Ik wil niks zeggen, maar d'r zitten er een paar bij die ik qua uiterlijk eerder zou verdenken dan deze eikel. Uiterlijk zegt echt niks.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
GeenStijl heeft de collega's van Richard op de Haagse Hogere Hotelschool inmiddels ook gevonden: http://web.archive.org/web/20041011080205/http://iplaza.hdh.nl/htmltonuke.php?filnavn=ictteam.html
Heeft niets met de wet of een voorschrift te maken, het is gewoon een ongeschreven afspraak van de media. Of iemand verdacht is of veroordeeld is ook niet de kwestie, ook bij veroordeelden zie je meestal initialen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is iets juridisch, tot ie echt veroordeeld is.
Wat een geweldige site is GeenStijl toch...quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
GeenStijl heeft de collega's van Richard op de Haagse Hogere Hotelschool inmiddels ook gevonden: http://web.archive.org/web/20041011080205/http://iplaza.hdh.nl/htmltonuke.php?filnavn=ictteam.html
Ze geven een link naar de site van zijn werk. Ja, daar staan wat collega's, maar Geen Stijl beweert toch nergens dat 'n collega hem heeft geholpen met deze gruwelijke slachtpartij?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:43 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Wat een geweldige site is GeenStijl toch...
Wat heeft het voor zin om die collega's aan deze moord te koppelen?
Bij Vermist hadden ze gepraat met een zgn. profiler. Die opperde dat het ws. een psychopaat is. Psychopaten kunnen heel normaal functioneren, maar van binnen zijn ze volkomen emotieloos, kennen geen gevoeldens van spijt of medeleven, bijvoorbeeld. Zijn de perfecte toneelspelers.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[afbeelding]
Niet echt een figuur waarvoor je in het donker een blokje om loopt.
Geen, behalve dat zij denk ik ook nu ook geestelijke bijstand nodig hebben na het bericht te hebben gehoord dat hun naaste collega een koelbloedige moordenaar is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:43 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Wat een geweldige site is GeenStijl toch...
Wat heeft het voor zin om die collega's aan deze moord te koppelen?
Psies. Zeker omdat die kerel 'doodleuk' 'gewoon' is komen werken ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Geen, behalve dat zij denk ik ook nu ook geestelijke bijstand nodig hebben na het bericht te hebben gehoord dat hun naaste collega een koelbloedige moordenaar is.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze geven een link naar de site van zijn werk. Ja, daar staan wat collega's, maar Geen Stijl beweert toch nergens dat 'n collega hem heeft geholpen met deze gruwelijke slachtpartij?
Nogal nutteloos hoor. Hoe zou jij het vinden als een collega van je een crimineel blijkt te zijn en je wordt op die manier getoond op een website?quote:De ICT-afdeling van de hogere hotelschool in Den Haag moet op zoek naar een nieuwe network engineer. De feauteaux zijn inmiddels offline gehaald, gelukkig hebben we web archive nog. Tsjek dat team, het lijkt wel America's most wanted.
http://www.geenstijl.nl/
ik had het over een balkje. wat was dan die om commotie rond het wel of niet geheel laten zien van mohamedb bij opsporingverzocht? ging nogal wat stennis aan vooraf.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:42 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Heeft niets met de wet of een voorschrift te maken, het is gewoon een ongeschreven afspraak van de media. Of iemand verdacht is of veroordeeld is ook niet de kwestie, ook bij veroordeelden zie je meestal initialen.
Niet leuk, maar ik zou me geen moment medeschuldig voelen of aangevallen voelen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:46 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
[..]
Nogal nutteloos hoor. Hoe zou jij het vinden als een collega van je een crimineel blijkt te zijn en je wordt op die manier getoond op een website?
Dat moet haast wel inderdaad, anders krijg je zoiets niet voor elkaar gebokst. Daarna ook nog eens foto's uitdelen van je vermiste vrouw en kinderen...... de perfecte toneelspeler inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij Vermist hadden ze gepraat met een zgn. profiler. Die opperde dat het ws. een psychopaat is. Psychopaten kunnen heel normaal functioneren, maar van binnen zijn ze volkomen emotieloos, kennen geen gevoeldens van spijt of medeleven, bijvoorbeeld. Zijn de perfecte toneelspelers.
Doe me een lol zeg met deze zefingenomenheid.quote:Stali. - vrijdag 22 april 2005 @ 23:03 schreef:
en dit geldt voor alle Sherlocks op Fok!, leer randinformatie te scheiden van de kerninformatie.
Ja het is nu nog wachten op foto's van de super waar ze altijd hun boodschappen deden, de plaatselijke snackbar en de klasgenootjes van de twee meisjes.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:46 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
[..]
Nogal nutteloos hoor. Hoe zou jij het vinden als een collega van je een crimineel blijkt te zijn en je wordt op die manier getoond op een website?
Dat is ook een ongeschreven afspraak. Opsporing verzocht is toch niet aangeklaagd? De stennis was een discussie of het programma zoiets moreel kon maken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had het over een balkje. wat was dan die om commotie rond het wel of niet geheel laten zien van mohamedb bij opsporingverzocht? ging nogal wat stennis aan vooraf.
wanneer probeert gs er geen lollig slaatje uit te slaan? onderbroekenlol.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:46 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
[..]
ik kan me herinneren dat er toestemming van justitie voor nodig was en dat het zelfs nog even door de advocaat werd behandeld in de rechtbank, maar kan het mishebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:49 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat is ook een ongeschreven afspraak. Opsporing verzocht is toch niet aangeklaagd? De stennis was een discussie of het programma zoiets moreel kon maken.
In topic 2 opperde ik ook al dat het wel een psychopaat moet zijn. Er is nog een andere categorie mens die tot het uitmoorden van zijn of haar gezin in staat is, maar dat zijn depressieve/wanhopige/verwarde mensen. En die plegen daarna of zelfmoord of geven zichzelf meteen aan of laten zich meteen oppakken. In die categorie valt deze man duidelijk niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat moet haast wel inderdaad, anders krijg je zoiets niet voor elkaar gebokst. Daarna ook nog eens foto's uitdelen van je vermiste vrouw en kinderen...... de perfecte toneelspeler inderdaad.
Tussen wel en niet verdacht zit nog een heel grijs gebied van 'een klein beetje verdacht' tot 'grote kans dat hij het is'.quote:
Ok laten we zeggen dat hij 'een beetje' verdacht was.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:51 schreef NorthernStar het volgende:
Tussen wel en niet verdacht zit nog een heel gebied van 'een klein beetje verdacht' tot 'grote kans dat hij het is'.
Ik vind de melding in de media dat politie en justitie hem niet ziet als verdachte geen reden om aan te nemen dat het werkelijk zo is/was.
Depressief/wanhopig/verward zou meer mensen moeten zijn opgevallen, op zijn werk misschien? Hij sloeg de hand niet aan zichzelf maar ging foto's uitdelen bij de supermarkt. Die toneelspeler waar jij het over had, psychopaat dus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
In topic 2 opperde ik ook al dat het wel een psychopaat moet zijn. Er is nog een andere categorie mens die tot het uitmoorden van zijn of haar gezin in staat is, maar dat zijn depressieve/wanhopige/verwarde mensen. En die plegen daarna of zelfmoord of geven zichzelf meteen aan of laten zich meteen oppakken. In die categorie valt deze man duidelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |