mooi was die tijdquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toen het forum nog zwart met blauw en geel was?
me 2 ... rustig ff je krantje lezenquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ok. Half zeven is ook wel erg vroeg, maar ik ben dan al opgestaan. Ik vind het wel prettig om het 's ochtends rustig aan te doen.
3x raden welke ik voor me hebquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kwestie van de opties even wijzigen, dan heb je weer de oude looks van het forum.
KOFFIEquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:19 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik moet wel toegeven dat mijn oogjes langzaam dicht beginnen te vallen ...![]()
dankjequote:
Ik ben er nog,quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:00 schreef appelsientje het volgende:
Hallloooooooooo echo echo echo
Iemand hier ??? .........
* appelsientje verveelt zich
Gezelligquote:
Nee, heel de dag eigenlijk thuis gezeten. Even wat moeten kopen in het dorp hier, maar voor de rest al alleen maar thuis gezeten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gezellig![]()
* appelsientje drinkt er 1 mee ...
Nog leuke dingen gedaan vandaag?
Ik verwacht niks andersquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, heel de dag eigenlijk thuis gezeten. Even wat moeten kopen in het dorp hier, maar voor de rest al alleen maar thuis gezeten.
Vanavond dus wel naar PSV uiteraard he.
Ik ook!quote:
Ik heb het ook een tijdje geprobeerd... maar ik ben ondertussen gewend aan dezequote:
Je kan ook even vragen om om 22.00 even via teletekst naar de uitslag te kijken. Als je daar commentaar op krijgt...quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik verwacht niks anderstja helaas heb ik dus een verjaardag... maar die gast heeft wel canal+ dus misschien dat ik ff de tv kan aanzetten
![]()
Zal dan wel weer commentaar krijgen van de dames... maar goed..
En als PSV dan verloren heeftquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan ook even vragen om om 22.00 even via teletekst naar de uitslag te kijken. Als je daar commentaar op krijgt...![]()
Das grappig bij de oude layout heb je veel meer smiliesquote:
Aan deze was ik ook wel gewend, toch ben ik weer teruggegaan naar de oude layout.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb het ook een tijdje geprobeerd... maar ik ben ondertussen gewend aan deze
Beterschap, ik dacht al.. het is rustig ... maar jij was er nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:27 schreef tong80 het volgende:
Tong is een beetje ziekjes kom net m'n bed uit misselijk buikpijn en koppijn. Het gaat wel al wat beter maar ik mis wel de kampioenswedstrijd Meerkerk-NIVO-Sparta.
Zit nu gekluisterd aan de plaatselijke radio, met nog 25 minuten te spelen 0-0. Omdat NIVO aan één punt genoeg heeft tegen deze nummer twee is het voorlopijk gunstig.
Maar ik baal als een stekker
Hopelijk dat het geen last heeft van het bekende Feyenoord syndromequote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:47 schreef tong80 het volgende:
Doelpuuuuuuuuntttttt 1-0 NIVO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spannend.....quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:47 schreef tong80 het volgende:
Meerkerk moet de laatste 5 minuten nog twee keer scoren.
En kampioen ??quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:47 schreef tong80 het volgende:
Meerkerk moet de laatste 5 minuten nog twee keer scoren.
Gefeliciteerd !!! biertje op kosten van Tongquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:56 schreef tong80 het volgende:
NU WEL !!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAA !
Naar de eerste klasse.
GVD en ik ben er niet bij
Wij spelen zuid. Roda Boys, Veen enzoquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!! biertje op kosten van Tong
Welke eerste klasse ??
Misschien moeten ze nog wel tegen DSV ' 33 (ermelo)
Mooi man, feliquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:56 schreef tong80 het volgende:
NU WEL !!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAA !
Naar de eerste klasse.
GVD en ik ben er niet bij
Vind hem maar vervelend. Vernueckt het hele Ajax topicquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van de zieke kampioen tong en de nu waarschijnlijk dronken kampioen Vaduz!
DiegoArmandoMaradona, wat een geweldige user is dat. Je ligt elke dag weer dubbel.
Neuh, eerder roodbruinquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Niet alleen Ajax-topics hoor.
Dus je bent nu BruineSchigt!
Heb hem voor je omhoog gekicktquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:58 schreef HeatWave het volgende:
pssst Tong : Brant Bjork - Melkweg 23-4
Lijkt me wel iets voor jou.
Tnxquote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Een hele Goeienavond! Kampioenen!
Een post duurt nu wat langer dan normaal maar wat maakt het uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |