12 goals. Hij is pas 23 en voor zover ik weet zitten er alleen Griekse clubs achter hem aan.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
Precies, maar de competitie is onbekend. Hoeveel heeft Salpiggidis er al binnen en willen buitenlandse clubs hem hebben?
Mja, hij zit in een klein dipje. Heel kleintje maar, het is nog steeds onze beste spits.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Mooi! Revelatietje, met Gkekas samen?
Pienaar kan naar Arsenal trouwens.
Poepoe, 2 seizoenen boven Nederland, zoals iedereen weet de laatste jaren een grootmacht in Europaquote:Op donderdag 28 april 2005 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom? Zo'n slechte competitie is het nou ook weer niet hoor. Ze hebben 2 seizoenen boven Nederland gestaan wb plekjes voor de Europese competities.
Het gaat mij er om dat het niet zo'n slechte competitie is als men denkt.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Poepoe, 2 seizoenen boven Nederland, zoals iedereen weet de laatste jaren een grootmacht in Europa...
7 goals in 10 duels. In minuten nog geen 6 wedstrijden in totaal.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Gkekas dook sinds de winterstop ineens op inderdaad, in de lijstjes. Had zo Nikos ingehaald.
Skopelitis doet het erg goed bij Portsmouth, Kyrgiakos bij de Rangers centraal achterin.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Dat bedoel ik. Nog meer revelaties dit seizoen, vooral defensief en op het middenveld? Jongens die straks net als Ioannis Skopelitis ineens in de PL lopen?
Ik wilde er een voor volgens seizoen openen, maar das nog te vroeg.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Waarom is er geen Griekse competitie topic eigenlijk, realiseer ik me nu?
Die jongen is nog geen week bij emmen, als alles goed gaat met hem blijft ie nog tot het einde van dit seizoen bij emmen en mischien daarna ook nog wel alleen de kans dat hij bij emmen blijft is ongeveer net zo groot als dat hij naar een andere club gaatquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:13 schreef pekel het volgende:
Jordi Hoogstrate gaat, als alles hem bevalt, volgend seizoen spelen voor Emmen.
Ik heb het ook maar gehoord van bronnen binnen de club.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:17 schreef XAVI het volgende:
[..]
Die jongen is nog geen week bij emmen, als alles goed gaat met hem blijft ie nog tot het einde van dit seizoen bij emmen en mischien daarna ook nog wel alleen de kans dat hij bij emmen blijft is ongeveer net zo groot als dat hij naar een andere club gaat
Leuk die inside information.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar gehoord van bronnen binnen de club.. Als de spelersgroep hem bevalt zal PSV hem, na goed overleg, uitlenen aan Emmen.
. Als dat allemaal in het reïntegratietraject past dan.
Bij Emmen is geen enkele druk, dus dat is wel handig voor hem.quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Leuk die inside information.Ik denk dat Emmen een geschikte club ik voor Jordi.
hij is te oud voor dat niveauquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:51 schreef XAVI het volgende:
Luis Figo gratis naar Man Utd
Ze zouden er geld bij moeten krijgen
Had nog nooit van hem gehoord, maar ben erg benieuwd,quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:24 schreef methodmich het volgende:
Stergios Fegelakis is op proef bij RKC. Ken jij hem Daggla?
Verder wil NAC Ferrie Bodde contracteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |