ik weet het niet... als je kijkt naar bv. de uitspraak die het internationale gerechtshof gedaan heeft in Den Haag, betreffende de kwestie van de nederzettingen. sowieso het feit dat amerika en israël (IL) het gerechtshof niet erkennen... en andere landen weer wel...quote:
Hieruit kan ik opmaken dat John Titor onderzoek heeft gedaan en enorm veel informatie heeft verzameld.quote:
Of hij nu té veel aandacht krijgt of niet.. óf het nu een Hoax is of niet..het zet mensen wél aan het denkenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:39 schreef livEliveD het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat deze Titor teveel aandacht en eer krijgt? Echt serieus kan ik het persoonlijk niet nemen
Fake of niet, hij doet soms wel rake uitspraken. Al bewijzen die helemaal niet. Dat is ook niet nodig. Het zijn gewoon aandachtspunten.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:41 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hieruit kan ik opmaken dat John Titor onderzoek heeft gedaan en enorm veel informatie heeft verzameld.
Hij is net zo nep als een waarzegger.
Het is al 50 jaar onrustig in dat gebied, en de 'rust' voor de wereldoorlog, kwam vooral door de britse poltiek dire gericht was op een vorm van politieke 'rust', om de handelsbelangen van het Britse rijk te beschermen (het Suez-kanaal was een enorm belangrijke doorvoerroute)...quote:Op woensdag 27 april 2005 12:40 schreef Neurotica het volgende:
[..]
ik weet het niet... als je kijkt naar bv. de uitspraak die het internationale gerechtshof gedaan heeft in Den Haag, betreffende de kwestie van de nederzettingen. sowieso het feit dat amerika en israël (IL) het gerechtshof niet erkennen... en andere landen weer wel...
Iran is toch momenteel druk bezig met die kernreactor en wat ze er ook mee willen doen... het zit de USA en IL niet lekker...
In arabische landen kan je het ook niet echt rustig noemen...
wow.. ben ff onder de indruk en alhoewel ik niet elk woord kenquote:
Hehe, kijk de film eens zou ik zeggen. Butterfly effect stond voor een vlinder, die door zijn vleugelslag aan de andere kant van de wereld een orkaan kan veroorzaken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:45 schreef bambilover het volgende:
wil iemand even uitleggen wat dat butterfly effect nou eigenlijk is?
wast nou dat als jij iets niet doet wat je eigenlijk wel wil doen dat de toekomst dan veranderd wordt?
maar er zijn zo ongeveer 6 miljard mensen op aarde en dan heb je ook nog andere levende wezens nou als die allemaal een keer zoiets hebben dan wordt de toekomst toch drastisch veranderd?:P
ik wil zeker wat meer horen over dat butterfly effect:P
http://web.mit.edu/adorai/timetraveler/quote:"Some folks at MIT are holding a time-travelers' convention. The idea is to make it so famous and so widely-known that even thousands of years in the future, people will still know exactly when and where this time-traveler convention went down, and will all come travel to it at some point in their illustrious time-traveling careers. For those interested in attending, it's on May 7, 2005, 10:00pm EDT (08 May 2005 02:00:00 UTC) in the East Campus Courtyard at MIT. 42:21:36.025N, 71:05:16.332W (42.360007,-071.087870 in decimal degrees)."
HUH.. MIT?? t beroemde Universiteit?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:00 schreef LintuxCx het volgende:
Zo, dit past er wel leuk bij, en ik vraag me echt af wat de bedenkers hiervan gesnoven hebben, 't moet iig goed spul zijn geweest:
[..]
http://web.mit.edu/adorai/timetraveler/
http://science.slashdot.org/article.pl?sid=05/05/01/2247248&tid=133&tid=14
Titor wordt ook in het eerste comment al genoemd.Maar damn, denken ze serieus dat er iets zou gebeuren? Ik gok dat John Titor wel in twintigvoud aanwezig zal zijn, maar verder ...
Voor de nieuwsgierigen trouwens: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Titor Ik zie dat 'ie hier nog niet genoemd is.
Ik ben bang van wel ja, met mit.edu ook in die URL...quote:Op maandag 2 mei 2005 10:27 schreef Neurotica het volgende:
HUH.. MIT?? t beroemde Universiteit?
quote:A note: Time travel is a hard problem, and it may not be invented until long after MIT has faded into oblivion.
quote:Unfortunately, we of the present (2005) don't have time travel
quote:Isn't time travel impossible?
We can't know for certain. The ancient Greeks would have thought computers were impossible, and the Phoenicians certainly wouldn't have believed that humans would one day send a spacecraft to the moon and back. We cannot predict the future of science or technology, so we can only make an effort and see if any time travelers come to our convention. If you would like to read more about time travel, check out our reading list.
quote:Wetenschappers gaan gas teleporteren
Gepost door Gerson (M4stermind) - Bron: The Copenhagen Post
Gepubliceerd: zondag 23 februari 2003 @ 11:08
Wetenschappers hebben een techniek ontwikkeld om een stroom gas te teleporteren. Professor Eugene Polzik van de Arhus Universiteit leidt een team van natuurkundigen in Arhus en Kopenhagen in een project om fysieke objecten van de ene naar de andere plaats te teleporteren. New Scientist noemt Polziks teleportatieprojecten een van de meest vooruitlopende onderzoeken samen met menselijk klonen en het zoeken naar leven op Mars.
De eerste doorbraak omtrent teleportatie wist het team van Polzik in 1998 aan het Californisch Instituut van Technologie te bewerkstelligen toen ze succesvol een stroom fotonen enkele centimeters wisten te teleporteren. Wat slechts een kleine teleportatie leek was een kolossale doorbraak voor de wetenschap. Nu wil het team van Polzik in Denemarken een stroom gas teleporteren, wat miljarden atomen bevat.
"Het probleem is dat je geen kopie en origineel op hetzelfde moment kan hebben. Daarom moet je informatie transporteren van een object zonder dat je weet wat je transporteert. Maar dit is in feite mogelijk", zegt Dr. Polzik. Het team heeft reeds succesvol een correlatie (wisselwerking, verband) tussen atomen weten te bereiken op quantumfysisch niveau - een zogenaamd quantumentanglement - tussen twee gaswolken. Hiermee hebben ze het bestaande quantumentanglementrecord doorbroken waar voorgaande wetenschappers slechts drie atomen wisten te correleren. Het gaat om het principe dat de toestand van een kernpartikel zich ook in zijn spiegelkernpartikel moet voordoen, om het Heisenberg-principe te compenseren.
Het experiment om gasatomen te transporteren zal gepoogd worden met behulp van hoge-preciesie laserstralen. Het zal plaatsvinden in het Niels Bohr instituut in Kopenhagen. Polzik zegt dat teleportatietechniek toepasbaar kan zijn in de toekomst, echter niet voor het transporteren van mensen. Het zou wel gebruikt kunnen worden voor een computer met een revolutionaire snelheid, ook wel bekend als de quantumcomputer. Quantumcomputertechnologie heeft de aandacht van de miltaire sector en de IT industie, die al naar de economische potentie vooruitkijkt.
Bron: Wetenschappers gaan gas teleporteren
Tja.. paar jaar gelden hielden we dit ook voor iets onmogelijks...quote:Atoomeigenschappen succesvol geteleporteerd
Gepost door Gerson (FatalException) - Bron: BBC News
Gepubliceerd: donderdag 17 juni 2004 @ 16:58
Het is wetenschappers voor de eerste keer gelukt de kwantumtoestand van het ene atoom te kopiëren naar het andere atoom, zonder dat er een fysieke verbinding tussen zit. Dat wil zeggen dat er in zekere zin sprake is van teleportatie.
De overbrenging was al eerder gelukt met fotonen, maar dit is de eerste keer dat het ook met atomen gelukt is. Zowel de energie, beweging, magnetisch veld en alle andere eigenschappen zijn succesvol overgebracht van het ene atoom naar het andere. De prestatie is neergezet door teams van de University of Innsbruck en de US National Institute of Standards and Technology.
De technologie is gebaseerd op een vreemde eigenschap op atomair niveau, bekend als "kwantumverstrengeling", waar twee deeltjes dezelfde eigenschappen van elkaar overnemen, ook al zijn ze zeer ver van elkaar verwijderd. De nieuwe technologie kan in de toekomst toegepast worden in supersnelle kwantumcomputers.
Bron: Atoomeigenschappen succesvol geteleporteerd
Ja. Zie vanaf de volgende post:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:57 schreef Roi het volgende:
Heeft ie ook nog iets meegenomen uit de toekomst? Of heeft ie een excuuse voor ?
Hoezo? Sinds hij verdween in 2001 heeft nog niemand kunnen claimen dat hij onzin verkondigde en dit ook heeft kunnen bewijzen, sterker nog, een paar van zijn "voorspellingen" (hij heeft in feite geen enkele voorspelling gedaan, maar voldoende gezegt waaruit toekomstige gebeurtenissen uit af te leiden zijn,) zijn tot op de letter uitgekomen, zoals een persbericht van een Frans onderzoekcentrum dat ongeveer een half jaar na zijn vertrek gepubliceerd zou worden. Ook CJD is sterk in de picture gekomen, exact zoals hij zei dat het zou gebeuren. Dan hebben we het nog niet eens over de destabilisatie van het Westen, het ruimteprogramma van de Chinezen en de bijval die hij krijgt vanuit de wetenschappelijke wereld over zijn theoriën m.b.t. zijn manier van reizen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:09 schreef mark_db het volgende:
..zucht.. wie dit gelooft is echt dom.
Welke uitspraak doel je op?!quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik hou mij overigens vast aan deze: Tijdreiziger John Titor en zijn Voorspellingen voorspelling. Dit namelijk een van de weinige concrete dingen die hij zei over de toekomst.
Dezequote:
quote:Op maandag 25 april 2005 01:28 schreef Tramhalte het volgende:
"Are the Olympics still being played in the future?
60. As a result of the many conflicts, no, there were no official Olympics after 2004. However, it appears they may be revived in 2040."
Als dit uitkomt geloof ik het pas
![]()
Op welk Frans onderzoek duid je Wolf?quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoezo? Sinds hij verdween in 2001 heeft nog niemand kunnen claimen dat hij onzin verkondigde en dit ook heeft kunnen bewijzen, sterker nog, een paar van zijn "voorspellingen" (hij heeft in feite geen enkele voorspelling gedaan, maar voldoende gezegt waaruit toekomstige gebeurtenissen uit af te leiden zijn,) zijn tot op de letter uitgekomen, zoals een persbericht van een Frans onderzoekcentrum dat ongeveer een half jaar na zijn vertrek gepubliceerd zou worden. Ook CJD is sterk in de picture gekomen, exact zoals hij zei dat het zou gebeuren. Dan hebben we het nog niet eens over de destabilisatie van het Westen, het ruimteprogramma van de Chinezen en de bijval die hij krijgt vanuit de wetenschappelijke wereld over zijn theoriën m.b.t. zijn manier van reizen.
klikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:03 schreef Neurotica het volgende:
[..]
Op welk Frans onderzoek duid je Wolf?
quote:"Physicists at may soon be manufacturing copious quantities of black holes.
When the Large Hadron Collider (LHC) at CERN, the European particle physics laboratory near Geneva, is completed in 2005, it could produce a black hole
every second."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |