Volgens mij moet je het gezien hebben wil je het kennen, tenminste, ik heb nooit de behoefte gehad dit soort acts met terugwerkende kracht te beluisterenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:32 schreef bukgeit het volgende:
De band heeft (had, bestaat niet meer) toch wel wat kenmerkende elementen: slide-gitaar, potten en pannenpercussie, een gigantische megafoon en een door een stofzuigerslang vervormd microfoongeluid. Het resultaat van dit alles was primitieve Delta-blues.
Mijn excuusjes, wat doe jequote:Op zaterdag 23 april 2005 23:39 schreef bukgeit het volgende:
Dan weer dit, dan weer dat... dan ben je nog niet geboren, dan heb je geen behoefte dit soort acts met terugwerkende kracht te beluisteren
*Mompelt iets over metal...*quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:53 schreef bukgeit het volgende:
Als je je wat meer zou verdiepen in muziek die je niet direct interesseert... daar gaat je minderwaardigheidscomplex
Ik ben druk bezig, als ik zie wat ik hier al heb op gedaan aan kennis over muziek in die anderhalf jaar tijd ben ik daar al harstikke blij mee. En ik moet ook zeggen dat het zo nu en dan wel zijn vruchten afwerpt. Maar alles op zijn tijd, ik kan niet alles direct en simultaan exploren en ontdekken, potten en pannenpercussie komt nog welquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:53 schreef bukgeit het volgende:
Als je je wat meer zou verdiepen in muziek die je niet direct interesseert... daar gaat je minderwaardigheidscomplex
Wat dan?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
*Mompelt iets over metal...*
Je tweede in successiequote:Op zondag 24 april 2005 00:33 schreef Berkery het volgende:
Ik heb m'n hit & run puntje weer binnen, ik ga pitten![]()
Jeppe, de enige echte, een popicoon kan ineens heel bereikbaar lijkenquote:Op zondag 24 april 2005 00:51 schreef bukgeit het volgende:
Britney Spears, wat pondjes kwijt?
90% Mark zelfsquote:Op zondag 24 april 2005 01:21 schreef Mark het volgende:
Mooi, dan maak ik mijn laatste een Marc:
Mark Knopfler
Mark Lanegan
Mark Pickerel (Screaming Trees)
Marky Mark & the Funky Bunch
Mark 'Oh
Mark Everett (E van Eels)
Mark Owen (Take That)
Mark "The Shark" Caro (Abattoir)
Mark Evans (AC/DC)