Transformersssss Robots in disgueesssss. Opius Prime was mijn heldquote:
Done, vol wegtrekken, alle versnelling full gas, maar bovenin voelt het niet goed aan qua motortrillingen, net alsof hij ademnood krijgtquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:39 schreef PatrickM het volgende:
Je durft het gas gewoon niet vol open te trekken he?![]()
Yup, inspector Gadget deed het altijd GOED.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:44 schreef stinkie het volgende:
En de BBC, zaterdagochtend tekenfilms kijken
Omdat een viertakt veel voorspelbaarder is, een motorrem heeft, en voor stunten lees je overal dat lange wheelies met een viertakt kinderspel zijn. En veel gas + koppelingslip zal zijn motor niet direct achterover laten slaan, daar ben ik met die van mij nog wel bang voor.quote:
Echt vol excussesquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
>knip<
En ik er dus zeker nog niet uit wat erin zitmede door technische probleempjes,
quote:maar zet mij op zo'n SV en jij weet niet eens meer dat je leeft.![]()
Die Husk trilde ook, de CR trilt ook als een gek, maar als hij hoog in toeren spurt, dan breekt ineens de hel losquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:47 schreef Rietvaerder het volgende:
TrillenTrillen
DUDE het is een crosser!!!!! Dan had je een 4 cilinder tourbuffel moeten kopen
Das je probleemquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:50 schreef Patrick281 het volgende:
daar ben ik met die van mij nog wel bang voor.![]()
Met een CR500 zijn wheelies juist kinderspel... weinig gewicht, vollop vermogen....quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Omdat een viertakt veel voorspelbaarder is, een motorrem heeft, en voor stunten lees je overal dat lange wheelies met een viertakt kinderspel zijn. En veel gas + koppelingslip zal zijn motor niet direct achterover laten slaan, daar ben ik met die van mij nog wel bang voor.![]()
Welkom in de SM-wereldquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die Husk trilde ook, de CR trilt ook als een gek, maar als hij hoog in toeren spurt, dan breekt ineens de hel losalsof het ieder moment in mekaar klapt.
![]()
"en als we niks meer weten te zeggen gebruiken we dit zinnetje maar als laatste redmiddel"quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er is een nieuwe almachtige opgestaan.![]()
![]()
En dat alleen omdat je een huidskleurtje hebtquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:54 schreef hicham het volgende:
95 euro voor door het rode licht rijden
Even uitzoeken waar dat precies was
Dat zeg je ook alleen maar om geen minderwaardigheidscomplex te krijgenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:56 schreef Makster het volgende:
Eigenlijk rijdt iedereen ruk van ons maar blijkbaar ziet niet iedereen dat in hier
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er is een nieuwe almachtige opgestaan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar om geen minderwaardigheidscomplex te krijgen![]()
Je zegt het verkeerd, je moet niet door rood rijden als er een camera hangt of als er wouten achter je rijdenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Helemaal terecht toch, moet ie maar niet door rijden rijden![]()
![]()
Je hebt een lelijk pak gekocht wist je dat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Helemaal terecht toch, moet ie maar niet door rijden rijden![]()
![]()
Dat is het mooie, dat denk jij dus om het te laten lijken dat het nog wat is met onsquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar om geen minderwaardigheidscomplex te krijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |