Ja, in Friesland gaat iedereen in van die dingen over straat.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan nu echter wel Friesland ongezien infiltreren.
Zie maar weer dat mijn kennis van Friesland niet te wensen over laat!quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:43 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, in Friesland gaat iedereen in van die dingen over straat.![]()
't Is triest gesteld met de kennis van de gemiddelde Randstedeling over wat er achter de horizon ligt...quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zie maar weer dat mijn kennis van Friesland niet te wensen over laat!
Maar geef toe, er is een grote kans dat de Friese douane me niet meer staande houdt nu.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:47 schreef Maethor het volgende:
[..]
't Is triest gesteld met de kennis van de gemiddelde Randstedeling over wat er achter de horizon ligt...![]()
Friesland leeft voor n deel van toerisme.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar geef toe, er is een grote kans dat de Friese douane me niet meer staande houdt nu.
In ieder geval geen kleding met een Nederlandse vlag.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:58 schreef Maethor het volgende:
[..]
Friesland leeft voor n deel van toerisme.
En wat moet ik aantrekken om niet op te vallen in de Randstad?
Oh, ik zat al te denken aan klomp'm met de Nederlandse vlag erop.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
In ieder geval geen kleding met een Nederlandse vlag.
Met klompen zou je het misschien nog wel overleven.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:05 schreef Maethor het volgende:
[..]
Oh, ik zat al te denken aan klomp'm met de Nederlandse vlag erop.
Overleven? Wie had het over overleven?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met klompen zou je het misschien nog wel overleven.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:11 schreef Alicey het volgende:
En hop, ik wordt op irc even en passent voor Gothic uitgemaakt.
Ow, ik niet hoor. Maar als je dood wil kan ik je een paar Nederlandse vlaggen aanraden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:21 schreef Maethor het volgende:
[..]
Overleven? Wie had het over overleven?![]()
Vanwege mijn muzieksmaak icm mijn onderdanige en masochistische karaktertrekjes.quote:Vanwege je muzieksmaak of zo? Of loop je er doorgaans nogal zwart en middeleeuws uitgedost bij.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ow, ik niet hoor. Maar als je dood wil kan ik je een paar Nederlandse vlaggen aanraden.
Ik ook.quote:[..]
Vanwege mijn muzieksmaak icm mijn onderdanige en masochistische karaktertrekjes.
Ik loop er doorgaans niet zwart en depressief bij, hoewel ik sommige Gothic-jurken wel erg mooi vind.
Dat is dan weer jammer, ik had je graag in een Gorhic jurk gezien op de meet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:36 schreef Maethor het volgende:
[..]
[..]
Ik ook.maar niet om aan te trekken uiteraard
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer, ik had je graag in een Gorhic jurk gezien op de meet.
Truste Maethor!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:38 schreef Maethor het volgende:
Maar,
* Maethor gaat op één oor.
Truste, Alicey.
Oh, ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:38 schreef Maethor het volgende:
[..]
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn geweest.![]()
Dat heb ik zelf ook wel min of meer.quote:Op zondag 24 april 2005 10:10 schreef miss_sly het volgende:
Geduld is ook niet mijn sterkste kant, maar optimisme dan weer wel
Dat is vast om het ongeduldig zijn een beetje draaglijk te makenquote:
Ik ben ook vrij ongeduldig. Optimistisch ben ik vooral tegenover andere mensen; als het op mezelf aankomt, kan ik nogal es pessimistisch zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 10:10 schreef miss_sly het volgende:
Geduld is ook niet mijn sterkste kant, maar optimisme dan weer wel
Optimisme en positief zijn, dat zijn denk ik mijn twee belangrijkste eigenschappen. En dat ben ik ook echt, ook voor mezelf. Behalve als het over mijn uiterlijk gaat, maar goed, daar ben ik vrouw voor, denk ikquote:Op zondag 24 april 2005 11:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij ongeduldig. Optimistisch ben ik vooral tegenover andere mensen; als het op mezelf aankomt, kan ik nogal es pessimistisch zijn.
Ik zag net trouwens dat mn laatste berichtje in je fotoboek nogal dubbelzinnig is op te vattenquote:Op zondag 24 april 2005 11:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Optimisme en positief zijn, dat zijn denk ik mijn twee belangrijkste eigenschappen. En dat ben ik ook echt, ook voor mezelf. Behalve als het over mijn uiterlijk gaat, maar goed, daar ben ik vrouw voor, denk ik
Er zijn zeker mannen voor wie dat geldt, maar er zijn er veel meer waarbij dat echt niet het geval is.quote:Op zondag 24 april 2005 11:08 schreef SingleCoil het volgende:
Optimisme over je uiterlijk is meer iets voor mannen, die worden steeds mooier...
Ik ben dan wel weer positief genoeg om dat al gedacht te hebbenquote:Op zondag 24 april 2005 11:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zag net trouwens dat mn laatste berichtje in je fotoboek nogal dubbelzinnig is op te vattenBedoelde er wel mn eigen fotoboekje mee natuurlijk.
Gelukkig maar. Want ik ben best wel een lief jongetje hoor. Tenminste, als ik mn moeder mag gelovenquote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer positief genoeg om dat al gedacht te hebben
Het zou best kunnen dat het elkaar compenseert.quote:Op zondag 24 april 2005 10:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is vast om het ongeduldig zijn een beetje draaglijk te maken
Hmmm, moeders zijn over het algemeen niet echt objectiefquote:Op zondag 24 april 2005 11:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Want ik ben best wel een lief jongetje hoor. Tenminste, als ik mn moeder mag geloven
Pessimistisch ben ik niet over mijn uiterlijk, wel soms onzeker.quote:Op zondag 24 april 2005 11:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Optimisme en positief zijn, dat zijn denk ik mijn twee belangrijkste eigenschappen. En dat ben ik ook echt, ook voor mezelf. Behalve als het over mijn uiterlijk gaat, maar goed, daar ben ik vrouw voor, denk ik
Ik denk van wel. Volgens mij zou het echt ondraaglijk zijn als je alleen maar ongeduldig bent, en niet eens optimistisch genoeg om te blijven hopen dat het ooit beter zal zijn, of zal zijn zoals je wilt of wat dan ookquote:Op zondag 24 april 2005 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat het elkaar compenseert.
Ik heb nog nooit een moeder gehoord dat haar zoontje niet lief was. Zelfs als hij een strafblad heeft van 40 A4's blijft het een lieve jongen.quote:Op zondag 24 april 2005 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hmmm, moeders zijn over het algemeen niet echt objectief
Dus je moeder zou ik niet zomaar geloven. Nog andere referenties?
Ben ik het niet helemaal mee eens. Soms zijn we denk ik ook wel geneigd ons teveel voor te stellen van het "ooit", en zien we over het hoofd wat we heden hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 11:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Volgens mij zou het echt ondraaglijk zijn als je alleen maar ongeduldig bent, en niet eens optimistisch genoeg om te blijven hopen dat het ooit beter zal zijn, of zal zijn zoals je wilt of wat dan ook
Met de 7,5 kilo minder voel ik me wel weer wat minder negatief, maar het houdt niet over, zullen we maar zeggen. Misschien komt dat nog ooitquote:Op zondag 24 april 2005 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pessimistisch ben ik niet over mijn uiterlijk, wel soms onzeker.
Voor de rest ben ik echter overwegend optimistisch.
Dat vereist weer een andere eigenschap: tevreden kunnen zijn met wat je hebtquote:Op zondag 24 april 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Soms zijn we denk ik ook wel geneigd ons teveel voor te stellen van het "ooit", en zien we over het hoofd wat we heden hebben.
Mn ex-vriendinnen ?quote:Op zondag 24 april 2005 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hmmm, moeders zijn over het algemeen niet echt objectief
Dus je moeder zou ik niet zomaar geloven. Nog andere referenties?
Waarom voel je je negatief door (vermeend) overgewicht? Het is niet wat iedereen mooi vindt misschien, maar zelf vind ik zoveel andere dingen niet mooi, en dat is geen reden om direct verbanden te gaan leggen..quote:Op zondag 24 april 2005 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met de 7,5 kilo minder voel ik me wel weer wat minder negatief, maar het houdt niet over, zullen we maar zeggen. Misschien komt dat nog ooit
Of tevreden het juiste woord is weet ik niet.. Stil staan bij het nu is soms wel lekker. Aan de andere kant is het wel heerlijk om terug te blikken op het verleden, en te zien wat er in de tussentijd is gebeurd. In die zin kan het in de toekomst natuurlijk alleen maar beter worden.quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vereist weer een andere eigenschap: tevreden kunnen zijn met wat je hebt
Nouja, komt de ongeduldigheid niet voort uit het optimisme? Waarvoor zou je ongeduldig zijn als je pessimistisch bent ingesteld?quote:Als het puur om ongeduldig gaat, is volgens mij optimisme een belangrijk iets
Mwoah, heb nooit ruzie met ze gehad ofzo. Dus misschien welquote:
*Gaat fotoboek checkenquote:Op zondag 24 april 2005 11:35 schreef miss_sly het volgende:
Met de 7,5 kilo minder voel ik me wel weer wat minder negatief, maar het houdt niet over, zullen we maar zeggen. Misschien komt dat nog ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |