quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef Jeff1981 het volgende:
Ben benieuwd of ik de enige ben die 'm niet zonder handwerk echt omhoog en hard krijgt.
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef Jeff1981 het volgende:
Ben benieuwd of ik de enige ben die 'm niet zonder handwerk echt omhoog en hard krijgt.
Begrip alleen wordtie niet stijf van hoor!quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:11 schreef Dee_Dee het volgende:
mijn vriend heeft daar ook geen moeite mee. Als hij alleen al kijkt zit er al een bobbel in z'n broek.
Maar tegenwoordig is het nix om je voor te schamen. Ik hoop dat je een lieve vriendin hebt die dit kan begrijpen.
Ik heb WEL een vriendin...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef Jeff1981 het volgende:
Soms als ik al naakt naar de douche loop dan groeit ie alquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef Jeff1981 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:39 schreef Vulpecula het volgende:
Volgens mij worden die advertenties hier op fok! op het topic afgesteld!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:39 schreef Vulpecula het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
copy paste dat ffquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:39 schreef Vulpecula het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Of je moet nog vragen hebben eroverquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:58 schreef Jeff1981 het volgende:
heh, dus, is dit nou het moment dat ik iedereen moet bedanken voor het constructieve commentaar?
okay handwerk was bij mij nooit eerst nodig, dat ging vanzelf wel hard worden (meestal nog voordat alle kleding uit was)quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:01 schreef Jeff1981 het volgende:
Maar goed, laat ik eens uitdiepen:
Ja, ik heb een vriendin. Ja, ik heb regelmatig seks. En ja, daar moet eerst wat handwerk bij voor ie hard genoeg is om te penetreren. En aangezien ik nou zoveel (opschep?) verhalen hoor over jongens die binnen 5 sec. snoeihard kunnen zijn (zonder aanraking), was ik eigenlijk benieuwd of er wat mis met mij is (en de komende 25 reacties zullen waarschijnlijk een volmondig "ja" zijn, maar goed) of dat ik niet de enige ben
Soms zit het mee......quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:01 schreef Jeff1981 het volgende:
Ja, ik heb een vriendin. Ja, ik heb regelmatig seks. En ja, daar moet eerst wat handwerk bij voor ie hard genoeg is om te penetreren. En aangezien ik nou zoveel (opschep?) verhalen hoor over jongens die binnen 5 sec. snoeihard kunnen zijn (zonder aanraking), was ik eigenlijk benieuwd of er wat mis met mij is (en de komende 25 reacties zullen waarschijnlijk een volmondig "ja" zijn, maar goed) of dat ik niet de enige ben
Nou laat ik je zo zeggen.... nooit last van gehad..... als mn ex al begon met uitkleden had ik al een stijve.... en dan is er nog helemaal geen aanraking geweest.... als ik nu alleen al denk aan een stijve trouwens kan ik er ook zo 1tje krijgen, dus dat doe ik maar ff niet, zit nu op stage dat heeft niet zoveel zinquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:01 schreef Jeff1981 het volgende:
Dat laatstequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:09 schreef coz het volgende:
dus het probleem is niet dat je hem uberhaubt niet stijf kan krijgen maar dat je hem niet stijf kan krijgen zonder handwerk... ???
[presubmit edit :: rest verwijderd]
Heeft volgens mij toch wel een diepere betekenis volgens mijquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:14 schreef PieterCK het volgende:
Denk dat ik hem nog wel stijf krijg zonder iets te doen als er 10 homo's omheen zittenhaha
de eerste keer dat ik las wat je quotte had ik ook zoiets van .. tja , leuk een mededeling dat je bi bent ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Heeft volgens mij toch wel een diepere betekenis volgens mij![]()
Precies dat had ik nou ook, ze hoefde maar gewoon tegen me aan te leunen ofzo en hij sprong alweer in de neuk standquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:42 schreef Rene_H het volgende:
let's think...
nope geen problemen mee om hem zonder 'handwerk' omhoog te krijgen..
met een zoen van me ex, of gewoon ff tegen haar aan leunen sprong ie al in een erectie :|
vind ik soms weleens vervelend (als je bij een concert oid staat)![]()
ach het schijnt normaal te zijn hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:42 schreef Rene_H het volgende:
let's think...
nope geen problemen mee om hem zonder 'handwerk' omhoog te krijgen..
met een zoen van me ex, of gewoon ff tegen haar aan leunen sprong ie al in een erectie :|
vind ik soms weleens vervelend (als je bij een concert oid staat)![]()
ach daar zijn we man voor geworden denk ik danquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Precies dat had ik nou ook, ze hoefde maar gewoon tegen me aan te leunen ofzo en hij sprong alweer in de neuk stand
maar dan kan/kon ie er zelf wel wat aan doenquote:ik gok het toch echt op een handwerkfixatie...
jezelf zodanig gehypnotiseerd dat je lichaam alleen ,uhm naar jezelf luisterd
maargoed ik ben geen psych..
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:01 schreef coz het volgende:
ik gok het toch echt op een handwerkfixatie...
jezelf zodanig gehypnotiseerd geconditioneerd dat je lichaam alleen ,uhm naar jezelf luisterd
maargoed ik ben geen psych..
bij deze ben je gewaarschuwd dusquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:19 schreef JohnDDD het volgende:
ik krijg echt nooit een erectie, maar ik heb dan - buiten handwerk - ook geen seksuele ervaringen oid.
Ik blij dat niet alle vrouwen zoals jullie zijnquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Idd een gevalletje van ontwennen dus!
Ik ben het verder wel met Ero eens, heerlijk om te zien dat een man ineens een stijve krijgt als je alleen maar naar hem kijkt!
Hoho, ik zeg niet dat ik iemand gelijk afwijs als het niet gebeurd!quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:47 schreef Jeff1981 het volgende:
Ik blij dat niet alle vrouwen zoals jullie zijn(beetje zoals een vrouw die al nat wordt als je naar d'r kjikt, nou, dat hoeft voor mij niet, mag best wel wat werk voor gedaan worden)
Idd, dat is gewoon leuk, dan weet je dat je begeert wordt en een stijve ziet er nu eenmaal lekkerder uit dan een slappe, dat is gewoon een feit...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoho, ik zeg niet dat ik iemand gelijk afwijs als het niet gebeurd!
En daarnaast... ik zie dat toch wel als een soort van compliment hoor, als iemand zo overduidelijk op je reageert...
Is dat weleens anders gweest, of is dit tijdens je vroege jeugd al zo? Vooral jongens van zo'n 16 jaar krijgen toch om de haverklap een stijve?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef Jeff1981 het volgende:
w00t.. dan heb ik op me 16de heel wat gemist...quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Is dat weleens anders gweest, of is dit tijdens je vroege jeugd al zo? Vooral jongens van zo'n 16 jaar krijgen toch om de haverklap een stijve?
0-5 graden en beetje wasverzachter dan ?quote:Op maandag 25 april 2005 14:59 schreef longinus het volgende:
Bij mij wordt ie van koud water al stijf
en die is?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik heb mijn conclusie over de TS al getrokken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |