Gefeliquote:Op zaterdag 23 april 2005 06:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen!!! Zien jullie wat er achter mijn naam staat?Ik ben vanaf nu boekreviewer voor de FP!
Het zou verboden moeten worden!quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:43 schreef Alicey het volgende:
Hee, ook moderators slapen wel eens Jozo!
Toffe poes. Jammer dat ie nou net op de verkeerde plek is gaan liggenquote:Op zaterdag 23 april 2005 09:31 schreef Alicey het volgende:
Na een kort intermezzo met mijn sabeltandtijger poesje ben ik er weer.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zat gisteren in een topic vol blauw bloed en sommige mensen wilde hem sticky dus ik heb een verzoek neergezetquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:24 schreef Alicey het volgende:
MUUS!
Ik had je niet eens gezien hier. Welkom.
Daag me niet uitquote:
Hij zal langere tijd op Fok zitten. Misschien wil LS wel vertellen wat z'n favo subfora isquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:43 schreef Alicey het volgende:
Wat weten jullie over de lover van Lupa?
- Het is een man
- Hij komt uit Rotterdam
- Het is geen WFL'er
Weten jullie nog meer?
Wat denken jullie? Ik denk dat als we maar lang genoeg wachten dat het op zich wel kan. Tenzij er nooit eentje ontsnapt aan de grillen van die jagers.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:56 schreef livEliveD het volgende:
Stelling:
Krijgen zeehonden een hardere schedel door de combinatie van het doodknuppelen en de evolutie?
Nou... ten eerste zou het miljoenen jaren duren voordat er een significant verschil is geëvolueerd. En ten tweede: het is niet zo dat die jagers alleen zeehonden met de zwakste schedels doodknuppelen. Oftewel, het is niet echt zo dat degenen met de hardste schedels overleven, want een jager krijgt in principe elke schedel wel kapot.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat denken jullie? Ik denk dat als we maar lang genoeg wachten dat het op zich wel kan. Tenzij er nooit eentje ontsnapt aan de grillen van die jagers.
Daar heb je wel een goed punt. Het verschil in sterkte is idd veel te grootquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:48 schreef Maethor het volgende:
Maar een mens is zo superieur aan een zeehond dat de schedeldikte weinig uitmaakt.
Alicey en Lupa zijn er niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:48 schreef Haushofer het volgende:
Een SC die 2 uur lang stilstaat....mag ik daar conclusies uit trekken?
Aha zodoende.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zat gisteren in een topic vol blauw bloed en sommige mensen wilde hem sticky dus ik heb een verzoek neergezet
Ja, je kunt dan hele rare teksten krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Toffe poes. Jammer dat ie nou net op de verkeerde plek is gaan liggen![]()
[quote]
Doet ze wel vaker.
[quote]
Heeft die daar vaker last van? Heb je kans dat ik ineens hele rare teksten ga zien als dat beest weer eens op je toetsenbord is gaan maffen ?
Ik was al weg, dus ze heeft nu niet via mij de groetjes ontvangen, maar ze leest vast de topic nog wel terug.quote:
en zo lost het probleem zich vanzelf op ! maar is dat dan als afweer of gewoon omdat de jagers zeehondjes met een lelijke vacht toch niet doodknuppelen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:24 schreef Bensel het volgende:
misschien wel een lelijke vacht
Wat is dat toch met al die bruiloften?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:16 schreef het_fokschaap het volgende:
lekker gebrunched op de singel vandaag bij singel 404, lekkere broodjes...daarna een pak gekocht voor de bruiloft van m'n broer volgende week bij Suit Supply en daarna nog een stropdas en een overhemd bij Oger. Overhemd en strop waren duurder dan het pak
riem bij de WE en een paar zwarte schoenen bij de Dolcis. Nu nog een paar sokken. Maar dat kan ik nog wel voor vrijdag regelen.
Een heerlijke dag inderdaad! Ik heb vandaag met Lupa geluncht (Lupa geloofde daarna overigens dat ik voldoende eet), en we zijn daarna nog even de stad in geweest. Ook zijn we nog evangelisten tegengekomen die mij probeerden te bekeren.quote:Heerlijke dag verder vandaag ! Zo nog even wat eten (bestellen of uit eten) en dan vanavond naar een verjaardag van een vriend in een cafe hier in Amsterdam
Nou, vertel op. Een T-shirt met "Fryslan Boppe"?quote:Ik heb van Lupa ook nog een geheim wapen gekregen om Friesland binnen te vallen.
Bijna.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:24 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, vertel op. Een T-shirt met "Fryslan Boppe"?
Ik begreep dat ze het ook deden omdat die beesten hun vis schijnen te etenquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:14 schreef het_fokschaap het volgende:
en zo lost het probleem zich vanzelf op ! maar is dat dan als afweer of gewoon omdat de jagers zeehondjes met een lelijke vacht toch niet doodknuppelen.
Kijk. Armani eat your hart outquote:
Dat is ook een reden inderdaad dacht ik, zeehondjes zijn gek op vis...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze het ook deden omdat die beesten hun vis schijnen te eten
Blij te horen dat het gezellig wasquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:32 schreef Alicey het volgende:
Overigens blijken die uitermate handig. Ik besloot namelijk in verband met het lekkere weer een flink deel van de terugweg te lopen. Dat had ik niet moeten doen op de schoenen die ik aan had.
We waren met zijn tweetjes.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Blij te horen dat het gezellig wasWaren jullie met z'n tweeen of waren er meer bij?
Niet dat ik overigens verwacht dat er iets mee gedaan wordt hoor.quote:Verder las ik je reactie in het Akkersloot topic [afbeelding]
Ik denk dat Lupa er nog wel even over doet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:20 schreef SingleCoil het volgende:
Al weer twee uur rust. Is Lupa nog niet uitgeneukt ? Het wordt ongezellig zo...
Dom onderwerp. Hij is zeker niet bijzonder. Viel het gesprek dood of zo ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat Lupa er nog wel even over doet.
Goedenavond Single Coil! We hebben het nog over je penis gehad.
Neehoor, we (of althans ik) moesten er ineens aan denken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dom onderwerp. Hij is zeker niet bijzonder. Viel het gesprek dood of zo ?
Voor jou is het ook veel dichter bij.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:56 schreef SingleCoil het volgende:
Oh. Ik moet er ook wel eens aan denken. Iedere dag eigenlijk wel. Maar dan meer als middel dan als doel.
Maar dat is toch juist voordelig voor jou?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:07 schreef SingleCoil het volgende:
En het ligt soms gevoelig.
Ja, in Friesland gaat iedereen in van die dingen over straat.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan nu echter wel Friesland ongezien infiltreren.
Zie maar weer dat mijn kennis van Friesland niet te wensen over laat!quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:43 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, in Friesland gaat iedereen in van die dingen over straat.![]()
't Is triest gesteld met de kennis van de gemiddelde Randstedeling over wat er achter de horizon ligt...quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zie maar weer dat mijn kennis van Friesland niet te wensen over laat!
Maar geef toe, er is een grote kans dat de Friese douane me niet meer staande houdt nu.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:47 schreef Maethor het volgende:
[..]
't Is triest gesteld met de kennis van de gemiddelde Randstedeling over wat er achter de horizon ligt...![]()
Friesland leeft voor n deel van toerisme.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar geef toe, er is een grote kans dat de Friese douane me niet meer staande houdt nu.
In ieder geval geen kleding met een Nederlandse vlag.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:58 schreef Maethor het volgende:
[..]
Friesland leeft voor n deel van toerisme.
En wat moet ik aantrekken om niet op te vallen in de Randstad?
Oh, ik zat al te denken aan klomp'm met de Nederlandse vlag erop.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
In ieder geval geen kleding met een Nederlandse vlag.
Met klompen zou je het misschien nog wel overleven.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:05 schreef Maethor het volgende:
[..]
Oh, ik zat al te denken aan klomp'm met de Nederlandse vlag erop.
Overleven? Wie had het over overleven?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met klompen zou je het misschien nog wel overleven.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:11 schreef Alicey het volgende:
En hop, ik wordt op irc even en passent voor Gothic uitgemaakt.
Ow, ik niet hoor. Maar als je dood wil kan ik je een paar Nederlandse vlaggen aanraden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:21 schreef Maethor het volgende:
[..]
Overleven? Wie had het over overleven?![]()
Vanwege mijn muzieksmaak icm mijn onderdanige en masochistische karaktertrekjes.quote:Vanwege je muzieksmaak of zo? Of loop je er doorgaans nogal zwart en middeleeuws uitgedost bij.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ow, ik niet hoor. Maar als je dood wil kan ik je een paar Nederlandse vlaggen aanraden.
Ik ook.quote:[..]
Vanwege mijn muzieksmaak icm mijn onderdanige en masochistische karaktertrekjes.
Ik loop er doorgaans niet zwart en depressief bij, hoewel ik sommige Gothic-jurken wel erg mooi vind.
Dat is dan weer jammer, ik had je graag in een Gorhic jurk gezien op de meet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:36 schreef Maethor het volgende:
[..]
[..]
Ik ook.maar niet om aan te trekken uiteraard
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer, ik had je graag in een Gorhic jurk gezien op de meet.
Truste Maethor!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:38 schreef Maethor het volgende:
Maar,
* Maethor gaat op één oor.
Truste, Alicey.
Oh, ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:38 schreef Maethor het volgende:
[..]
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn geweest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |