abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2005 @ 13:12:03 #201
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26471732
quote:
Op zondag 24 april 2005 12:38 schreef Alicey het volgende:
Plugins nodig?
Nee toch
Ikke niet
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 13:20:14 #202
5428 crew  miss_sly
pi_26471916
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Is dat omdat je veel nadelen ondervindt aan het rond zijn, of is het echt omdat je het zelf ook mooi vindt? (Vind je het zeg maar voor jezelf, of eigenlijk (ook een beetje) voor anderen?
Ik vind het voor mezelf. Ik vind eigenlijk het probleem met kleding het ergste. Ik koop graag kleding en kleed me graag leuk, maar dat is zo moeilijk En alleen al daarom wil ik naar maat 40-42. Hoewel dan mijn lengte nog steeds lastig is, en alle broeken te lang
quote:
Op die manier.. Dat heb ik ook wel. Op dat gebied ben ik ook erg conservatief.
Ik ook
En dat vind ik zo raar van mezelf. Ik zie vaak vrouwen met wat meer bloot, en dat vind ik hartstikke mooi. En als ik dan zelf voor de spiegel sta....
quote:
Als het je een goede investering lijkt zou ik het gewoon doen. Waarom niet doen?
Ik denk er nog over
quote:
Uhuh. Hoewel het consequent herinneren in de praktijk kan helpen.
[..]

Onzin inderdaad. Het hangt er maar net van af hoe je stofwisseling werkt. Ik eet zelf niet echt weinig, en val er op af.. Meer of minder eten zou ik me niet goed bij voelen, en dat zal voor iedereen gelden. Je kunt niet zomaar meer of minder eten, losgezien van de vraag of je er iets aan hebt..
Een heleboel mensen (en dan vooral de jongere mannen) denken toch echt niet zo genuanceerd.
quote:
Zeker waar. Je wordt ook min of meer gedwongen om jezelf vorm te geven, en wie ben je eigenlijk.
Jezelf vorm geven vond ik een heel proces. Lastig hoor. Maar ik geloof dat ik inmiddels wel redelijk tevreden ben met het resultaat
quote:
Gelukkig maar, het is een menselijk kenmerk om niet perfect te zijn.
Ik ben zo menselijk
quote:
Als het is wat ik denk dat het is, is het probleem dat je van anderen afhankelijk bent.. De vraag is of de andere persoon in jouw wens groeit, of dat jij in zijn wens groeit...
Dat is inderdaad het probleem. Er zijn geen argumenten, er valt niet over te discussieren.
Maar ik ben ook tot de ontdekking gekomen dat ik dat ook alleen zou kunnen doen...en die ontdekking was best eng

Even naar het tuincentrum voor wat dingetjes inde tuin
Hoezo burgerlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 24 april 2005 @ 13:39:24 #203
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26472407
quote:
Op zondag 24 april 2005 12:31 schreef miss_sly het volgende:
In dit geval is het niet jammer
Ik ga met mijn ouders en mijn zusje en schoonzusje met hun zoontje, mijn petekind Jens
We gaan naar Turkije (Bitez), een lekker hotel aan zee. We gaan lezen, aan het zwembad/strand hangen, met Jens spelen, relaxen <- allemaal dingen waar mijn vriend niet zo van houdt
Relaxed
*Jaloers is
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 24 april 2005 @ 13:41:16 #204
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26472451
quote:
Op zondag 24 april 2005 12:30 schreef Monidique het volgende:
Alles dikker dan Paris Hilton is vet!
Wat een onzin
pi_26472708
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:41 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Wat een onzin
Het was een provocatie! Een poging Fok!'s vrouwendom tot woede en razernij te verleiden!
  zondag 24 april 2005 @ 14:05:20 #207
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26473054
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het voor mezelf. Ik vind eigenlijk het probleem met kleding het ergste. Ik koop graag kleding en kleed me graag leuk, maar dat is zo moeilijk En alleen al daarom wil ik naar maat 40-42. Hoewel dan mijn lengte nog steeds lastig is, en alle broeken te lang
Op die manier. Er zijn overigens winkels waar boven maatje 42 ook leuke kleding is hoor. De lengte is inderdaad ook een probleem. Ik heb ook op grotere maten gezeten, en had daar ook vaak dat iets te lang was..
quote:
Ik ook
En dat vind ik zo raar van mezelf. Ik zie vaak vrouwen met wat meer bloot, en dat vind ik hartstikke mooi. En als ik dan zelf voor de spiegel sta....
Het ligt een beetje aan de vrouw, maar het kan erg mooi zijn. Bij mezelf ben ik er ook terughoudend in, hoewel ik mijn lichaam wel langzamerhand mooi ga vinden, dus wie weet dat ik ooit nog eens gek doe.
quote:
Een heleboel mensen (en dan vooral de jongere mannen) denken toch echt niet zo genuanceerd.
Die denken echter ook niet realistisch.
quote:
Jezelf vorm geven vond ik een heel proces. Lastig hoor. Maar ik geloof dat ik inmiddels wel redelijk tevreden ben met het resultaat
Op die weg dan gewoon verder gaan!
quote:
Dat is inderdaad het probleem. Er zijn geen argumenten, er valt niet over te discussieren.
Maar ik ben ook tot de ontdekking gekomen dat ik dat ook alleen zou kunnen doen...en die ontdekking was best eng
Wat vind je er eng aan? Blijkbaar is je wens heel erg groot..
quote:
Even naar het tuincentrum voor wat dingetjes inde tuin
Hoezo burgerlijk
Hahahaha have fun!
  zondag 24 april 2005 @ 14:05:42 #208
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26473059
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het was een provocatie! Een poging Fok!'s vrouwendom tot woede en razernij te verleiden!
Mislukte poging.
pi_26473087
quote:
Op zondag 24 april 2005 14:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Mislukte poging.
Ik ben gewoon een mislukkeling.
  zondag 24 april 2005 @ 14:07:41 #210
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26473098
quote:
Op zondag 24 april 2005 14:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een mislukkeling.
Ga iets doen waar je goed in bent.
pi_26473117
quote:
Op zondag 24 april 2005 14:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ga iets doen waar je goed in bent.
Bier drinken, klagen en wenen dus?
  zondag 24 april 2005 @ 14:09:55 #212
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26473145
quote:
Op zondag 24 april 2005 14:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, het lijkt er op alsof daar jouw capaciteiten liggen.
  zondag 24 april 2005 @ 15:22:11 #213
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26474841
quote:
Op zondag 24 april 2005 14:08 schreef Monidique het volgende:
R&P is tha place to be, nigga
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 15:45:01 #214
5428 crew  miss_sly
pi_26475412
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:39 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Relaxed
*Jaloers is
Ik ben de weken aan het aftellen
En al aan het bedenken welke boeken ik allemaal mee ga nemen...met ide zeeen van tijd kan ik eindelijk weer eens rustig lezen!
En kleding...da's weer minder
  zondag 24 april 2005 @ 15:52:07 #215
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26475636
@Miss_sly: Dit al gezien? Schouderklopjes meldtopic deel 1
pi_26475643
It sil heve! Maethor is ook voortgestuwd in de vaart der volkeren.

Zie huisjeicoontje rechtsboven deze post
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 16:03:03 #217
5428 crew  miss_sly
pi_26475889
quote:
Op zondag 24 april 2005 15:52 schreef livEliveD het volgende:
@Miss_sly: Dit al gezien? Schouderklopjes meldtopic deel 1
Ja had ik gezien
De dames in kwestie verdienen absoluut een schouderklopje
Ik had alleen graag gezien dat nikky iets genuanceerder over mijn zusje had geschreven, want het lag wel ietsje genuanceerder dan ze het daar neer zet.
Maar het schouderklopje is meer dan verdiend!
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 16:07:57 #218
5428 crew  miss_sly
pi_26476028
quote:
Op zondag 24 april 2005 14:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op die manier. Er zijn overigens winkels waar boven maatje 42 ook leuke kleding is hoor. De lengte is inderdaad ook een probleem. Ik heb ook op grotere maten gezeten, en had daar ook vaak dat iets te lang was..
Ik had een geweldig winkeltje gevonden, sluiten ze die zomaar
En nu moet ik eigenlijk een keertje naar de stad, maar ach...dat is me dan weer te veel moeite
quote:
Het ligt een beetje aan de vrouw, maar het kan erg mooi zijn. Bij mezelf ben ik er ook terughoudend in, hoewel ik mijn lichaam wel langzamerhand mooi ga vinden, dus wie weet dat ik ooit nog eens gek doe.
Ik heb ook wel eens een spleetje
Maar niet te vaak en maar een klein stukje. En soms per ongeluk een beetje meer, maar er heeft nog nooit iemand gezegd dat het te erg is; dat zit meer in mijn hoofd
quote:
Die denken echter ook niet realistisch.
[..]

Op die weg dan gewoon verder gaan!
[..]

Wat vind je er eng aan? Blijkbaar is je wens heel erg groot..
Het feit dat ik dat bedacht heb, vind ik eng. Dat wil inderdaad wel zeggen dat mij wens erg groot is, maar ook dat ik misschien in staat ben alleen verder te gaan. En dat wil ik niet (meer). Ik ben al te vaak vertrokken, en ik ben gek op mijn vriend. Maar ja...dat is dus eng.
quote:
Hahahaha have fun!
Nou, dat was fun
Veel te druk natuurlik overal
En veeeeeel te veel geld uitgegeven. De tuin heeft alleen al deze lente (lees afgelopen 2 weken) meer dan een maandsalaris gekost
Nou maar hopen dat het ook nog mooi wordt
  zondag 24 april 2005 @ 16:23:58 #219
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26476515
quote:
Op zondag 24 april 2005 16:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja had ik gezien
De dames in kwestie verdienen absoluut een schouderklopje
Ik had alleen graag gezien dat nikky iets genuanceerder over mijn zusje had geschreven, want het lag wel ietsje genuanceerder dan ze het daar neer zet.
Maar het schouderklopje is meer dan verdiend!
Dat is iets duidelijker. Zoals nikky het schreef dacht ik aan een kat die wilde dat jouw zusje zou worden ingeslapen.
  zondag 24 april 2005 @ 16:26:04 #220
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26476564
quote:
Op zondag 24 april 2005 16:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik had een geweldig winkeltje gevonden, sluiten ze die zomaar
En nu moet ik eigenlijk een keertje naar de stad, maar ach...dat is me dan weer te veel moeite
Wat is er moeilijk aan?
quote:
Het feit dat ik dat bedacht heb, vind ik eng. Dat wil inderdaad wel zeggen dat mij wens erg groot is, maar ook dat ik misschien in staat ben alleen verder te gaan. En dat wil ik niet (meer). Ik ben al te vaak vertrokken, en ik ben gek op mijn vriend. Maar ja...dat is dus eng.
Is het de angst dat je iets doet waarmee je anderen pijn doet? De angst dat je een keuze maakt die negatieve gevolgen heeft? De angst dat je een verkeerde keuze maakt?
quote:
Nou, dat was fun
Veel te druk natuurlik overal
En veeeeeel te veel geld uitgegeven. De tuin heeft alleen al deze lente (lees afgelopen 2 weken) meer dan een maandsalaris gekost
Da's een nadeel van tuinen.
quote:
Nou maar hopen dat het ook nog mooi wordt
Dat mag dan wel ja.
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 16:44:57 #221
5428 crew  miss_sly
pi_26476975
quote:
Op zondag 24 april 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat is er moeilijk aan?
Het kost veel tijd. Iemand vinden die meegaat, eerlijk is over wat ik aantrek en het ook nog eens leuk vindt om te winkelen
En dan het eeuwige passen Daar heb ik zoooon hekel aan. Omdat het veel tijd kost, omdat je er helemaal warm en geagiteerd van raakt en omdat je (ik dan) toch vaak denkt: hmmm, op de hanger is het mooier dan aan mijn lijf
quote:
Is het de angst dat je iets doet waarmee je anderen pijn doet? De angst dat je een keuze maakt die negatieve gevolgen heeft? De angst dat je een verkeerde keuze maakt?
Vooralsnog is het mijn optimisme dat me laat hopen dat hij van gedachten verandert.
Verder, tja...het lijkt zo oneerlijk allemaal. Een race tegen de tijd (ik heb nog maar een jaar of 5 maximaal) die je ivm zo'n beslissing eigenlijk niet wilt houden; je wilt juist tijd hebben.
Niet de angst dat de keuze negatieve gevolgen heeft of dat het een verkeerde keuze is; ik ben niet zo bang voor de gevolgen van mijn keuzes, want ik weet uit ervaring dat het altijd in orde komt (wat het dan ook is). Wel de angst dat ik er iemand pijn mee doe, dat wel. En het idee dat hij dan zelf voor die pijn gekozen heeft, maakt het toch niet gemakkelijker
quote:
Da's een nadeel van tuinen.
We zijn een tikje voortvarend bezig
En aangezien we in deze niet zo goed zijn in compromissen, is hij bezig met hetgeen hij belangrijk vindt, en ik met hetgeen ik belangrijk vind. Derhalve dus eigenlijk dubbele kosten, want we zouden het ook een voor een kunnen doen.
quote:
Dat mag dan wel ja.
De potten die ik heb gekocht zijn erg mooi, de planten ook, dus dat is OK
Gelukkig maar
  zondag 24 april 2005 @ 17:07:42 #222
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26477567
quote:
Op zondag 24 april 2005 16:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het kost veel tijd.
Een keertje tijd inruimen voor jezelf is toch niet verkeerd?
quote:
Iemand vinden die meegaat, eerlijk is over wat ik aantrek en het ook nog eens leuk vindt om te winkelen
Is dat per se nodig? Lukt het je zelf slecht om een keuze te maken voor iets dat je staat? Mijn ervaring is juist dat veel mensen geen smaak hebben. Die proberen mij dan de meest afgrijselijke dingen te laten passen..
quote:
En dan het eeuwige passen Daar heb ik zoooon hekel aan. Omdat het veel tijd kost, omdat je er helemaal warm en geagiteerd van raakt en omdat je (ik dan) toch vaak denkt: hmmm, op de hanger is het mooier dan aan mijn lijf
Passen houd ik ook niet van, vooral niet het uitkleden, passen, andere maat vragen, en na afloop weer aankleden, haar weer in model brengen etc. Het is echter voor een goed doel.
quote:
Vooralsnog is het mijn optimisme dat me laat hopen dat hij van gedachten verandert.
Verder, tja...het lijkt zo oneerlijk allemaal. Een race tegen de tijd (ik heb nog maar een jaar of 5 maximaal) die je ivm zo'n beslissing eigenlijk niet wilt houden; je wilt juist tijd hebben.
Niet de angst dat de keuze negatieve gevolgen heeft of dat het een verkeerde keuze is; ik ben niet zo bang voor de gevolgen van mijn keuzes, want ik weet uit ervaring dat het altijd in orde komt (wat het dan ook is). Wel de angst dat ik er iemand pijn mee doe, dat wel. En het idee dat hij dan zelf voor die pijn gekozen heeft, maakt het toch niet gemakkelijker
Het maakt het moeilijk. Mijn eigen ervaring is dat voor mezelf kiezen, en daarmee anderen pijn doen soms noodzakelijk is. Ook kan ik beter leven met spijt van iets wat ik gedaan heb, dan spijt van iets wat ik niet gedaan heb. Ik weet niet of dat voor jou ook zo opgaat. Het probleem voor jou is dat jij degene bent die moet kiezen, en met de gevolgen leven.
quote:
We zijn een tikje voortvarend bezig
En aangezien we in deze niet zo goed zijn in compromissen, is hij bezig met hetgeen hij belangrijk vindt, en ik met hetgeen ik belangrijk vind. Derhalve dus eigenlijk dubbele kosten, want we zouden het ook een voor een kunnen doen.
Het wordt op deze manier wel een tuin van jullie samen, en zo te horen hebben jullie er plezier in.
quote:
De potten die ik heb gekocht zijn erg mooi, de planten ook, dus dat is OK
Gelukkig maar
Het zou vreselijk zijn als ze niet toonbaar zouden zijn dan ja.
pi_26477977
Hallo, ik ben weer uitgeneukt.
  zondag 24 april 2005 @ 17:25:57 #224
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26478077
quote:
Op zondag 24 april 2005 17:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo, ik ben weer uitgeneukt.
Was het lekker?
  zondag 24 april 2005 @ 17:26:03 #225
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_26478080
en, was het wat ?
Mu!
pi_26478108
Ja, het was heerlijk. Neuken is fijn.
pi_26478275
We hebben overigens ook gegeten en gepraat hoor.
  zondag 24 april 2005 @ 17:49:00 #228
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26478635
Welkom terug Lupa.
pi_26479064
Thanks!
  zondag 24 april 2005 @ 18:14:28 #230
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26479260
Als niemand het doet, doe ik het wel tenslotte.
pi_26479273
Ze zijn alleen maar geïnteresseerd in mijn seksleven. Mannen... En dan vertel je hoe het was, zijn ze ineens stil. Zeker jaloers.
  zondag 24 april 2005 @ 18:17:12 #232
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26479314
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze zijn alleen maar geïnteresseerd in mijn seksleven. Mannen... En dan vertel je hoe het was, zijn ze ineens stil. Zeker jaloers.
Het kan ook het geval zijn van een hond die een kat vangt. De hond weet dan ook niet wat hij nou eigenlijk zo nodig met een kat moet. Misschien weet SC ook niet wat hij nou eigenlijk met het antwoord moet.
pi_26479869
Hoi Lupa, leuk gepraat en lekker gegeten ?
pi_26479988
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:42 schreef het_fokschaap het volgende:
Hoi Lupa, leuk gepraat en lekker gegeten ?
Ja, ook dat. Pizza gegeten en gepraat over de oneindigheid van het heelal en het bestaan van meer dan 3 dimensies. Een echt WFL-gesprek.
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 18:51:13 #235
5428 crew  miss_sly
pi_26480063
Hai Lupa
Het was dus leuk

Een WFL-gesprek met een niet regelmatige WFL-bezoeker? hmmmm
  zondag 24 april 2005 @ 18:54:49 #236
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26480144
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:51 schreef miss_sly het volgende:
Hai Lupa
Het was dus leuk

Een WFL-gesprek met een niet regelmatige WFL-bezoeker? hmmmm
Maar da's logisch, ook niet-WFL-bezoekers hebben soms behoefte aan een WFL-gesprek, en met wie dan beter dan met je WFL vriendinnetje?
  zondag 24 april 2005 @ 19:01:00 #237
66825 Reya
Fier Wallon
pi_26480289
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar da's logisch, ook niet-WFL-bezoekers hebben soms behoefte aan een WFL-gesprek, en met wie dan beter dan met je WFL vriendinnetje?
Een soort van missionariswerk dus: het verspreiden van het geloof in WFL
pi_26480310
Missionarisstandje? Nee, saai!
  zondag 24 april 2005 @ 19:02:04 #239
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_26480312
Ik was even gaan slapen. Maar het was dus fijn. Da's nou weer typisch een vrouwenuitspraak. Het was 'fijn'.

Ben je wel klaargekomen ?
Mu!
pi_26480476
Alicey, ziehier de eerste foto gemaakt met het cameraatje dat ik vab je heb gekregen:

Dit is Doerak.
  zondag 24 april 2005 @ 19:10:49 #241
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26480501
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En dan vertel je hoe het was, zijn ze ineens stil. Zeker jaloers.
Ja dat zal het wezen
pi_26480518
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:02 schreef SingleCoil het volgende:
Ik was even gaan slapen. Maar het was dus fijn. Da's nou weer typisch een vrouwenuitspraak. Het was 'fijn'.

Ben je wel klaargekomen ?
Okee, 'fijn' is eigenlijk niet eens het juiste woord. Het was lekker vies geil.

En nee. Ik kom alleen klaar door masturbatie. Maar om eerlijk te zijn interesseert het me ook vrij weinig tijdens seks.
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 19:13:33 #243
5428 crew  miss_sly
pi_26480563
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik ben meer aan het bedenken met welke fokker uit een ander subforum dit mogelijk is

* miss_sly is nog steeds speurende naar de FOK-identiteit van Lupa's vriendje
  zondag 24 april 2005 @ 19:13:40 #244
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26480567
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, 'fijn' is eigenlijk niet eens het juiste woord. Het was lekker vies geil.

En nee. Ik kom alleen klaar door masturbatie. Maar om eerlijk te zijn interesseert het me ook vrij weinig tijdens seks.
Zeg heeft je vriendje er geen problemen mee dat je dit allemaal zo openbaar gooit?
  zondag 24 april 2005 @ 19:14:12 #245
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26480580
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben meer aan het bedenken met welke fokker uit een ander subforum dit mogelijk is

* miss_sly is nog steeds speurende naar de FOK-identiteit van Lupa's vriendje
Ik weet het. Ik weet het!
pi_26480588
En poes in de vensterbank, wel wat tegenlicht...

pi_26480627
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:13 schreef livEliveD het volgende:
Zeg heeft je vriendje er geen problemen mee dat je dit allemaal zo openbaar gooit?
Zo ja, dan heeft hij pech. Waarom zou hij daar problemen mee hebben? Het feit dat ik niet klaarkom tijdens seks heeft vnl. met mezelf te maken.
  zondag 24 april 2005 @ 19:16:26 #248
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26480632
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En poes in de vensterbank, wel wat tegenlicht...
Wat voor poes is het?
pi_26480654
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:16 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Wat voor poes is het?
Ja! Dat weet ik! Laatst nog gegoogeld. Een.... eh...
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_26480665
Maine Coon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')