Dat heb ik zelf ook wel min of meer.quote:Op zondag 24 april 2005 10:10 schreef miss_sly het volgende:
Geduld is ook niet mijn sterkste kant, maar optimisme dan weer wel
Dat is vast om het ongeduldig zijn een beetje draaglijk te makenquote:
Ik ben ook vrij ongeduldig. Optimistisch ben ik vooral tegenover andere mensen; als het op mezelf aankomt, kan ik nogal es pessimistisch zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 10:10 schreef miss_sly het volgende:
Geduld is ook niet mijn sterkste kant, maar optimisme dan weer wel
Optimisme en positief zijn, dat zijn denk ik mijn twee belangrijkste eigenschappen. En dat ben ik ook echt, ook voor mezelf. Behalve als het over mijn uiterlijk gaat, maar goed, daar ben ik vrouw voor, denk ikquote:Op zondag 24 april 2005 11:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij ongeduldig. Optimistisch ben ik vooral tegenover andere mensen; als het op mezelf aankomt, kan ik nogal es pessimistisch zijn.
Ik zag net trouwens dat mn laatste berichtje in je fotoboek nogal dubbelzinnig is op te vattenquote:Op zondag 24 april 2005 11:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Optimisme en positief zijn, dat zijn denk ik mijn twee belangrijkste eigenschappen. En dat ben ik ook echt, ook voor mezelf. Behalve als het over mijn uiterlijk gaat, maar goed, daar ben ik vrouw voor, denk ik
Er zijn zeker mannen voor wie dat geldt, maar er zijn er veel meer waarbij dat echt niet het geval is.quote:Op zondag 24 april 2005 11:08 schreef SingleCoil het volgende:
Optimisme over je uiterlijk is meer iets voor mannen, die worden steeds mooier...
Ik ben dan wel weer positief genoeg om dat al gedacht te hebbenquote:Op zondag 24 april 2005 11:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zag net trouwens dat mn laatste berichtje in je fotoboek nogal dubbelzinnig is op te vattenBedoelde er wel mn eigen fotoboekje mee natuurlijk.
Gelukkig maar. Want ik ben best wel een lief jongetje hoor. Tenminste, als ik mn moeder mag gelovenquote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer positief genoeg om dat al gedacht te hebben
Het zou best kunnen dat het elkaar compenseert.quote:Op zondag 24 april 2005 10:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is vast om het ongeduldig zijn een beetje draaglijk te maken
Hmmm, moeders zijn over het algemeen niet echt objectiefquote:Op zondag 24 april 2005 11:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Want ik ben best wel een lief jongetje hoor. Tenminste, als ik mn moeder mag geloven
Pessimistisch ben ik niet over mijn uiterlijk, wel soms onzeker.quote:Op zondag 24 april 2005 11:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Optimisme en positief zijn, dat zijn denk ik mijn twee belangrijkste eigenschappen. En dat ben ik ook echt, ook voor mezelf. Behalve als het over mijn uiterlijk gaat, maar goed, daar ben ik vrouw voor, denk ik
Ik denk van wel. Volgens mij zou het echt ondraaglijk zijn als je alleen maar ongeduldig bent, en niet eens optimistisch genoeg om te blijven hopen dat het ooit beter zal zijn, of zal zijn zoals je wilt of wat dan ookquote:Op zondag 24 april 2005 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat het elkaar compenseert.
Ik heb nog nooit een moeder gehoord dat haar zoontje niet lief was. Zelfs als hij een strafblad heeft van 40 A4's blijft het een lieve jongen.quote:Op zondag 24 april 2005 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hmmm, moeders zijn over het algemeen niet echt objectief
Dus je moeder zou ik niet zomaar geloven. Nog andere referenties?
Ben ik het niet helemaal mee eens. Soms zijn we denk ik ook wel geneigd ons teveel voor te stellen van het "ooit", en zien we over het hoofd wat we heden hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 11:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Volgens mij zou het echt ondraaglijk zijn als je alleen maar ongeduldig bent, en niet eens optimistisch genoeg om te blijven hopen dat het ooit beter zal zijn, of zal zijn zoals je wilt of wat dan ook
Met de 7,5 kilo minder voel ik me wel weer wat minder negatief, maar het houdt niet over, zullen we maar zeggen. Misschien komt dat nog ooitquote:Op zondag 24 april 2005 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pessimistisch ben ik niet over mijn uiterlijk, wel soms onzeker.
Voor de rest ben ik echter overwegend optimistisch.
Dat vereist weer een andere eigenschap: tevreden kunnen zijn met wat je hebtquote:Op zondag 24 april 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Soms zijn we denk ik ook wel geneigd ons teveel voor te stellen van het "ooit", en zien we over het hoofd wat we heden hebben.
Mn ex-vriendinnen ?quote:Op zondag 24 april 2005 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hmmm, moeders zijn over het algemeen niet echt objectief
Dus je moeder zou ik niet zomaar geloven. Nog andere referenties?
Waarom voel je je negatief door (vermeend) overgewicht? Het is niet wat iedereen mooi vindt misschien, maar zelf vind ik zoveel andere dingen niet mooi, en dat is geen reden om direct verbanden te gaan leggen..quote:Op zondag 24 april 2005 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met de 7,5 kilo minder voel ik me wel weer wat minder negatief, maar het houdt niet over, zullen we maar zeggen. Misschien komt dat nog ooit
Of tevreden het juiste woord is weet ik niet.. Stil staan bij het nu is soms wel lekker. Aan de andere kant is het wel heerlijk om terug te blikken op het verleden, en te zien wat er in de tussentijd is gebeurd. In die zin kan het in de toekomst natuurlijk alleen maar beter worden.quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vereist weer een andere eigenschap: tevreden kunnen zijn met wat je hebt
Nouja, komt de ongeduldigheid niet voort uit het optimisme? Waarvoor zou je ongeduldig zijn als je pessimistisch bent ingesteld?quote:Als het puur om ongeduldig gaat, is volgens mij optimisme een belangrijk iets
Mwoah, heb nooit ruzie met ze gehad ofzo. Dus misschien welquote:
*Gaat fotoboek checkenquote:Op zondag 24 april 2005 11:35 schreef miss_sly het volgende:
Met de 7,5 kilo minder voel ik me wel weer wat minder negatief, maar het houdt niet over, zullen we maar zeggen. Misschien komt dat nog ooit
Ah, je bent dus wel een ruziezoeker begrijp ik hier uit?quote:Op zondag 24 april 2005 11:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mwoah, heb nooit ruzie met ze gehad ofzo. Dus misschien wel
Zwart haar vind ik erg mooi, maar dat is denk ik vooral omdat de meeste mensen met zwart haar een zeer sterke uitstraling hebben..quote:Op zondag 24 april 2005 11:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
*Gaat fotoboek checken
En Gothic style vind ik heel er mooi. Nu ga ik ook heel snel plat voor zwart haar![]()
Neuh, eigenlijk helemaal niet. Hou niet zo van ruzies. Ben wel es tegendraads. Dat je meningen gaat geven puur om tegen de ander in te gaan. Daar kan ik de lol wel wat van in zien. Maar echt ruzies...kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst had.quote:Op zondag 24 april 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, je bent dus wel een ruziezoeker begrijp ik hier uit?
Mja ik heb gewoon iets met zwart. Lekker donker, krachtig, (kleed afquote:Op zondag 24 april 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
Zwart haar vind ik erg mooi, maar dat is denk ik vooral omdat de meeste mensen met zwart haar een zeer sterke uitstraling hebben..
Eigenlijk wel hetzelfde hier. Echte ruzies ga ik van flippen, maar een beetje "rellen" kan leuk zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 11:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk helemaal niet. Hou niet zo van ruzies. Ben wel es tegendraads. Dat je meningen gaat geven puur om tegen de ander in te gaan. Daar kan ik de lol wel wat van in zien. Maar echt ruzies...kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst had.
In het fotoboek ben ik nog 7,5 kilo zwaarderquote:Op zondag 24 april 2005 11:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
*Gaat fotoboek checken
En Gothic style vind ik heel er mooi. Nu ga ik ook heel snel plat voor zwart haar![]()
Hij woont wel ver weg?quote:Op zondag 24 april 2005 11:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb 1 ex die zelfs toen ik zei dat ik hem echt helemaal nooit meer wilde zien, bleef volhouden dat we voor elkaar bestemd waren en dat we ooit weer bij elkaar zouden komen; daar was hij helemaal van overtuigd
Die vindt me wellicht nog steeds lief
Stalker-in-the-making-alertquote:Op zondag 24 april 2005 11:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb 1 ex die zelfs toen ik zei dat ik hem echt helemaal nooit meer wilde zien, bleef volhouden dat we voor elkaar bestemd waren en dat we ooit weer bij elkaar zouden komen; daar was hij helemaal van overtuigd
Die vindt me wellicht nog steeds lief
Rood vind ik bij vrouwen ook erg mooi anders.quote:Op zondag 24 april 2005 11:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja ik heb gewoon iets met zwart. Lekker donker, krachtig, (kleed af), gewoon mooi!
Tis ook me lievelingskleur
Ja, prima! Ook goed geslapen enzo.quote:Hoest met iedereen?
Kun/wil je hier een recente foto posten?quote:Op zondag 24 april 2005 11:49 schreef miss_sly het volgende:
In het fotoboek ben ik nog 7,5 kilo zwaarder
Zelfs dat kan ik soms waarderen. Ligt aan de persoon en vorm van makeup maar een witte huid en zwarte oogkassen vind ik soms wel mooiquote:Ik vind Gothic-style ook wel wat hebben, maar alleen als ze dan wel goed verzorgd eruit zien. Je hebt ook van die Gothic-figuren die er ondervoed en slecht verzorgd uitzien, en dan maken de mooie kleding en make-up het toch niet mooi
Kvind donker het ook mooier dan lichtblond.quote:Op zondag 24 april 2005 11:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja ik heb gewoon iets met zwart. Lekker donker, krachtig, (kleed af), gewoon mooi!
Tis ook me lievelingskleur
Hoest met iedereen?
@Miss_sly: Het is moeilijk te bepalen op je twee foto's maar zover ik kan zien hoef je je niet echt zorgen te maken over je looks
Waarom voel ik me daar negatief over?quote:Op zondag 24 april 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom voel je je negatief door (vermeend) overgewicht? Het is niet wat iedereen mooi vindt misschien, maar zelf vind ik zoveel andere dingen niet mooi, en dat is geen reden om direct verbanden te gaan leggen..
Mja, ik ben ook benieuwd! Zal zelf binnenkort weer es wat foto's in mn boekje neerzetten, zo gauw ik ze in het juiste formaat kan neerzetten. Op die foto die er nu in staat, heb ik nogal een scheve bek.quote:Kun/wil je hier een recente foto posten?
Ik probeer niet te veel stil te staan bij dingen die in het verleden zijn gebeurd. Ik leef nu. Ik heb ook geen spijt ofzo, het is niet dat ik niet terug durf te kijken, maar het is zo zinloos. Het is gebeurd, ik heb er de lering uitgetrokken die ik kennelijk nodig had, en dat is het dan.quote:Op zondag 24 april 2005 11:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of tevreden het juiste woord is weet ik niet.. Stil staan bij het nu is soms wel lekker. Aan de andere kant is het wel heerlijk om terug te blikken op het verleden, en te zien wat er in de tussentijd is gebeurd. In die zin kan het in de toekomst natuurlijk alleen maar beter worden.
Daar ga ik nog even over denkenquote:Nouja, komt de ongeduldigheid niet voort uit het optimisme? Waarvoor zou je ongeduldig zijn als je pessimistisch bent ingesteld?
Ja er zijn meerdere kleuren die mooi kunnen staan. Maar zwart springt er voor mij uit. Die zangeres van Evanescence vind ik echtquote:Op zondag 24 april 2005 11:50 schreef Alicey het volgende:
Rood vind ik bij vrouwen ook erg mooi anders.
Ik ookquote:Ja, prima! Ook goed geslapen enzo.
Ja, op een plek waar ik alleen nog 2 keer per jaar naar de tandarts gaquote:
Volgens mij, en daar kan ik dus naast zitten, is gewicht helemaal niet het belangrijkste voor jongens. Eerder de verhouding. Ik vind die modellen best ok hoor maar iemand als Monique van de ven in de jonge jaren (ik heb geen foto dus het is hoe ik me haar herinner) hoor je me ook echt niet over klagen. Dus wat voller maar de verhouding is wel goed kan ik best mooi (en lekkerquote:Op zondag 24 april 2005 11:53 schreef miss_sly het volgende:
Misschien toch wel een stuk omdat slank zijn nog steeds als schoonheidsideaal wordt gepredikt, en slank zal ik nooit worden.
Gewoon een foto postenquote:Op zondag 24 april 2005 11:57 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog geen leuke foto van nu.
Als ik een leuke foto heb, zet ik die er wel in, maar dat kan best even duren
Ik ben overkritisch over mijn eigen foto's, dus....
*Gaat ook het fotoboek van Haus checkenquote:Op zondag 24 april 2005 11:53 schreef Haushofer het volgende:
Mja, ik ben ook benieuwd! Zal zelf binnenkort weer es wat foto's in mn boekje neerzetten, zo gauw ik ze in het juiste formaat kan neerzetten. Op die foto die er nu in staat, heb ik nogal een scheve bek.
Geheel Gothic vind ik niet mooi. Wel zwart haar dus, en ook sommige Gothic-kleding vind ik mooi.quote:Op zondag 24 april 2005 11:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In het fotoboek ben ik nog 7,5 kilo zwaarder
Ik vind Gothic-style ook wel wat hebben, maar alleen als ze dan wel goed verzorgd eruit zien. Je hebt ook van die Gothic-figuren die er ondervoed en slecht verzorgd uitzien, en dan maken de mooie kleding en make-up het toch niet mooi
Kleding kopen is in grotere maten inderdaad lastig. Ook in gangbare maten valt het echter niet altijd mee.quote:Op zondag 24 april 2005 11:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom voel ik me daar negatief over?
Misschien toch wel een stuk omdat slank zijn nog steeds als schoonheidsideaal wordt gepredikt, en slank zal ik nooit worden. Het is ook moeilijker met kleding kopen, terwijl het juist als je minder slank bent erg belangrijk is dat je mooie, goedzittende kleding aanschaft.
En dat laatste straal je ook weer uit, waarmee je de goede kant door de circel loopt.quote:Ik vind mijn gezicht verder best OK, ik heb me laten vertellen dat mijn uitstraling ook OK is en ik had ook nooit over aandacht te klagen. En nu, met weer wat kilootjes minder, voel ik me weer mooier
Ik ook niet, maar terugkijkend naar het verschil tussen "toen" en "nu" kan het "nu" soms nog aantrekkelijker maken.quote:Op zondag 24 april 2005 11:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik probeer niet te veel stil te staan bij dingen die in het verleden zijn gebeurd.
Dat laatste heb ik ook wel.. Maar het wordt gewoon tijd dat ik zelf iets ga doen / doorga.quote:Ik leef nu. Ik heb ook geen spijt ofzo, het is niet dat ik niet terug durf te kijken, maar het is zo zinloos. Het is gebeurd, ik heb er de lering uitgetrokken die ik kennelijk nodig had, en dat is het dan.
Het heden is prima, maar ik mag inderdaad graag zo nu en dan naar de toekomst kijken en bedenken wat daar nog ligt
Ik ben benieuwd.quote:Daar ga ik nog even over denken
Er zit wel wat in, en toch zegt mijn gevoel dat het niet helemaal is zoals ik het zie. Als ik eruit ben, kom ik daar nog op terug
Dat laatste heb ik ook. Vooral de belichting vind ik nooit goed, en eigenlijk ben ik in het echt ook veel mooier dan op mijn foto.quote:Op zondag 24 april 2005 11:57 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog geen leuke foto van nu.
Als ik een leuke foto heb, zet ik die er wel in, maar dat kan best even duren
Ik ben overkritisch over mijn eigen foto's, dus....
Bij mannen kan blond wel leuk zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 11:58 schreef livEliveD het volgende:
Blond vind ik 9 van de 10 keer niet mijn ding
Klinkt als een goede avond!quote:Ik ook
Gisterenavond speciaal met me vriendin doorgebracht. Erg romantisch, tof, gezellig, leuk,...
Ik heb nu voor broeken maat 42-44, waarmee ik met geluk net een leuke broek kan kopen, maar veel merken hebben kleine maten 42 en dat red ik dus net niet. Ik kan ze wel aan, maar dat ziet niet uit, natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2005 12:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kleding kopen is in grotere maten inderdaad lastig. Ook in gangbare maten valt het echter niet altijd mee.Het is wel vreemd inderdaad dat je bij reguliere winkels doorgaans niet terecht kunt met een grotere maat.. Maar wat vind je zelf slank? Wat is je huidige maat (Als je het kwijt wilt)?
Ja, ik geloof dat ik zelf meer problemen heb/had met mijn uiterlijk dan anderenquote:En dat laatste straal je ook weer uit, waarmee je de goede kant door de circel loopt.
Nou, dat geloof ik van mezelf ook: in het echt ben ik mooier en leukerquote:Op zondag 24 april 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook. Vooral de belichting vind ik nooit goed, en eigenlijk ben ik in het echt ook veel mooier dan op mijn foto.
Ik vind blond ook mooi, maar zwart en rood ook. Ik geloof dat haarkleur voor mij niet erg van belangquote:Op zondag 24 april 2005 11:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja er zijn meerdere kleuren die mooi kunnen staan. Maar zwart springt er voor mij uit. Die zangeres van Evanescence vind ik echtZe heeft ook zo'n zwart wit clip en wat ik me herinner kon ik geen enkel ding vinden dat ik lelijk vond.
Blond vind ik 9 van de 10 keer niet mijn ding
Klinkt goed!quote:Ik ook
Gisterenavond speciaal met me vriendin doorgebracht. Erg romantisch, tof, gezellig, leuk,...
Het is misschien boven hetgene wat men verwacht, maar 42-44 is niet echt dik of mollig te noemen!quote:Op zondag 24 april 2005 12:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb nu voor broeken maat 42-44, waarmee ik met geluk net een leuke broek kan kopen, maar veel merken hebben kleine maten 42 en dat red ik dus net niet. Ik kan ze wel aan, maar dat ziet niet uit, natuurlijk
Dat is iets waar lastig iets aan te doen is. Misschien kleding met een hals die flink open is, maar ik weet niet of je dat passend vind bij jezelf natuurlijk.quote:Voor blouses en truien kom ik met een ander probleem: mijn borsten zijn groot. Dus ook nu ik afgevallen ben, moet ik maat 46 hebben van blouse om dicht te kunnen knopen zonder dat het half openstaat. Truitjes kunnen wel, als het niet te strakke exemplaren zijn, want ik houd niet van truitjes die zo strak over mijn voorgevel zitten dat dat het enige is waar men nog naar kijkt
Als je het naar je zin hebt vergeet je sowieso onzekerheden. Altijd zo proberen te leven kan het leven soms aangenamer maken.quote:Ja, ik geloof dat ik zelf meer problemen heb/had met mijn uiterlijk dan anderen
En als ik het naar mijn zin heb, vergeet ik dat zelf ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |