilde... psychose...my ass!!!!
Je weet 0,0. Je weet niks over motief of waarom dit gebeurd is.
  maandag 25 april 2005 @ 17:21:24 #268
119529 Sissey
klein en fijn
pi_26500609
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:10 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Je weet 0,0. Je weet niks over motief of waarom dit gebeurd is.
Nee, maar speculeren mag toch?
pi_26500635
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:21 schreef Sissey het volgende:

[..]

Nee, maar speculeren mag toch?
Was dat speculeren van je?
pi_26500738
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:07 schreef Barcelona het volgende:

[..]

Hij handelde inderdaad zéér koelbloedig.
Toch heeft hij wel behoorlijke steken laten vallen. Hij heeft zijn gezin begraven in een ondiepe kuil. De lichamen zouden hierdoor binnen de kortste keren zijn ontdekt.
Daarnaast heeft hij ze vermoedelijk met een mes vermoord. Waardoor de slaapkamers onder het bloed zaten. Deze handelingen geven paniek en impulsiviteit weer. Dat past niet bij een koelbloedige moordenaar.

De ziekmeldingen, het opbellen van kennisen/ vrienden of ze wisten waar Clau was, foto's van zijn gezin uitdelen bij de Albert Heijn in Zoetermeer, geven het beeld van een absolute psychopaat, een Marc Dutroux.
de politie zegt zelf over het graf dat "als RH de plek niet had aangewezen hadden we de lichamen NOOIT gevonden ws"

de slaapkamers zaten niet ONDER het bloed, dat was anders bij een 1e huiszoeking wel opgemerkt.
hij heeft alles schoongemaakt en er zijn bij FORENSISCH onderzoek bloedsporen gevonden.

het gebruik van een mes duidt niet persé om impulsiviteit, maar kan ook gewoon wegens gebrek aan beter zijn.
bovendien pistoolschoten maken lawaai, iemand de keel doorsnijden in haar slaap niet.
  maandag 25 april 2005 @ 17:27:56 #271
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26500754
quote:
Op maandag 25 april 2005 16:19 schreef milagro het volgende:
een psychose heeft een aanloop van enig instabiliteit toch en ook een uitloop daarvan.
Heb je mijn mailtje nog ontvangen in de loop van de middag? Ik heb nl. nog geen reactie

Zal ik je anders toevoegen op MSN?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_26500790
Hou nou eens op Bsb, je word erg irritant.
pi_26500801
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:27 schreef milagro het volgende:

[..]

de politie zegt zelf over het graf dat "als RH de plek niet had aangewezen hadden we de lichamen NOOIT gevonden ws"

de slaapkamers zaten niet ONDER het bloed, dat was anders bij een 1e huiszoeking wel opgemerkt.
hij heeft alles schoongemaakt en er zijn bij FORENSISCH onderzoek bloedsporen gevonden.

het gebruik van een mes duidt niet persé om impulsiviteit, maar kan ook gewoon wegens gebrek aan beter zijn.
bovendien pistoolschoten maken lawaai, iemand de keel doorsnijden in haar slaap niet.
Dat wilde ik dus ook net posten...
pi_26500814
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Heb je mijn mailtje nog ontvangen in de loop van de middag? Ik heb nl. nog geen reactie

Zal ik je anders toevoegen op MSN?

ik ga je ook niet mailen, BSB, dus houd er mee op.
je stelt een vraag die je ook hier al hebt gesteld.
dus doe niet zo pyschotisch en kappen met die onzin.
pi_26500913
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:20 schreef Talietje het volgende:
ik vind het echt zo'n raar idee dat dit allemaal gebeurt hier in nederland...
en het gebeurt de laatste tijd zo vaak dat in gezinnen de ouders doortrippen en de hele boel om zeep helpen...
Jaaa, wel 2 keer..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')