oeh, je bent dus niet echt slim hequote:Op zaterdag 23 april 2005 00:42 schreef TerrorFront het volgende:
jonge krijg tyfus met je vmbo man..vmbo is gewoon normaal en jij denkt dat je hoger bent terwijl je godver als een nerd gezien word jah...met je denken dat je stoer bent.....echt godver jonge jij moes het eens tegen bepaalde mensen zegge...kijke of je dan nog stoer bent met je internet bekkie
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:43 schreef TerrorFront het volgende:
jaloers waarop? dat jullie 24 uur in die boeken zitte? boeit mij da nou man..ik feest enz wel heur...ik maak wel dignen mee die jij nooit zal meemake...krijg kanker
BAM BAM BAM ss BAM BAM BAM pillenfeest BAM BAM BAMquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:43 schreef TerrorFront het volgende:
jaloers waarop? dat jullie 24 uur in die boeken zitte? boeit mij da nou man..ik feest enz wel heur...ik maak wel dignen mee die jij nooit zal meemake...krijg kanker
pillenfeestquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
BAM BAM BAM ss BAM BAM BAM pillenfeest BAM BAM BAM
Stereotypes......quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:43 schreef TerrorFront het volgende:
nieuwe pillen halen denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:53 schreef CybErik het volgende:
Waar is die arme jongen heen? Volgens mij hebben jullie hem weggejaagd
Volgens heb je een aandoening die heet "Gilles du internet de la tourette".quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:42 schreef TerrorFront het volgende:
jonge krijg tyfus met je vmbo man..vmbo is gewoon normaal en jij denkt dat je hoger bent terwijl je godver als een nerd gezien word jah...met je denken dat je stoer bent.....echt godver jonge jij moes het eens tegen bepaalde mensen zegge...kijke of je dan nog stoer bent met je internet bekkie
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:01 schreef shredder het volgende:
[..]
Volgens heb je een aandoening die heet "Gilles du internet de la tourette".
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:13 schreef DrDentz het volgende:
"hoezo je gymspullen vergeten?! wat heb je aan dan?!"
superrrrrrrrrrrrrgabberrrrrrrrrrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef DrDentz het volgende:
euh, sinds wanneer kun beoordelen of iemand neger is van de buitenkant, ik ben een neger van de binnenkant
Ik hoop die verschrikkelijke ziekte idd nooit te krijgen..quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:43 schreef TerrorFront het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |