jij bedoelt denk ik meer dat je probeert op te staan en vervolgens eerst een kwartier nodig hebt voordat je weer een beetje fatsoenlijk kunt lopen (spierpijn, gedesorienteerd, enz.)? kijk je vervolgens op de klok en blijk je toch 'iets' langer bezig te zijn geweest dan verwacht (een aantal dagen)?quote:op zondag 24 april 2005 17:04 schreef tranceptor het volgende:
euhm ff serieus ..ja..., niet echt kort maar ook niet extreem lang ofzo...
euhm .... ik ben/was best serieus. maar goed ik ga alweerquote:op zondag 24 april 2005 17:12 schreef msxuser het volgende:
[..]
jij bedoelt denk ik meer dat je probeert op te staan en vervolgens eerst een kwartier nodig hebt voordat je weer een beetje fatsoenlijk kunt lopen (spierpijn, gedesorienteerd, enz.)? kijk je vervolgens op de klok en blijk je toch 'iets' langer bezig te zijn geweest dan verwacht (een aantal dagen)?
geef jouw visie dan eens?quote:op zondag 24 april 2005 17:13 schreef tranceptor het volgende:
euhm .... ik ben/was best serieus. maar goed ik ga alweer![]()
mwah, jou flirt pogingen wel,quote:op zondag 24 april 2005 17:04 schreef tranceptor het volgende:
mijn escapades staan niet op fok! in ieder geval
euhm nou echt goed bezig een uurtje of 3 is wel redelijk normaal en dan niet 2 uur aaien. ik merk dat als ik bezig ben de tijd voorbij vliegt, maar goed het zijn wel de leukste uurtjes natuurlijk, dus het geeft niet. ok, ik zeg erbij de ene keer geef je meer show dan de andere keer.:+quote:op zondag 24 april 2005 17:15 schreef msxuser het volgende:
[..]
geef jouw visie dan eens?
(bovenstaande was trouwens eigen ervaring...)
het kunnen inderdaad leuke uurtjes zijn, maargoed we dwalen weer af in dit topic.quote:op zondag 24 april 2005 17:16 schreef tranceptor het volgende:
euhm nou echt goed bezig een uurtje of 3 is wel redelijk normaal en dan niet 2 uur aaien. ik merk dat als ik bezig ben de tijd voorbij vliegt, maar goed het zijn wel de leukste uurtjes natuurlijk, dus het geeft niet.
juist! in dit topic hoort niet geneukt te worden!quote:op zondag 24 april 2005 17:24 schreef thisbe het volgende:
en nou stop ik met dit offtopic geleuter
dat zou kunnen dan...quote:op zondag 24 april 2005 17:24 schreef thisbe het volgende:
ik denk dat je niet goed gelezen hebt tranceptortje, ik heb het over ongeveer 15 uur seks.![]()
en nou stop ik met dit offtopic geleuter
ehh, nou ben ik de kluts kwijt...quote:op zondag 24 april 2005 17:26 schreef tranceptor het volgende:
@frezer, ow mag je ook niet neuken om hier te posten?
kut ...
.... snap je het nu wel?quote:op zondag 24 april 2005 17:26 schreef frezer het volgende:
[..]
juist! in dit topic hoort niet geneukt te worden!![]()
quote:op zondag 24 april 2005 17:29 schreef tranceptor het volgende:
je mag dus niet posten als je neukt...? wat als je zou kunnen neuken en je doet het niet?
welnee dat was niets meer dan een grove leugen van iemand die bang is de waarheid te vertellen. terwijl ik dat juist veel liever gehad zou hebben.quote:
heb je ook wel gelijk in, maar ik denk dat al die "het ligt niet aan jou maar..." redenen in eerste instantie ideaal zijn om toch voor waar aan te nemen omdat je zelfbeeld dan niet zo'n deuk op loopt. probleem is dat wanneer het contact met betreffende dame/heer niet compleet verbroken wordt de kans erg groot is dat de aap als nog uit de mauw komt (in de vorm van een andere liefde 2 weken later oid) waardoor je zelfvertrouwen een dubbele opdonder krijgt. mensen geloven graag dat ze erg leuk zijnquote:op zondag 24 april 2005 18:26 schreef thaleia het volgende:
...het komt allemaal neer op een 'nee' en dat is gewoon duidelijk. want wij weten allemaal best dat de reisafstand of de moeilijke periode of "niet toe zijn aan een relatie" geen issue zijn op het moment dat iemand je echt tof vindt.
leuke kloon ben jij.quote:op zondag 24 april 2005 18:53 schreef #ANONIEM het volgende:
nou ja, ik heb nu foto's genomen van mij zonder t-shirt buiten. om meiden te lokken via internet die ik in mijn msn lijst heb staan. werkt vast wel hehe. de lente is weer begonnen en ik ben weer sinds 4 dagen vrijgezel dus kan me weer beetje uitleven. heb vet veel zin in meiden weer met dit mooie weer !!! hebben jullie dat ook zo plotseling? vet veel anders dan de winter, is wel beter.
nou ja de groeten
eens. als je iemand écht leuk vindt dan laat je alle rationele argumenten ineens voor wat ze waren, je ziet dat mensen dan juist heel veel concessies doen. ook al hadden ze het druk, wonen ze mijlenver uit elkaar of zitten ze nog zo met zichzelf in de knoop, het doet er niet meer toe. wanneer mensen echt verliefd zijn worden ze ineens verbazend flexibel.quote:op zondag 24 april 2005 18:26 schreef thaleia het volgende:
dat is hier al eens eerder aan de orde geweest en ik ben nog steeds van mening: wat maakt het uit? de boodschap ("ik vind je niet aantrekkelijk genoeg om mee in zee te gaan") is toch wel duidelijk, wat maakt het uit of iemand zegt "ik wil niet met je in zee gaan omdat ik in een moeilijke periode zit" of "omdat je te ver weg woont" of "omdat ik niet toe ben aan een relatie" of "omdat ik m'n hond nog liever zou neuken dan jou"? het komt allemaal neer op een 'nee' en dat is gewoon duidelijk. want wij weten allemaal best dat de reisafstand of de moeilijke periode of "niet toe zijn aan een relatie" geen issue zijn op het moment dat iemand je echt tof vindt.
(tenzij je de moeilijke periode of het niet toe zijn aan een relatie gaat opvatten als "misschien maak ik over een tijdje wel een kans", maar dat moet je dus niet doen. want als hij/zij je aantrekkelijk had gevonden, had je nu ook al wel een kans gemaakt en dat weten we allemaal best.)
arme jongen... al vier dagen vrijgezelquote:op zondag 24 april 2005 18:53 schreef #ANONIEM het volgende:
nou ja, ik heb nu foto's genomen van mij zonder t-shirt buiten. om meiden te lokken via internet die ik in mijn msn lijst heb staan. werkt vast wel hehe. de lente is weer begonnen en ik ben weer sinds 4 dagen vrijgezel dus kan me weer beetje uitleven. heb vet veel zin in meiden weer met dit mooie weer !!!
uh serieus, kijk bij mijn profiel e.d. en postgeschiedenis... ik ben geen kloon. moet er niet aan denken dat ik nog vaker op fok! was dan dat ik nu ben, want heb nu al het gevoel dat ik er genoeg achter zitquote:
blij dat in ieder geval iemand me begrijpt. had het gevoel dat de hele wereld me voor gek zou verklarenquote:op zondag 24 april 2005 19:06 schreef plato1980 het volgende:
arme jongen... al vier dagen vrijgezelhoe hou je het vol? ik kan echt goed begrijpen dat je nu halfnaakt in je msn-profiel gaat staan, want dit is natuurlijk echt geen leven op deze manier.
![]()
wat een onzin dat je veel concessies zou doen als je verliefd bent, net alsof je dan ineens al je pricipes laat varen! alsof een verliefdheid ervoor zorgt dat je niet meer met jezelf in de knoop zitquote:op zondag 24 april 2005 19:03 schreef nozem het volgende:
[..]
eens. als je iemand écht leuk vindt dan laat je alle rationele argumenten ineens voor wat ze waren, je ziet dat mensen dan juist heel veel concessies doen. ook al hadden ze het druk, wonen ze mijlenver uit elkaar of zitten ze nog zo met zichzelf in de knoop, het doet er niet meer toe. wanneer mensen echt verliefd zijn worden ze ineens verbazend flexibel.
ronduit niet mee eens.quote:op zondag 24 april 2005 19:03 schreef nozem het volgende:
[..]
eens. als je iemand écht leuk vindt dan laat je alle rationele argumenten ineens voor wat ze waren, je ziet dat mensen dan juist heel veel concessies doen. ook al hadden ze het druk, wonen ze mijlenver uit elkaar of zitten ze nog zo met zichzelf in de knoop, het doet er niet meer toe. wanneer mensen echt verliefd zijn worden ze ineens verbazend flexibel.
in het begin doe je dat misschien wel, later als je weer een beetje met beide benen op de grond staat, pak je de draad wel weer (ten dele) op. voor mensen die met zichzelf in de knoop zitten, kan die prille (en vaak hevige) verliefdheid als een soort van 'pijnstiller' werken.quote:op zondag 24 april 2005 19:26 schreef thisbe het volgende:
wat een onzin dat je veel concessies zou doen als je verliefd bent, net alsof je dan ineens al je pricipes laat varen! alsof een verliefdheid ervoor zorgt dat je niet meer met jezelf in de knoop zit![]()
of misschien ben ik wel een beetje te rationeel ingesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |