touw om polsen en enkels. men neme vier paarden ieder aan 1 touw. en met de zweep over die paarden heen.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
Auw wat een hoogst pijnlijke dingen komen er voorbij. Misschein kan ik nog wat inspiratie op doen voor de 'behandeling' van lastige collega's![]()
Weet er iemand nog wat over het vierendelen door middel van paarden?
zeer effectiefquote:Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Wat men ook deed enkele eeuwen geleden: Men sluit iemand op in een kamer en men bindt deze vast op een bed (zonder matras welteverstaan). Naast het bed zet men water en een lekkere maaltijd. Wedden dat je na enkele dagen gaat spreken.
quote:A corpse in the movie is found suspended from the ceiling of Lecter's cell, arrayed in what is known as a "blood eagle", which was a method of torture and execution in ancient Scandinavia. It involved the removing the skin of a man's back, crushing his ribs, then removing the lungs through the back. The lungs would then be arranged about the shoulders or arms to make them appear as wings.
tantaluskwellingquote:
Ai ai ai, maar ik geloof wel dat het helpt. Zeker als je er langere tijd naar hebt moeten kijken en er maar niet aan kan komenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Wat men ook deed enkele eeuwen geleden: Men sluit iemand op in een kamer en men bindt deze vast op een bed (zonder matras welteverstaan). Naast het bed zet men water en een lekkere maaltijd. Wedden dat je na enkele dagen gaat spreken.
Maar als ze het TE lang laten staan, dan werkt het juist weer niet!quote:Op donderdag 28 april 2005 17:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ai ai ai, maar ik geloof wel dat het helpt. Zeker als je er langere tijd naar hebt moeten kijken en er maar niet aan kan komen
Martelen gaat niet over pijn doen per sé. Er zijn meer onaangename zaken als pijn alleen.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:07 schreef sexylexy het volgende:
doet dat laatste echt zo'n pijn?
Dat doen ze oa. in Guatanamo Bay ook. Sleep Deprivation. Of mensen voor een hele lange periode, dagen achtereen, aan fel licht en irritante muziek blootstellen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:54 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Zoals al eens beschreven in dit topic is iemand wakker houden iets dat ze nog steeds gebruiken. Stel je voor niet mogen slapen. 2 nachten zou nog wel lukken, maar langer toch niet!
Deze prenten (waarschijnlijk ten tijde van de post-Middeleeuwse Renaissance) geven toch slechts, behalve misschien die laatste, executies weer?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:00 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Nog een paar afbeeldingen:
[afbeelding]
A witch burn her!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De laatste foto is niet echt duidelijk, maar het gaat om een heksenproces en ze zijn precies iets met de ogen aan het doen!
Volgens mij was dat Geena Davis. Film was vorige week nog op sbs6, ben alleen de titel ff kwijtquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:08 schreef Aventura het volgende:
Of dat rad, wel bekend uit de videoclip 'Wild Boys' van Duran Duran. Iemand wordt vastgebonden aan een rad, dat half boven water uitsteekt. Het rad kan in elke gewenste positie stilgezet worden, zodat de gevangende steeds bijna verdrinkt. Meen me ook een film te herinneren waarin Kim Basinger dit ondergaat. Maarja, daar lette ik onwillekeurig meer op haar doorschijnend witte shirt
De eerste en tweede zijn executies.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Deze prenten (waarschijnlijk ten tijde van de post-Middeleeuwse Renaissance) geven toch slechts, behalve misschien die laatste, executies weer?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat doen ze oa. in Guatanamo Bay ook. Sleep Deprivation. Of mensen voor een hele lange periode, dagen achtereen, aan fel licht en irritante muziek blootstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |