http://www.eo.nlquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:07 schreef Megter het volgende:
Weet je waar ik enorm chagerijnig van word:
Vloeken in de TT
o jawel, ik riep dat ie zn smoel moest houden , hij was daar na best wel stil ... maar alsnog mijn ochtend verpestquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:08 schreef fratsman het volgende:
En je durft hem er niet op aan te spreken omdat het je oom is?
hey, niks tegen beethoven hequote:Op vrijdag 22 april 2005 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Aanstellerjij moet met de 9e symfonie van beethoven in je kamer opgesloten worden
knipoogje naar a clockwork orange
het is gewoon irritant, gebeurt wel vaker namelijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:18 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
nou hij hield toch toen zijn bek
wat is het probleem dan?
Ik heb een hekel aan mensen die consequent s'ochtends schrijven in plaats van 's ochtends.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:27 schreef erodome het volgende:
Waar ik een hekel aan heb s'ochtens vroeg, drukte aan mijn hoofd en je moet al helemaal niet gaan zeuren tegen me als ik nog in de opstartmode zit(en die duurt wel even).
Daar wordt ik niet echt vrolijk van en dat is heel aardig gezegd...
en stam +t gebruiken voor of na het persoonlijk voornaamwoord ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die consequent s'ochtends schrijven in plaats van 's ochtends.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:27 schreef erodome het volgende:
Daar wordt ik niet echt vrolijk van en dat is heel aardig gezegd...
ik heb ook een hekel aan van die spellingnerds..... had leraar geworden ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die consequent s'ochtends schrijven in plaats van 's ochtends.
Omdat je oom hard praattequote:Op vrijdag 22 april 2005 17:11 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
o jawel, ik riep dat ie zn smoel moest houden , hij was daar na best wel stil ... maar alsnog mijn ochtend verpest
Terug naar schoolquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:40 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
ik heb ook een hekel aan van die spellingnerds..... had leraar geworden ofzo
Als me ouders mij om 12 uur wakker komen maken en vinden dat ik genoeg heb geslapen terwijl ze niet weten dat ik er pas inligquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:05 schreef MOBO666 het volgende:
waar hebben jullie een hekel aan smorgens ?
L E Z E Nquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:45 schreef Megter het volgende:
Het ergste is dat ik niet eens weet waar deze topic over gaat.
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:43 schreef boyv het volgende:
[..]
Terug naar school [afbeelding]
Je hoort de Nederlandse taal gewoon te beheersen, zo simpel is het.
VMBO'er
Open er een topic over!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:07 schreef Megter het volgende:
Vloeken in de TT
nee, is een oplichter... doet net alsof die ziekjes is zodat ie een uitkering krijgtquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:31 schreef kikoooooo het volgende:
heeft die oom van jou geen werk ofzo, dat ie sochtends door de week op visite komt?
dat zou ik inderdaad maar eens doen ja, vieze uitkeringstrekkerquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:36 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
nee, is een oplichter... doet net alsof die ziekjes is zodat ie een uitkering krijgten stiekem handelen enzo
zal ik hem eens verraden bij die zooi![]()
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:37 schreef buzzer het volgende:
gewoon op tijd je nest uit, dan heb je ook nog wat aan je dag
Ja nog meer decibellen ja als je één keer een grote bek opzet is ie voor de rest van zn leven stilquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Nog meer decibellen zeker. Gewoon de mond houden. Totale stilte............. is iedereen blij.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:20 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ja nog meer decibellen ja als je één keer een grote bek opzet is ie voor de rest van zn leven stil
Je verneukt de lay-out en nee niet 'S Avonds maakt me niet uit wanneer als het maar niet 'S Ochtends isquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
wanneer wil je t dan? 's Avonds voor 't slapen gaan?
Heb ook een hekel aan van die spellingsfreaks, als ze nou zouden controleren voor ik plaatste dan had ik er nog wat aan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:43 schreef boyv het volgende:
[..]
Terug naar school [afbeelding]
Je hoort de Nederlandse taal gewoon te beheersen, zo simpel is het.
VMBO'er
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:07 schreef Megter het volgende:
Vloeken in de TT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |