Ik zou het niet op prijs stellen als me vriendin dit zou doen. Dan deel je in mijn ogen te persoonlijke dingen met de buitenwereld en ik vind dat sommige dingen simpelweg 'intern' moeten blijvenquote:Op zondag 24 april 2005 19:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo ja, dan heeft hij pech. Waarom zou hij daar problemen mee hebben? Het feit dat ik niet klaarkom tijdens seks heeft vnl. met mezelf te maken.
Juist ja.quote:
Dat dacht ik al. Vandaar 'fijn'. Maar waarom maak je jezelf dan toch niet klaar ? Al is het maar uit beleefdheid naar je partner. Ik vind het altijd wel een prettig gedachte als we beiden klaargekomen zijn. En mijn mevrouw wenst soms ook handmatige aanvullig of zelfs substitutie.quote:Op zondag 24 april 2005 19:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, 'fijn' is eigenlijk niet eens het juiste woord. Het was lekker vies geil.
En nee. Ik kom alleen klaar door masturbatie. Maar om eerlijk te zijn interesseert het me ook vrij weinig tijdens seks.
quote:
Jullie weten niet wie mijn vriendje is en dat ga ik jullie niet vertellen ook. En dus is er geen probleem wat mij betreft.quote:Op zondag 24 april 2005 19:18 schreef livEliveD het volgende:
Ik zou het niet op prijs stellen als me vriendin dit zou doen. Dan deel je in mijn ogen te persoonlijke dingen met de buitenwereld en ik vind dat sommige dingen simpelweg 'intern' moeten blijven
Een bepaalde grens van dingen delen die wat hoger ligt zeg maar. Sowieso moet ik er niet aan denken dat mensen me er ook nog over zouden aanspreken IRL. Zo van "Ha! Jouw vriendin komt nooit in bed!"![]()
Omdat dat me niet altijd lukt in gezelschap.quote:Op zondag 24 april 2005 19:21 schreef SingleCoil het volgende:
Maar waarom maak je jezelf dan toch niet klaar ?
Beleefdheid?quote:Al is het maar uit beleefdheid naar je partner.
Coole stoel/bank.quote:Op zondag 24 april 2005 19:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En nog een poes (Britse Korthaar):
-knip-
Ja, dan houd het op natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat dat me niet altijd lukt in gezelschap.
Mooi begrip he ? Ik zat een poosje te stoeien met verschillende uitdrukkingen en deze bleef hangen. Ik begrijp je initiele afkeer, die delen we.quote:Beleefdheid?
Het is een stoel. Ik was verliefd toen ik hem zag en ik heb er teveel geld voor betaald. Maar hij is idd geweldig. Hij zit alleen voor geen meter en is dus gedegradeerd tot honden- / poezenstoel.quote:
Nee dat snap ik. Ik weet alleen niet of anderen dat ook willen snappen. Nu weten deze mensen niet wie je vriend is en dus is er niks aan de hand maar het idee dat bv mijn vriendin dit zou vertellen (ook al kan niemand ons linken) zou me al tegen de borst stuiten.quote:Op zondag 24 april 2005 19:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben nog nooit anders klaargekomen dan door mijn eigen handwerk en het ligt dus niet aan mijn sekspartner.
Ik zie het ook niet als een probleem. Voor mij maakt het ook geen ruk uit dat je het verteldquote:Waarschijnlijk had je er minder problemen mee gehad als ik niet toevallig op dit moment een vriendje had en het als een algemeen 'probleem' (ik zie het zelf niet als een probleem) zou hebben gesteld?
Mijn grens ligt op dat gebied erg laag. Misschien wel te laag (mijn vriendje vindt ook dat ik te veel persoonlijke dingen vertel op Fok). Het heeft er denk ik mee te maken dat het mij bijster weinig interesseert wat men van mij denkt. En dus geef ik gewoon antwoord als iemand me vraagt of ik ben klaargekomen. Het komt eerlijk gezegd niet eens bij me op om niet te antwoorden of om te vragen waar iemand zich mee bemoeit...quote:Op zondag 24 april 2005 19:36 schreef livEliveD het volgende:
Ik zie het ook niet als een probleem. Voor mij maakt het ook geen ruk uit dat je het verteldIk zeg alleen dat ik het nooit zou doen en vroeg me af waarom je er zelf niet zo'n probleem mee hebt op het te vertellen. Ik heb simpelweg een hogere grens
Voorwaar een uitdaging !quote:Op zondag 24 april 2005 19:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben nog nooit anders klaargekomen dan door mijn eigen handwerk
Dat staat nog te bezien dan...quote:en het ligt dus niet aan mijn sekspartner.
Die snap ik eigenlijk niet... Ik ben geen man, SingleCoil.quote:Op zondag 24 april 2005 19:21 schreef SingleCoil het volgende:
Dat dacht ik al. Vandaar 'fijn'.
Mja, dat heb ik ook wel. Ik zou bepaalde dingen nooit hier neer zetten. Sommigen pleuren ook alles in R&P, terwijl ze niet eens zo anoniem zijn. Ik ken een meisje bij mij op de universiteit, die ik nog nooit gezien heb ( weet via FOK dat ze op de RUG zit) Nou heeft ze een blogje, en daar heb ik 1 keer op gekeken. En daar wordt werkelijk alles neergezet: wat voor anti-depressiva ze slikt, hoe haar seksleven is, hoe ze zich voelt...... Als ik haar zou tegenkomen zou ik gewoon hele intieme zaken van haar kennen. Ik snap niet zo goed waarom je zoiets op het internet zou zetten. Maar nu spreek ik ook voor mezelf. Stoor me er niet aan ofzoquote:livEliveD
Ik heb simpelweg een hogere grens.
Zolang je dat hem ook wat duidelijk hebt gemaakt...quote:Lupa:
Nou scheelt het misschien ook dat de relatie met mijn vriendje niet echt een serieuze relatie is en vooral om seks draait... Of mag ik dat ook weer niet zeggen?
Ik weet voor mezelf heel zeker dat het niet aan de partner ligt.quote:Op zondag 24 april 2005 19:41 schreef SingleCoil het volgende:
Dat staat nog te bezien dan...
Ik vind het wel oké.quote:Misschien ben ik een beetje een rare man.
Dat kan ik maar moeilijk geloven. Volgens mij ben je - net als de meeste mensen - gewoon geinteresseerd in de mening van anderen over jouw eigen doen en laten. Maar je bepaalt zelf wat je daar mee doet.quote:Op zondag 24 april 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het heeft er denk ik mee te maken dat het mij bijster weinig interesseert wat men van mij denkt.
Snap ik helemaal. Ik krijg dan zelfs de neiging meer te geven dan er gevraagd werd.quote:En dus geef ik gewoon antwoord als iemand me vraagt of ik ben klaargekomen. Het komt eerlijk gezegd niet eens bij me op om niet te antwoorden of om te vragen waar iemand zich mee bemoeit...
Natuurlijk mag je dat niet zeggen, vies wijf !quote:Nou scheelt het misschien ook dat de relatie met mijn vriendje niet echt een serieuze relatie is en vooral om seks draait... Of mag ik dat ook weer niet zeggen?
Yep, it's a mutual agreement.quote:Op zondag 24 april 2005 19:43 schreef Haushofer het volgende:
Zolang je dat hem ook wat duidelijk hebt gemaakt...
En dat zou ik dan weer niet doen. Maar als iemand me iets vraagt, of al iets toevallig ter sprake komt e.d., dan vind ik het dus geen enkel probleem om (zeer) persoonlijke zaken te delen.quote:Op zondag 24 april 2005 19:42 schreef Haushofer het volgende:
En daar wordt werkelijk alles neergezet: wat voor anti-depressiva ze slikt, hoe haar seksleven is, hoe ze zich voelt......
Da's misschien beter gezegd. Natuurlijk ben ik geïnteresseerd in andermans mening, maar ik laat me er idd niet door leiden.quote:Op zondag 24 april 2005 19:45 schreef SingleCoil het volgende:
Dat kan ik maar moeilijk geloven. Volgens mij ben je - net als de meeste mensen - gewoon geinteresseerd in de mening van anderen over jouw eigen doen en laten. Maar je bepaalt zelf wat je daar mee doet.
Lekker wijf voor jou.quote:Natuurlijk mag je dat niet zeggen, vies wijf !
![]()
Je mag zeggen en vragen wat je wil. Daar zal ik ook nooit problemen mee hebbenquote:Op zondag 24 april 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Of mag ik dat ook weer niet zeggen?
Van zijn kant in elk geval niet denk ik. Ik zou het niet erg vinden als het wel wat serieuzer werd, maar hij wil dat niet, dus dan is het jammer. Het helpt dat we allebei absoluut niet verliefd zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 19:48 schreef SingleCoil het volgende:
Ben je niet bang dat dat eenzijdig veranderd ?
Vindt Doerak nou van zichzelf dat-ie lekker ligt zo?quote:Op zondag 24 april 2005 19:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ziehier de eerste foto gemaakt met het cameraatje dat ik vab je heb gekregen:![]()
![]()
Dit is Doerak.
[r&p-mode = on] Heb je niet de neiging het wat serieuzer te maken ? [All off]quote:Op zondag 24 april 2005 19:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Van zijn kant in elk geval niet denk ik. Ik zou het niet erg vinden als het wel wat serieuzer werd, maar hij wil dat niet, dus dan is het jammer. Het helpt dat we allebei absoluut niet verliefd zijn.
Ja, theoretisch is dat het geval. Alleen vergt het bij mij een nogal specifieke houding en techniek die voor een partner erg lastig te bereiken is. En daar ga ik dan weer niet over uitweiden.quote:Op zondag 24 april 2005 19:51 schreef livEliveD het volgende:
Is het trouwens niet zo dat als je wel kunt komen als je jezelf helpt dat het theoretisch ook moet kunnen als een ander het doet. Zelfde beweging met de juiste timing en dus hetzelfde resultaat?![]()
En daar wil ik liever niet op ingaan.quote:Is die seks relatie trouwens een open relatie of niet?
Ik heb geen kosten-baten-analyse gemaakt.quote:Waarom kies je voor hem? Waarom zo'n stuk reizen als het puur om de seks gaat?
Nee, eigenlijk vind ik het wel prima zo. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een 'serieuze' relatie gehad. Blijkbaar niet zo'n behoefte aan. Ben er ook niet bang voor, hoor, maar ik heb het gewoon niet echt nodig. Zou het op zich best willen als de mogelijkheid zich voordeed, maar het is geen sterk verlangen.quote:Op zondag 24 april 2005 19:52 schreef SingleCoil het volgende:
[r&p-mode = on] Heb je niet de neiging het wat serieuzer te maken ? [All off]
Laat me raden...je komt alleen klaar tijdens een bungee-sprong...quote:Op zondag 24 april 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, theoretisch is dat het geval. Alleen vergt het bij mij een nogal specifieke houding en techniek die voor een partner erg lastig te bereiken is. En daar ga ik dan weer niet over uitweiden.
Wordt het net interessant....quote:En daar wil ik liever niet op ingaan
Niet?quote:Op zondag 24 april 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb geen kosten-baten-analyse gemaakt.
Hoe raad je het zo?quote:Op zondag 24 april 2005 20:00 schreef SingleCoil het volgende:
Laat me raden...je komt alleen klaar tijdens een bungee-sprong...![]()
Juist daar gaat het met mijn 'relaties' toch vaak mis. Het lijkt wel of vrouwen dan denken: "Ja, dat zeg je nou wel, maar dan heb je nog geen serieuze relatie met mij gehad".quote:Op zondag 24 april 2005 19:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk vind ik het wel prima zo. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een 'serieuze' relatie gehad. Blijkbaar niet zo'n behoefte aan. Ben er ook niet bang voor, hoor, maar ik heb het gewoon niet echt nodig. Zou het op zich best willen als de mogelijkheid zich voordeed, maar het is geen sterk verlangen.
Door de hoek waaronder de foto is genomen lijkt het vreemder dan het is, maar Doerak ligt wel graag in een klein hoekje. Dan voelt ze zich veilig; ze is nogal een onzekere hond.quote:Op zondag 24 april 2005 19:51 schreef Alicey het volgende:
Vindt Doerak nou van zichzelf dat-ie lekker ligt zo?
Het wordt mij steeds duidelijker dat wij eigenlijk heel goed bij elkaar zouden passen.quote:Op zondag 24 april 2005 20:12 schreef SingleCoil het volgende:
Juist daar gaat het met mijn 'relaties' toch vaak mis. Het lijkt wel of vrouwen dan denken: "Ja, dat zeg je nou wel, maar dan heb je nog geen serieuze relatie met mij gehad".
Ik ben nou eenmaal graag alleen.
Hmm.. Waarom eigenlijk een klein hoekje dan?quote:Op zondag 24 april 2005 20:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Door de hoek waaronder de foto is genomen lijkt het vreemder dan het is, maar Doerak ligt wel graag in een klein hoekje. Dan voelt ze zich veilig; ze is nogal een onzekere hond.
Ergens onder, tussen, achter. Het liefst ergens onder (tafel, stoel, kast). Denk dat ze dan het idee heeft dat ze in een holletje zit en onbereikbaar is voor mogelijke vijanden.quote:Op zondag 24 april 2005 20:21 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Waarom eigenlijk een klein hoekje dan?
Ik heb ook een tijdje zo'n relatie gehad, en dat was precies waar ik behoefte aan had: zo nu en dan wat gezelschap en lekkere sex, en verder geen gezeur en gedoe en verliefdheid en whatever.quote:Op zondag 24 april 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou scheelt het misschien ook dat de relatie met mijn vriendje niet echt een serieuze relatie is en vooral om seks draait... Of mag ik dat ook weer niet zeggen?
Ja, goed geregeld toch, zoiets?quote:Op zondag 24 april 2005 20:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook een tijdje zo'n relatie gehad, en dat was precies waar ik behoefte aan had: zo nu en dan wat gezelschap en lekkere sex, en verder geen gezeur en gedoe en verliefdheid en whatever.
Wij hadden afgesproken dat zodra een van ons iemand tegen zou komen met wie het serieus was, we er een punt achter zouden zetten. En toen kwam ik mijn huidige vriend tegen, en dat was eigenlijk meteen raak. Dus einde relatie, helaas voor hem
Ik vond het zeker primaquote:Op zondag 24 april 2005 20:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, goed geregeld toch, zoiets?
Ik geloof eigenlijk niet dat ik nog verliefd wordt. Dat is bij mij na m'n puberteit wel opgehouden.quote:Op zondag 24 april 2005 20:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond het zeker prima
Het wordt natuurlijk wel lastig als een van beiden verliefd wordt op de ander, maar zolang dat niet het geval is, is het gewoon erg prettig
Ligt dat niet meer aan de persoon die je tegenkomt? Er moet toch wel iemand op deze aardkloot rondlopen waar je helemaal van ondersteboven zou zijn? Qua persoonlijkheid dan even ejquote:Op zondag 24 april 2005 20:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet dat ik nog verliefd wordt. Dat is bij mij na m'n puberteit wel opgehouden.
Nou, dit is weer een lastig onderwerp, want ik ben namelijk van mening dat 'verliefd worden' een keus is. En aangezien ik verliefdheid een bijster slechte basis voor een relatie vind, sta ik mijzelf niet toe om verliefd te worden. Wat niet weg neemt dat ik iemand wel helemaal geweldig en leuk kan vinden. Maar de keus om een relatie aan te gaan is bij mij meer rationeel dan romantisch tegenwoordig geloof ik...quote:Op zondag 24 april 2005 20:32 schreef Haushofer het volgende:
Ligt dat niet meer aan de persoon die je tegenkomt? Er moet toch wel iemand op deze aardkloot rondlopen waar je helemaal van ondersteboven zou zijn? Qua persoonlijkheid dan even ej
Dan ben ik nogal tegenovergesteld aan jou, denk ikquote:Op zondag 24 april 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, dit is weer een lastig onderwerp, want ik ben namelijk van mening dat 'verliefd worden' een keus is. En aangezien ik verliefdheid een bijster slechte basis voor een relatie vind, sta ik mijzelf niet toe om verliefd te worden. Wat niet weg neemt dat ik iemand wel helemaal geweldig en leuk kan vinden. Maar de keus om een relatie aan te gaan is bij mij meer rationeel dan romantisch tegenwoordig geloof ik...
Ik kan dat wel loslaten als ik het wil, hoor. Maar gebleken is dat dit beter werkt voor mij.quote:Op zondag 24 april 2005 20:41 schreef Haushofer het volgende:
Dan ben ik nogal tegenovergesteld aan jou, denk ikOp dat punt denk ik vaak niet echt rationeel na...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |