abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 april 2005 @ 13:53:04 #51
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_26452894
ik heb ruim 9 maanden met een meisje uit groningen gehad. (ik kom zelf uit utrecht). dat ging lang goed, maar ik moet eerlijk bekennen dat de afstand aan het eind wel fataal werd.
als het even niet lekker gaat, moet je er gewoon veel voor elkaar kunnen zijn, en ook spontaan kunnen afspreken, niet iedere keer dat je gepland bij elkaar moet zijn, want dat schept (ook kwa seks en intimiteit) toch een soort verwachtings patroon.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 23 april 2005 @ 13:53:23 #52
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26452903
quote:
op zaterdag 23 april 2005 13:51 schreef maryse het volgende:
ik vind 1 straat verder al ver :/
da's wel het andere uiterste.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26452992
afstand is klote vooral als het regent
  zaterdag 23 april 2005 @ 13:59:13 #54
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26453013
quote:
op zaterdag 23 april 2005 13:48 schreef msxuser het volgende:

[..]

uiteindelijk heeft ze zichzelf dus volledig vastgepraat in d'r eigen leugens.
dat doen vrouwen wel vaker.
For great justice!
pi_26453071
quote:
op zaterdag 23 april 2005 12:50 schreef bosbeetle het volgende:
welkom in [centraal] single deel 28
kortom: een succesvolle reeks voor alle singles over alles wat singles anno nu bezighoudt.

* het is niet de bedoeling dat dit een soort cub wordt, of bar. dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd
dus plaats ze ook niet.
volgens mij snap ik er gewoon geen kloot van omdat het nergens op slaat want spreekt elkaar tegen. en het lijkt heel veel op een slowchat topic als ik het zelf zeggen mag

m.a.w. wat is nou de bedoeling van dit topic? wat mag ik hier plaatsen?
pi_26453131
quote:
op zaterdag 23 april 2005 14:02 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

volgens mij snap ik er gewoon geen kloot van omdat het nergens op slaat want spreekt elkaar tegen. en het lijkt heel veel op een slowchat topic als ik het zelf zeggen mag

m.a.w. wat is nou de bedoeling van dit topic? wat mag ik hier plaatsen?
ik denk wel een beetje sc hier.
pi_26453189
als ik kijk naar mijn zus en haar vriend is het niet altijd negatief.

ze ontmoette elkaar in duitsland, mijn zus woont in apeldoorn en hij in noord-holland. elk weekeinde langskomen en na een jaartje of 4 gingen ze samenwonen...

nu ik nog zeggen ze soms

waar ik helemaal een hekel aan heb is dat sommige mensen uit mijn omgeving het nu wel lang genoeg vinden duren dat ik single ben...
tuurlijk, alsof je een vriendin op bestelling kan ophalen
pi_26453227
nou ja sinds 3 dagen geleden heb ik het uitgemaakt met mijn vriendin na 2 maanden. was een leuke tijd maar niet leuk genoeg. nou ja verder.. vanavond misschien uit. maar vanmiddag sowieso eerst langs een vriendin van me. en weer een meid zoeken he. en vanavond wat aan de drank misschien maar dat moet ik nog zien. en voor de rest denk ik dat ik binnen 2 weken wel weer verkering heb. is het topic zo een beetje bedoeld?
  zaterdag 23 april 2005 @ 14:14:43 #59
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26453290
quote:
op zaterdag 23 april 2005 14:11 schreef #ANONIEM het volgende:
nou ja sinds 3 dagen geleden heb ik het uitgemaakt met mijn vriendin na 2 maanden. was een leuke tijd maar niet leuk genoeg. nou ja verder.. vanavond misschien uit. maar vanmiddag sowieso eerst langs een vriendin van me. en weer een meid zoeken he. en vanavond wat aan de drank misschien maar dat moet ik nog zien. en voor de rest denk ik dat ik binnen 2 weken wel weer verkering heb. is het topic zo een beetje bedoeld?
kan... als jij dat kwijt wil... meestal hebben we hier ook een stelling en daar kan je dus over meediscussieren... lees anders even een oud topic als je wil zien hoe het hier gaat

maar welkom in ieder geval
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26453294
ik zou vanavond met met een dame zum bios gaan.
maar die moet naar kennisen dus gaan we andere keer
pi_26453385
quote:
dingen terugzoeken op fok?
ik ben ook geen stalker ofzo, en het klinkt inderdaad een beetje kansloos... maar ik heb ooit met een fokker gedate, waarvan ik van te voren niet zeker wist of hij de waarheid sprak over iets. toen heb ik wel even gekeken in zijn postgeschiedenis, ja.
christine, niet zozeer zaken terugzoeken. maar manmanman kijk die lijst. heb hem even vluchtig bekeken, en veel op die lijst zijn van die "die-hard fokker/foksters". mensen die lid zijn van zowat elk kliekje van elk subforum. en ja, dat vind ik kansloos, in die zin dat ik mijn leven nooit zo verweven zou willen hebben met fok!.

en dat maakt het terugzoeken ook meteen duidelijk. dat komt op hetzelfde neer als iemands logs/sms/mail nalezen, gebrek aan vertrouwen.

ik heb nu een stelling in gedachten, maar die heeft geen fuck met dit topic te maken.

[ Bericht 23% gewijzigd door dawg op 23-04-2005 14:21:51 (quote erbij) ]
  zaterdag 23 april 2005 @ 14:24:32 #62
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26453457
quote:
op zaterdag 23 april 2005 14:20 schreef dawg het volgende:
christine, niet zozeer zaken terugzoeken. maar manmanman kijk die lijst. heb hem even vluchtig bekeken, en veel op die lijst zijn van die "die-hard fokker/foksters". mensen die lid zijn van zowat elk kliekje van elk subforum. en ja, dat vind ik kansloos, in die zin dat ik mijn leven nooit zo verweven zou willen hebben met fok!.

en dat maakt het terugzoeken ook meteen duidelijk. dat komt op hetzelfde neer als iemands logs/sms/mail nalezen, gebrek aan vertrouwen.

ik heb nu een stelling in gedachten, maar die heeft geen fuck met dit topic te maken.
yup, zoals ik al zei, ik heb wel es wat teruggelezen bij gebrek aan vertrouwen. maar nu heb ik die behoefte totaal niet meer. het is ook veel leuker om irl mensen te leren kennen dan op een forum ofzo.

en wat voor stelling had je in gedachten? je kunt er vast een singles-draai aan geven
pi_26453572
uhh. ik denk het niet. het is ook niet echt een stelling, meer een vraag waar ik al langer nieuwsgierig naar ben.
maar goed, komt ie:
mis je iets als fok! offline is? missen in die zin, dat je je verveelt, zenuwachtig wordt, hell, zelfs ontwenningsverschijnselen krijgt?
  zaterdag 23 april 2005 @ 14:31:26 #64
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_26453587
quote:
op zaterdag 23 april 2005 14:30 schreef dawg het volgende:
uhh. ik denk het niet. het is ook niet echt een stelling, meer een vraag waar ik al langer nieuwsgierig naar ben.
maar goed, komt ie:
mis je iets als fok! offline is? missen in die zin, dat je je verveelt, zenuwachtig wordt, hell, zelfs ontwenningsverschijnselen krijgt?
wat heeft dat met single zijn te maken?
pi_26453595
anthraxx, dat zei ik al. maar christine kon haar nieuwsgierigheid niet bedwingen.
pi_26453627
ok, een stelling.
als de zon weer begint te schijnen, zijn mensen gevoeliger voor het andere geslacht.
  zaterdag 23 april 2005 @ 14:35:25 #67
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26453639
quote:
op zaterdag 23 april 2005 14:31 schreef anthraxx het volgende:

[..]

wat heeft dat met single zijn te maken?
niks, dat zei 'ie al
er valt zelfs geen single-draai aan te geven... alhoewel...

ik heb het zelf namelijk af en toe wel echt nodig om mijn verhaal kwijt te kunnen. vroeger deed i k dat bij mijn vriend, maar sinds ik single ben, probeer ik mijn verhaal meestal op msn of fok te zetten. en ja, dan mis ik het wel erg als fok ineens offline is, of als msn uit de lucht is.

oja, je moet niet denken aan grote verhalen hoor, maar meer dat ik het vaak even iemand wil vertellen als ik blij ben om een boek dat ik gekocht heb, of om een vriendin die me eindelijk gebeld heeft... dat soort dingen.
  zaterdag 23 april 2005 @ 14:37:18 #68
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26453681
quote:
op zaterdag 23 april 2005 14:34 schreef dawg het volgende:
als de zon weer begint te schijnen, zijn mensen gevoeliger voor het andere geslacht.
eens. de vrolijke gevoelens die de zon met zich meeneemt, in combinatie met het steeds minder nodig zijn van bepaalde kledingstukken, maakt wel dat mensen in de lente en zomer meer open staan voor het andere geslacht
  zaterdag 23 april 2005 @ 14:41:06 #69
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26453738
quote:
op zaterdag 23 april 2005 14:34 schreef dawg het volgende:
ok, een stelling.
eens! er wordt veel meer naar elkaar gekeken dan in de winter en herfst volgens mij. dan loopt iedereen maar met zijn hoofd naar beneden tegen de regen en wind. in de zon kan iederen lekker stralen met de zon samen
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26453767
quote:
op zaterdag 23 april 2005 14:37 schreef christine het volgende:

[..]

eens. de vrolijke gevoelens die de zon met zich meeneemt, in combinatie met het steeds minder nodig zijn van bepaalde kledingstukken, maakt wel dat mensen in de lente en zomer meer open staan voor het andere geslacht
waar kan ik me trouwens inschrijven voor de sex-addicts crew?
  zaterdag 23 april 2005 @ 14:49:11 #71
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26453887
quote:
op zaterdag 23 april 2005 14:42 schreef dawg het volgende:

[..]

waar kan ik me trouwens inschrijven voor de sex-addicts crew?
dan moet je een strenge selectieprocedure doorlopen
(en niet hier dus, want dat is offtopic )
  zaterdag 23 april 2005 @ 15:01:41 #72
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26454061
zo. ik heb bnn zojuist afgebeld, dus mijn achtwekelijkse tvcarrière gaat niet door. en ik vind dat ik een dapper besluit heb genomen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 23 april 2005 @ 15:03:36 #73
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26454094
quote:
op zaterdag 23 april 2005 13:21 schreef damart het volgende:

dat is misschien wel een interessante stelling: zou je snel een relatie kunnen beginnen met iemand die heel ver weg woont? (dus bijvoorbeeld aan de andere kant van het land)
ik denk dat de meeste mensen hier sowieso niet snel een relatie beginnen.

maar ja, het lijkt me aan de ene kant geen pré, maar aan de andere kant maakt liefde blind en vind ik het in verliefde bui niet erg om het land door te reizen. en wat is er mooier dan zwijmelen omdat je weet dat jouw liefde onbereikbaar aan de andere kant van het land zit?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26454120
quote:
op zaterdag 23 april 2005 14:49 schreef christine het volgende:

[..]

dan moet je een strenge selectieprocedure doorlopen
(en niet hier dus, want dat is offtopic )
kan ik me niet gewoon naar binnen neuken?

ontopic: nog steeds single.
  zaterdag 23 april 2005 @ 15:15:09 #75
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26454274
quote:
op zaterdag 23 april 2005 15:05 schreef dawg het volgende:
kan ik me niet gewoon naar binnen neuken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')