Kijk eens naar de film Sliding Doors; heeft geen ruk te maken met tijdreizen, maar is wel een leuke filmquote:Op maandag 25 april 2005 19:24 schreef splendor het volgende:
[..]
Weet iemand hoe ver Butterfly effect/chaos theory echt gaat? Ik denk zelf dat het zo erg is dat wanneer ik besluit om niet naar de winkel te gaan die dag, maar een dag later te gaan, dat dat een redelijke kans heeft om de toekomst op wereld niveau te bepalen. Dit is heel erg moeilijk te berekenen, ook omdat je nooit kunt testen wat er eigenlijk zou zijn gebeurt als ik een andere keuze had gemaakt.
Maar om ontopic te blijven, ik denk dat een andere sportuitslag zoveel invloed heeft op zoveel mensen dat er een redelijke kans bestaat dat de toekomst helemaal anders loopt.
Je moet het zo zien dat een gebeurtenis bepaald kan worden door miljoenen 'omstandigheden'..quote:Op maandag 25 april 2005 19:24 schreef splendor het volgende:
Weet iemand hoe ver Butterfly effect/chaos theory echt gaat? Ik denk zelf dat het zo erg is dat wanneer ik besluit om niet naar de winkel te gaan die dag, maar een dag later te gaan, dat dat een redelijke kans heeft om de toekomst op wereld niveau te bepalen. Dit is heel erg moeilijk te berekenen, ook omdat je nooit kunt testen wat er eigenlijk zou zijn gebeurt als ik een andere keuze had gemaakt.
Maar om ontopic te blijven, ik denk dat een andere sportuitslag zoveel invloed heeft op zoveel mensen dat er een redelijke kans bestaat dat de toekomst helemaal anders loopt.
(die uitspraak noemt een 'meeuw', schijnbaar vond men de definitie van een vlinder wat 'poetischer', bovendien heeft de 'lorenz-curve' wel wat weg van een vlinder-vormquote:Lorenz: One meteorologist remarked that if the theory were correct, one flap of a seagull's wings would be enough to alter the course of the weather forever.
Is toch gebeurd ? Ze hebben in 2003 iemand in de US opgepakt die in 2 weken tijd van 800 dollar naar 350.000.000 dollar maaktequote:Op dinsdag 26 april 2005 02:35 schreef Tramhalte het volgende:
maar als tijdreizen mogelijk was er toch allang iemand uit de toekomst hierheen gekomen om dat geintje uit back to the future 2 uit te halen met dat sportboekje met uitslagen.
Dat was toch al een hoax gebleken?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Is toch gebeurd ? Ze hebben in 2003 iemand in de US opgepakt die in 2 weken tijd van 800 dollar naar 350.000.000 dollar maakte
http://www.eastes.net/content/TimeTravellerBusted.asp
Ja, maar zo veel mensen 'willen' dat verhaal geloven,quote:
Ik zou het ook wel willen geloven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ja, maar zo veel mensen 'willen' dat verhaal geloven,
Al is de waarheid nóg zo snel, als de mensen liever de leugen willen geloven, blijft de waarheid doodleuk achter de leugen aanhobbelen ..
ik heb ze ooit eens achter elkaar gezet op chronologische volgorde in een documentje. Ben het documentje alleen kwijtquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:20 schreef Neurotica het volgende:
heeft iemand nog de "voospelling van Titor" etjes gesorteerd kunnen vinden???
Ik kan ze niet netjes in 1 overzicht vinden in elk geval
nét niet zeg maar.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:59 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik heb ze ooit eens achter elkaar gezet op chronologische volgorde in een documentje. Ben het documentje alleen kwijtkan alleen nog een ~ohn_titor.tmp vinden
Zijn voorspellingen zijn netjes chronologisch te vinden op www.johntitor.comquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:20 schreef Neurotica het volgende:
heeft iemand nog de "voospelling van Titor" etjes gesorteerd kunnen vinden???
Ik kan ze niet netjes in 1 overzicht vinden in elk geval
2005 gaat iets gebeuren dus.quote:Tell me anything like that and I will believe you forever.
(28) It is a mistake to give anyone your unwavering belief...but you will find that out yourself in 2005.
Ontzettend sterke uitspraken. En dan te bedenken dat dit VOOR 9/11 was gezegd. Hoeveel rechten hebben de Amerikanen al ingeleverd voor die actie alleen al?quote:(35) While you sit by and watch your Constitution being torn away from you, you willfully eat poisoned food, buy manufactured products no one needs and turn an uncaring eye away from millions of people suffering and dying all around you. Is this the "Universal Law" you subscribe to?
(36) Perhaps I should let you all in on a little secret. No one likes you in the future. This time period is looked at as being full of lazy, self-centered, civically ignorant sheep. Perhaps you should be less concerned about me and more concerned about that.
Naar waar zou je willen gaan Nokwanda ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:26 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou het ook wel willen geloven.
Maar of dit nou een hoax is of dat Titor nou een hoax is doet er niet zo heel veel toe.
Ik wil gewoon geloven in het idee van de mogelijkheid van reizen in de tijd. Naar toekomst en verleden. Misschien is er ergens een heel slim iemand die dat ook blijft hopen en die de mogelijkheid heeft om dat te realiseren. Hoop doet leven, he.
verlanglijstje volgt later vandaagquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Naar waar zou je willen gaan Nokwanda ?
De Westerse Stabiliteit gaat eraan.quote:How and why do the Arabs Jews become entangled in the civil war of the U.S.A?
(69) They are not directly involved but political situations are dependant on Western stability, which collapses in 2005.
Zou het te maken hebben met de Europese Grondwet?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:32 schreef Refragmental het volgende:
Aha, heb gevonden wat er in 2005 zou gaan gebeuren.
[..]
De Westerse Stabiliteit gaat eraan.
2005 dus inderdaadquote:There is a civil war in the United States that starts in 2005. That conflict flares up and down for 10 years. In 2015, Russia launches a nuclear strike against the major cities in the United States (which is the "other side" of the civil war from my perspective), China and Europe. The United States counter attacks. The US cities are destroyed along with the AFE (American Federal Empire)...thus we (in the country) won. The European Union and China were also destroyed. Russia is now our largest trading partner and the Capitol of the US was moved to Omaha Nebraska.
quote:I tried to consolidate your questions into a basic list. I hope this helps.
1. Do not eat or use products from any animal that is fed and eats parts of its own dead.
2. Do not kiss or have intimate relations with anyone you do not know.
3. Learn basic sanitation and water purification.
4. Be comfortable around firearms. Learn to shoot and clean a gun.
5. Get a good first aid kit and learn to use it.
6. Find 5 people within 100 miles that you trust with your life and stay in contact with them.
7. Get a copy of the US Constitution and read it.
8. Eat less.
9. Get a bicycle and two sets of spare tires. Ride it 10 miles a week.
10. Consider what you would bring with you if you had to leave your home in 10 min. and never return.
Okay.... Lekker dan. En waar kunnen we heen vluchten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |