abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:41:23 #26
111260 Charmian
a little joy
pi_26445214
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
GeenStijl heeft de collega's van Richard op de Haagse Hogere Hotelschool inmiddels ook gevonden: http://web.archive.org/web/20041011080205/http://iplaza.hdh.nl/htmltonuke.php?filnavn=ictteam.html
Ik wil niks zeggen, maar d'r zitten er een paar bij die ik qua uiterlijk eerder zou verdenken dan deze eikel. Uiterlijk zegt echt niks.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_26445238
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is iets juridisch, tot ie echt veroordeeld is.
Heeft niets met de wet of een voorschrift te maken, het is gewoon een ongeschreven afspraak van de media. Of iemand verdacht is of veroordeeld is ook niet de kwestie, ook bij veroordeelden zie je meestal initialen.
pi_26445250
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
GeenStijl heeft de collega's van Richard op de Haagse Hogere Hotelschool inmiddels ook gevonden: http://web.archive.org/web/20041011080205/http://iplaza.hdh.nl/htmltonuke.php?filnavn=ictteam.html
Wat een geweldige site is GeenStijl toch...

Wat heeft het voor zin om die collega's aan deze moord te koppelen?
pi_26445273
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:43 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ze geven een link naar de site van zijn werk. Ja, daar staan wat collega's, maar Geen Stijl beweert toch nergens dat 'n collega hem heeft geholpen met deze gruwelijke slachtpartij?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:44:34 #30
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26445280
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[afbeelding]

Niet echt een figuur waarvoor je in het donker een blokje om loopt.
Bij Vermist hadden ze gepraat met een zgn. profiler. Die opperde dat het ws. een psychopaat is. Psychopaten kunnen heel normaal functioneren, maar van binnen zijn ze volkomen emotieloos, kennen geen gevoeldens van spijt of medeleven, bijvoorbeeld. Zijn de perfecte toneelspelers.
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:44:37 #31
111260 Charmian
a little joy
pi_26445281
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:43 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Geen, behalve dat zij denk ik ook nu ook geestelijke bijstand nodig hebben na het bericht te hebben gehoord dat hun naaste collega een koelbloedige moordenaar is.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:45:45 #32
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_26445310
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:44 schreef Charmian het volgende:

[..]

Geen, behalve dat zij denk ik ook nu ook geestelijke bijstand nodig hebben na het bericht te hebben gehoord dat hun naaste collega een koelbloedige moordenaar is.
Psies. Zeker omdat die kerel 'doodleuk' 'gewoon' is komen werken ...
pi_26445320
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ze geven een link naar de site van zijn werk. Ja, daar staan wat collega's, maar Geen Stijl beweert toch nergens dat 'n collega hem heeft geholpen met deze gruwelijke slachtpartij?
quote:
De ICT-afdeling van de hogere hotelschool in Den Haag moet op zoek naar een nieuwe network engineer. De feauteaux zijn inmiddels offline gehaald, gelukkig hebben we web archive nog. Tsjek dat team, het lijkt wel America's most wanted.

http://www.geenstijl.nl/
Nogal nutteloos hoor. Hoe zou jij het vinden als een collega van je een crimineel blijkt te zijn en je wordt op die manier getoond op een website?
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:47:10 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26445342
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:42 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Heeft niets met de wet of een voorschrift te maken, het is gewoon een ongeschreven afspraak van de media. Of iemand verdacht is of veroordeeld is ook niet de kwestie, ook bij veroordeelden zie je meestal initialen.
ik had het over een balkje. wat was dan die om commotie rond het wel of niet geheel laten zien van mohamedb bij opsporingverzocht? ging nogal wat stennis aan vooraf.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26445345
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:46 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

[..]

Nogal nutteloos hoor. Hoe zou jij het vinden als een collega van je een crimineel blijkt te zijn en je wordt op die manier getoond op een website?
Niet leuk, maar ik zou me geen moment medeschuldig voelen of aangevallen voelen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26445363
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:44 schreef Aventura het volgende:

[..]

Bij Vermist hadden ze gepraat met een zgn. profiler. Die opperde dat het ws. een psychopaat is. Psychopaten kunnen heel normaal functioneren, maar van binnen zijn ze volkomen emotieloos, kennen geen gevoeldens van spijt of medeleven, bijvoorbeeld. Zijn de perfecte toneelspelers.
Dat moet haast wel inderdaad, anders krijg je zoiets niet voor elkaar gebokst. Daarna ook nog eens foto's uitdelen van je vermiste vrouw en kinderen...... de perfecte toneelspeler inderdaad.
pi_26445367
Blijkt niet eveneens uit de opsporingsberichten dat de vader niet verdacht werd?

Nadrukkelijk wordt gesteld dat ze om op 11 april om 07:30 voor het laatst gezien zijn en wordt gevraagd wie hen daarna nog heeft gezien, en komen hierop komen allerlei tips (van na 11 april 07:30); Fuutlaan, een station, een winkelcentrum etc.deze tips werden zeer serieus genomen en allemaal uitgeplozen.

Indien je de vader verdenkt zijn vragen als, "wie heeft hen bv het weekend voorafgaande aan 'de verdwijning op 11 april' of "is de week voorafgaande aan de verdwijning iets bijzonders opgevallen " oid tamelijk relevante info.

Er moet gewoon een reden zijn waarom hij in eerste instantie daadwerkelijk niet verdacht werd (de reden daarvan zal nog wel bekend worden), ik geloof (nav oproepen als bovenstaand) niet in een spel waarbij men niet de hulp van het publiek inroept mbt cruciale data, en de eigenlijke hoofdverdachte dagenlang gaat observeren terwijl de moeder en kinderen misschien nog in leven zijn, zonde van de tijd.

Overigens:
quote:
Stali. - vrijdag 22 april 2005 @ 23:03 schreef:

en dit geldt voor alle Sherlocks op Fok!, leer randinformatie te scheiden van de kerninformatie.
Doe me een lol zeg met deze zefingenomenheid.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 23:48:54 #38
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26445370
quote:

[..]

[..]

Ja het is nu nog wachten op foto's van de super waar ze altijd hun boodschappen deden, de plaatselijke snackbar en de klasgenootjes van de twee meisjes.
pi_26445381
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik had het over een balkje. wat was dan die om commotie rond het wel of niet geheel laten zien van mohamedb bij opsporingverzocht? ging nogal wat stennis aan vooraf.
Dat is ook een ongeschreven afspraak. Opsporing verzocht is toch niet aangeklaagd? De stennis was een discussie of het programma zoiets moreel kon maken.
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:49:30 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26445385
quote:

[..]

[..]

wanneer probeert gs er geen lollig slaatje uit te slaan? onderbroekenlol.
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:51:19 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26445416
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:49 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Dat is ook een ongeschreven afspraak. Opsporing verzocht is toch niet aangeklaagd? De stennis was een discussie of het programma zoiets moreel kon maken.
ik kan me herinneren dat er toestemming van justitie voor nodig was en dat het zelfs nog even door de advocaat werd behandeld in de rechtbank, maar kan het mishebben.
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:51:40 #42
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26445427
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat moet haast wel inderdaad, anders krijg je zoiets niet voor elkaar gebokst. Daarna ook nog eens foto's uitdelen van je vermiste vrouw en kinderen...... de perfecte toneelspeler inderdaad.
In topic 2 opperde ik ook al dat het wel een psychopaat moet zijn. Er is nog een andere categorie mens die tot het uitmoorden van zijn of haar gezin in staat is, maar dat zijn depressieve/wanhopige/verwarde mensen. En die plegen daarna of zelfmoord of geven zichzelf meteen aan of laten zich meteen oppakken. In die categorie valt deze man duidelijk niet.
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 23:51:59 #43
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26445436
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:48 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[...]
Tussen wel en niet verdacht zit nog een heel grijs gebied van 'een klein beetje verdacht' tot 'grote kans dat hij het is'.

Ik vind de melding in de media dat politie en justitie hem niet ziet als verdachte geen reden om aan te nemen dat het werkelijk zo is/was.
pi_26445583
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:51 schreef NorthernStar het volgende:

Tussen wel en niet verdacht zit nog een heel gebied van 'een klein beetje verdacht' tot 'grote kans dat hij het is'.

Ik vind de melding in de media dat politie en justitie hem niet ziet als verdachte geen reden om aan te nemen dat het werkelijk zo is/was.
Ok laten we zeggen dat hij 'een beetje' verdacht was.
Moeder en 2 kleine kinderen worden vermist, de hulp van 'het publiek' wordt ingeroepen (en kan soms tot een oplossing leiden) dan vraag je toch (bij een beetje verdacht) bv wie is de week voorafgaande aan de verdwijning iets opgevallen? Wie heeft hen het weekend voor de verdwijning nog gezien, whatever, maar niet louter, wie heeft hen na 07:30 nog gezien, dan ziet het er toch echt naar uit dat je uitgaat van de geloofwaardigheid van de wel/niet/beetje verdachte.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_26445598
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:51 schreef Aventura het volgende:

[..]

In topic 2 opperde ik ook al dat het wel een psychopaat moet zijn. Er is nog een andere categorie mens die tot het uitmoorden van zijn of haar gezin in staat is, maar dat zijn depressieve/wanhopige/verwarde mensen. En die plegen daarna of zelfmoord of geven zichzelf meteen aan of laten zich meteen oppakken. In die categorie valt deze man duidelijk niet.
Depressief/wanhopig/verward zou meer mensen moeten zijn opgevallen, op zijn werk misschien? Hij sloeg de hand niet aan zichzelf maar ging foto's uitdelen bij de supermarkt. Die toneelspeler waar jij het over had, psychopaat dus.
pi_26445623
Tjee, vroeger hoefde je alleen bang te zijn voor enge mannen in het donker, tegenwoordig moet je al uitkijken voor vaders.................
pi_26445630
En alle Nederlanders moeten nu het land uit, lijkt me duidelijk.

.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_26445707
Zometeen RTL4 Nieuws.
Zal wel niet veel nieuws te melden hebben.
pi_26445736
Toch maar even kijken, je weet nooit.
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:06:14 #50
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_26445780
Na een geweldige avond met mijn favoriete voetbalclubje Sparta kwam dit nieuws dus op de radio op de weg terug. Ik ken heel de mensen niet, maar omdat ik dit wel de afgelopen week op fok heb gevolgd, ben ik dus kotsmisselijk van de afloop van dit verhaal.
Het allerergste is nog dat iemand zichzelf in leven houdt, ik wist niet dat er dit soort lui op deze aardkloot kunnen bestaan. Te ziek voor woorden.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')