en t probleem is?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pffff kennen jullie dit probleem..... je staat om 7 uur op, gaat douchen, maakt eten klaar, neemt de bus naar je stage, om 8.30 zit je achter een computer...... daar heb je niets te doen tot 12.00 want dan is het lunchpauze..... om 12.30 weer doorgaan met de dagelijkse werkzaamheden (FOK!) en dan nog tot 17.00 zitten en weer niets doen....
Eigenlijk best vaag dat je daar 260 euro bruto per maand voor krijgt, maar goed mij hoor je niet klagen, ik ken klasgenoten die krijgen 0 euro
Dat ik me dood verveel en hier geen ene kut te doen is !quote:
No way dat is echt dik veel beter want dan is de dag tenminste zo omquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:36 schreef Dementor het volgende:
Beter dan je de tiefus werken op stage.
je hebt toch fok?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat ik me dood verveel en hier geen ene kut te doen is !
Zou ik ook wel willen *Jaloers* isquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hoef vandaag maar tot kwart voor 1.
En ik heb al een paar nuttige dingen gedaan.
Die betaal ik ook niet maar mn ouders, en ondertussen krijg ik dan weer betaald voor het niets doen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:42 schreef mechatronics het volgende:
ik zou gewoon een andere stage zoeken
flikker op met niks doen enzo, daar betaal ik geen schoolgeld voor
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen *Jaloers* is![]()
Ik vul m'n lijst zelf in en laat hem ff snel ondertekenen zonder dat de begeleider goed ziet wat er eigenlijk stondquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik moet binnenkort overwerken omdat ik niet aan mijn uren kom.
Pfff overwerken op je stage... en wat doe je tijdens het overwerken ??? je vast doodvervelen omdat er niets boeiends te doen isquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik moet binnenkort overwerken omdat ik niet aan mijn uren kom.
Dat zou ik ook nog kunnen proberenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik vul m'n lijst zelf in en laat hem ff snel ondertekenen zonder dat de begeleider goed ziet wat er eigenlijk stond![]()
Er is genoeg te doenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Pfff overwerken op je stage... en wat doe je tijdens het overwerken ??? je vast doodvervelen omdat er niets boeiends te doen is
http://www.trimbos.nl --> Helpdesk ICTquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:51 schreef knox_ het volgende:
Waar lopen jullie eigenlijk allemaal stage
Jammer genoeg werkdagenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zijn dat werkdagen of is daar het weekend ook meegeteld ?
www.cybox.nl -> Multimedia Vormgeefster. en Html'erquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:51 schreef knox_ het volgende:
Waar lopen jullie eigenlijk allemaal stage
Dan mag je die site ook wel eens multimedia vormgevenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
www.cybox.nl -> Multimedia Vormgeefster. en Html'er.
Ik mag hier in de vakantie blijven werken.
Ik mocht hier al komen werkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
www.cybox.nl -> Multimedia Vormgeefster. en Html'er.
Ik mag hier in de vakantie blijven werken.
Inderdaad. De site is ook al verouderd enzoquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:54 schreef knox_ het volgende:
[..]
Dan mag je die site ook wel eens multimedia vormgeven
Ik loop nu stage bij gemeente Spijkenisse, afdeling automtisering
Ik doe zo ongeveer hetzelfde, maar dan thuiswerker met vaste baan. Dat betaalt een stuk beter om te fokken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
Eigenlijk best vaag dat je daar 260 euro bruto per maand voor krijgt, maar goed mij hoor je niet klagen, ik ken klasgenoten die krijgen 0 euro
is er dan nooit wat te doen daarzo? 55jaar lijkt me dat toch ook niet leuk voor te doen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:57 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ik doe zo ongeveer hetzelfde, maar dan als vaste baan. Dat betaalt een stuk beter om te fokken.![]()
Vandaar dat ze ook vrouwelijke stagiaires nemen, das helemaal goed voor de reclamequote:Op vrijdag 22 april 2005 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad. De site is ook al verouderd enzo. In de portfolio staan ook al geen mooie sites.
Terwijl er op de server genoeg mooie sites staan.
Maar ze moeten het volgens mij vooral hebben van mond op mond reclame.
Ijsmeis moet ook altijd mee op bezoek bij klanten, in haar bikiniquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vandaar dat ze ook vrouwelijke stagiaires nemen, das helemaal goed voor de reclame![]()
moet direct beschikbaar zijn voor klanten met spoedstoringen. Maar dat gebeurt maar zo'n 3 á 4 x per week.quote:is er dan nooit wat te doen daarzo? 55jaar lijkt me dat toch ook niet leuk voor te doen?
Geef ze eens ongelijk, zo'n knappe meid kan alleen maar op positieve manier gebruikt wordenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:59 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ijsmeis moet ook altijd mee op bezoek bij klanten, in haar bikini![]()
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:01 schreef greatgonzo het volgende:
ik ben momenteel in totaal een uurtje per dag echt bezig
Als ik fok niet had kwam ik hier de dag niet door
Denk dat dat voor ons allemaal wel geldtquote:
Daarom nemen de meeste bedrijven ook een stagiaire om die kut klusjes te doen die al heel lang liggen maar waar de werknemers geen zin in hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Als je werkt kan dat ook voorkomen hoor, keb nu ook niets te doen dus knap maar wat klusjes op die al wat langer liggen maar geen prioriteit hebben. Nadeel is dat deze klusjes erg saai zijn.
Bikini? Lingeriequote:Op vrijdag 22 april 2005 10:59 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ijsmeis moet ook altijd mee op bezoek bij klanten, in haar bikini![]()
Lol, mijn voorgrangen heeft zn hele stageverslag op deze pc laten staanquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef greatgonzo het volgende:
en het nadeel is, mijn afstudeerscriptie is waarschijnlijk ook binnen 14 dagen af straks, het meeste moet ik toch copy pasten van mijn voorganger. (die het gelukkig nog op de pc heeft laten staan)
Ik ben geen kloonquote:
Dan moet je eerst een dag in je lingerie komen werkenquote:
Same here buddy!quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:34 schreef knox_ het volgende:
HerkenbaarIk zit al vanaf 08.30 te Fok!en, en de rest van de dag zal daar ook uit bestaan denk ik. En dat voor 300 bruto
Waren die buikjefoto's al niet genoegquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een dag in je lingerie komen werkenen foto's daarvan hier posten
![]()
Heb je geen OV danquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef De_BreuR het volgende:
ik heb gezegd dat ik boven mijn stage vergoeding er nog een compensatie voor de resikosten wilde hebben (bus) omdat ik anders niets meeroverhield. toen kreeg ik 575,- netto![]()
daar werk je wel voor, voor 0,- zou ik geen hol doen .. dat is triest van bedrijven vindik, stagaires kunnen soms ontzettend goed zijn voor nieuwe ideeen !!
Voor mij wel, voor je stagebegeleider nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waren die buikjefoto's al niet genoeg.
Stringssss willen we zienquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Buikjefoto's?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je je vriendin eens lief aankijken.
Ik vraag ook niet voor mezelfquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je je vriendin eens lief aankijken.
Zocht en heeft gevonden... als stagiaire weet je natuurlijk precies waar je moet zoekenquote:
Aaaahhw wat lief van jequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet voor mezelfmaar voor Teardrop-nl
![]()
Stageverslag, moet dat ook nogquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef knox_ het volgende:
Tot hoe lang moeten jullie? Al aan je stageverslag begonnen
10 juni, moet hier 1 project uitvoeren als dat gedaan is en mn begeleider vind het voldoende dan heb ik een voldoende voor mijn stage.... en project is super makkelijk dus daar wacht ik nog even meequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef knox_ het volgende:
Oh jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef knox_ het volgende:
Gewoon mooie powerpoint presentatie maken.... als je die dan dan besluit om in je lingerie te komen werken weet ik zeker dat je een dikke voldoende krijgtquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik moet niet alleen een stageverslag maken. Maar er een hele multimedia presentatie van maken.
En dan zelf weten in welke vorm.
Maar in ieder geval flink uitgebreid.
Security Rightsquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
wat voor project moet je doen dan?
Ook nog niet begonnen aan je stageverslag dan? Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik moet niet alleen een stageverslag maken. Maar er een hele multimedia presentatie van maken.
En dan zelf weten in welke vorm.
Maar in ieder geval flink uitgebreid.
Iets met een helpdeskpakket om meldingen te registreren... hebben ze in het verleden aangeschaft voor dik veel geld, is door de leverancier ingericht, hebben ze even gebruikt, kwamen erachter dat het niet gebruikersvriendelijk was en zijn er toen mee gestopt.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
wat voor project moet je doen dan?
powerpointquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gewoon mooie powerpoint presentatie maken.... als je die dan dan besluit om in je lingerie te komen werken weet ik zeker dat je een dikke voldoende krijgt![]()
Haha echt wel als jij daar in je lingerie komt aanzetten hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
powerpoint.
Ik denk niet dat dat wordt goedgekeurd.
En verder zullen we niet partijdig oordelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Haha echt wel als jij daar in je lingerie komt aanzetten hoor![]()
Edit : Zet anders maar even een foto online dan beoordelen wij mannen wel even of dat voldoende is
Inderdaad dat zouden wij nooit doenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En verder zullen we niet partijdig oordelen
Nee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Haha echt wel als jij daar in je lingerie komt aanzetten hoor![]()
Edit : Zet anders maar even een foto online dan beoordelen wij mannen wel even of dat voldoende is
Prettig weekend, tot maandagquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee..
Maar, ik ga. Klaar met werken
.
Je hebt net geluched en je denkt nu nog steeds aan eten....quote:
Omdat deze van mij isquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:50 schreef BrauN het volgende:
Waarom deze wel en deze niet? Verveelde stagiaires meldt Uwezelf
Kutbeleid hier.
Omdat Knut een HOMO isquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:50 schreef BrauN het volgende:
Waarom deze wel en deze niet? Verveelde stagiaires meldt Uwezelf
Kutbeleid hier.
PolarStarsquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:59 schreef knox_ het volgende:
Gister heb ik me de hele dag vermaakt met een clam
de hoeveelheid stompzinnige topics neemt de laatste tijd erg toe..quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:59 schreef knox_ het volgende:
Gister heb ik me de hele dag vermaakt met een clam
Maten-naaierquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Open dan ook gewoon puike topics, stel jankzakken.
Zeg ik dan dat ik er trots op benquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:08 schreef Biancavia het volgende:
Met een SPH-stage heb je dat niet hoor.
Geen wonder dat er bij de SPH in het stagejaar zoveel mensjes stoppen of een stageverlenging krijgen.
Vergeleken met mensjes die de hele dag Fokken op hun stage...
hee, als ik straks aan het werk ben steek ik ook wel de handen uit mijn mouwen jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:08 schreef Biancavia het volgende:
Met een SPH-stage heb je dat niet hoor.
Geen wonder dat er bij de SPH in het stagejaar zoveel mensjes stoppen of een stageverlenging krijgen.
Vergeleken met mensjes die de hele dag Fokken op hun stage...
wij fokkers zijn toch allemaal maten van elkaarquote:
Aangezien jij hier post, ben je ook een stagiair. Wij stagiairen steunen elkaar door dik en dunquote:
Ik ben geen stagair. Ik ben hier enkel om het topic om zeep te helpen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Aangezien jij hier post, ben je ook een stagiair. Wij stagiairen steunen elkaar door dik en dun![]()
En het lukt je blijkbaar niet zo heel erg want hij bestaat nog steedsquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ben geen stagair. Ik ben hier enkel om het topic om zeep te helpen.
Geluk kerelquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:37 schreef greatgonzo het volgende:
ben het komende uur wel onder de pannen....
er komt een grapjas van school een functioneringsgesprek houden
Ijswijfquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik gok op een lekker geil wijf die je ff snel kunt neuken ?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ben geen stagair. Ik ben hier enkel om het topic om zeep te helpen.
* leolinedance meldt zich....quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:10 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ik er trots op benmaja als hun niets uit handen willen geven... even goede vrienden
Zit je daar toevallig op een helpdesk ICT ofzo ?????????????quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance meldt zich....
Beetje laat gevonden dit topic. Maar ik zit in hetzelfde schuitje als iedereen hier. Mijn stagebedrijf is trouwens DHV. Advies- en ingenieursbureau in de bouw en milieusector. Opzich best leuk. Maar ook regelmatig niks te doen. Zonder mail en fok! zou het wel erg zwaar worden ja.....maar het weekend staat voor de deur dus dat geeft de stagiair goede moed.
En volgende week 2 dagen op locatie werken, dat is ook altijd wel leuk. Dus opzich niks te klagen, maar wat extra werkzaamheden zouden niet misstaan. Ze kunnen er ook niet zoveel aan doen, want erg veel werk ligt er niet.
Omdat ze alle stage topics altijd sluitenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:52 schreef knox_ het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige was die de hele dag op Fok! zit bij zn stage
Waarom staat dit eigenlijk in onzin? kunnen we niet gewoon een officieel stage topic in GC openen?![]()
Nee hoezo?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zit je daar toevallig op een helpdesk ICT ofzo ?????????????
Omdat een vriend van mij ook bij DHV werkt en die zit op de helpdesk ICT, 2e lijns geloof ik of 1e lijns weet niet precies...... maar die zit in amersfoort..... weet niet of jij daar ook zitquote:
Waaromquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat ze alle stage topics altijd sluiten![]()
Stage topics lopen altijd uit op slowchatquote:
Ik zit in Eindhovenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat een vriend van mij ook bij DHV werkt en die zit op de helpdesk ICT, 2e lijns geloof ik of 1e lijns weet niet precies...... maar die zit in amersfoort..... weet niet of jij daar ook zit
ooooooooh oke dan is het logisch, dan ken je hem niet neequote:
Anoniem fokken en dan wel je voor en achternaam op je profiel geven ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, heel dichtbij. Franeker is mijn woonplaatst om anoniem te kunnen blijven fokken
En woonplaats: Franekerquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Anoniem fokken en dan wel je voor en achternaam op je profiel geven ?![]()
Nog 45 Minutenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En woonplaats: Franeker
Nog 1uurtje![]()
hier ook 10quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nog 10 nu , heel ff volhouden nog![]()
ik kwam door mijn stage niet aan mijn "schooluren" ofzo, daarom had ik geen recht op een OV !!quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:16 schreef knox_ het volgende:
[..]
Heb je geen OV dan![]()
575,- netto, het is niet eerlijk verdeeld in deze wereld
Goed idee!quote:Op maandag 25 april 2005 08:55 schreef knox_ het volgende:
Ik ga deze week maar eens spenderen aan mn stageverslag.
week 13 van de 20 hierquote:Op maandag 25 april 2005 08:57 schreef Vigile het volgende:
Goedemorgen, weeeeer een nieuwe week. Week 16 van de 20
En je Fok!t ook de hele dag? Join the clubquote:Op maandag 25 april 2005 09:11 schreef Dos37 het volgende:
hej ik loop ook stage
quote:Op maandag 25 april 2005 09:12 schreef knox_ het volgende:
[..]
En je Fok!t ook de hele dag? Join the club![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 09:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
de stage is de enige reden dat ik nu zoveel post ja
Ik heb het hele weekend in de zon gechilledquote:Op maandag 25 april 2005 09:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik merk dat ik in het weekend inderdaad vééél minder post als doordeweeks.
quote:Op maandag 25 april 2005 09:19 schreef Dementor het volgende:
* Dementor lacht iedereen uit die op stage is nu
Ga je moeder pestenquote:Op maandag 25 april 2005 09:19 schreef Dementor het volgende:
* Dementor lacht iedereen uit die op stage is nu
* ijsmeis geeft je alvast een wasknijperquote:Op maandag 25 april 2005 09:26 schreef knox_ het volgende:
Jeej, mn collega is er(hij is gelijk even poepen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |