Ik heb gewoon mijn onderbroek aan hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef shredder het volgende:
Volgens mij zie ik al wat scheurtjes in jullie kersverse relatie.
'Droogneuken is de trend, ik weet het.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn onderbroek aan hoor..
Hij had het over scheurtjes MUUSquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn onderbroek aan hoor..
Ook oud.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij had het over scheurtjes MUUS.
verkapt bier topicquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:11 schreef Controle het volgende:
is dit een voorstel topic?
Gebruik dan eens wat nieuw materiaal, man.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sjezus MUUS, wat klink je chagrijnig vandaag.
Nieuw materiaal...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:40 schreef MUUS het volgende:
Gebruik dan eens wat nieuw materiaal, man..
Verras me eens.
Nee, want dat is ook oud en weinig verrassend.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nieuw materiaal...
Ik moet toch niet wéér over het kabeltje beginnen hé?.
Hadden ja, ik kwam in dit topic al eens met nieuw materiaal, nu is het jouw beurtquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:41 schreef MUUS het volgende:
Nee, want dat is ook oud en weinig verrassend.
Nieuw materiaal van jou hadden we over.
Ik heb jeuk en als ik dan niet binnen vijf minuten bruut uitgewoond word, word ik chagerijnig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... de lol is er voor MUUS duidelijk af
Ik vind jou stom.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hadden ja, ik kwam in dit topic al eens met nieuw materiaal, nu is het jouw beurt.
Je geeft haar alles wat haar hartje begeert en dan krijg je dit als dank...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... de lol is er voor MUUS duidelijk af
Ik had meer weer gewoon een lekkere twentse meid gezocht als ik jou was.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je geeft haar alles wat haar hartje begeert en dan krijg je dit als dank...
Het zijn allemaal ondankbare kuthoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |