Als je dat (wat ik deed) in de zeik nemen vindt, dan ben je volgens mij niks gewend. Ik was nog niet eens opgewarmd.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het belachelijk hoe veel users in dit topic Amando in de zeik nemen, terwijl het toch echt duidelijk is dat hij een serieuze discussie wil. Toen ik onderstaande essay schreef werd ik voor hetzelfde uitgemaakt
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:22 schreef mineo39-76 het volgende:
Een Spaanse kardinaal heeft gezegd dat het trouwen van homo's en lesbiennes gelijk staat aan de holocaust.
Ziek inderdaad.. Dat iemand er problemen mee heeft omdat diegene onwetend is over de oorsprong kan ik nog wel begrijpen, maar om een homohuwelijk waar alleen mee wordt bepaald dat iedereen recht heeft op geluk te vergelijken met iets waarbij miljoenen doden vielen.... Geen woorden voor.quote:
Als je er gewoon van uitgaat dat die vent niet goed bij z'n hoofd is, dan kijk je er toch niet meer zo van op? Maffe mensen zeggen maffe dingen. Als een goede vriend dit zou zeggen, dan zou het pijn doen. Maar dit is gewoon een idioot. Niet serieus nemen en links laten liggen.quote:
En toch vind ik dat ik het hier misschien eventueel mee eens zou kunnen zijnquote:
Zo te zien solliciteer je weer naar een ban (sheeboy)quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch vind ik dat ik het hier misschien eventueel mee eens zou kunnen zijn
Vergeet niet dat er gelijkenissen zijn te vinden in de manier van dadendrang en de eventuele ideologie die door velen wordt aangehangen
Hoe komt iemand echter zo idioot?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:47 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Als je er gewoon van uitgaat dat die vent niet goed bij z'n hoofd is, dan kijk je er toch niet meer zo van op? Maffe mensen zeggen maffe dingen. Als een goede vriend dit zou zeggen, dan zou het pijn doen. Maar dit is gewoon een idioot. Niet serieus nemen en links laten liggen.
Het is inderdaad een vergelijking die wel erg ver gezocht is. Tevens kun je je afvragen wat die meneer bezielt om zoiets dergelijks te zeggen. Ik ben voornl. erg nieuwsgierig naar zijn argumenten. Heeft hij die wel?quote:
Hij beredeneert vanuit zijn religie, dus de soort argumenten zullen redelijk voorspelbaar zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is inderdaad een vergelijking die wel erg ver gezocht is. Tevens kun je je afvragen wat die meneer bezielt om zoiets dergelijks te zeggen. Ik ben voornl. erg nieuwsgierig naar zijn argumenten. Heeft hij die wel?
tja, dit maakt de katholieke kerk in Spanje er niet populairder op denk ik, laat wel weer zien hoe ver zulke mensen vd maatschappij in het algemeen af staanquote:
Kun je ff het beledigende stukje aanwijzenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:07 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En dat noem je geen belediging????Het zal wel aan mij liggen hoor, maar als dat geen belediging is weet ik het niet meer...
Nogmaals, de hetero's hoeven zich niet na te laten kijken. Het is een andere discussie, maar ik ben benieuwd of ze ooit nog medicatie ontwikkelen voor homo's. Ik weet wel dat wetenschappers ermee bezig zijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:05 schreef Amando het volgende:
[..]
Kun je ff het beledigende stukje aanwijzen![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:36 schreef Amando het volgende:
[..]
Ik beledig niemand , ik zeg alleen dat je een afwijking in je hoofd hebt als je homo-gevoelens hebt.
dat zijn geen wetenschappersquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:10 schreef Amando het volgende:
[..]
Nogmaals, de hetero's hoeven zich niet na te laten kijken. Het is een andere discussie, maar ik ben benieuwd of ze ooit nog medicatie ontwikkelen voor homo's. Ik weet wel dat wetenschappers ermee bezig zijn.
http://unluckymutant.no.sapo.pt/homocure.htm
Afwijking wordt vaak met een negatieve lading gebruikt, ik denk ook niet dat daarom het woord afwijking van toepassing is in spreektaal.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:25 schreef Re het volgende:
[..]
dat zijn geen wetenschappers. ik heb het wel eens eerder gezegd, homofilie is een bepaalde afwijking biologisch/evolutionair gezien, maatschappelijk is het alleen een afwijking voor angsthazen
En de wereld wordt dan beter omdat.....??quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:10 schreef Amando het volgende:
[..]
maar ik ben benieuwd of ze ooit nog medicatie ontwikkelen voor homo's. Ik weet wel dat wetenschappers ermee bezig zijn.
de een geeft er een negatieve draai aan, ik niet (maar altijd wel leuk dat mensen daar gelijk vanuit gaan, alhoewel die Amando knuppel daar misschien debet aan is)quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Afwijking wordt vaak met een negatieve lading gebruikt, ik denk ook niet dat daarom het woord afwijking van toepassing is in spreektaal.
Volgens mij wordt dit een loopgravendiscussie..
Leg eens uitquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:26 schreef SCH het volgende:
Ik ga wel een keer met die Amando van bil, dan is dat probleem ook weer opgelost.
Heeft bij Mutant ook gewerkt
Ik kon het niet laten en heb 'm even gelezen....quote:Op donderdag 28 april 2005 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het belachelijk hoe veel users in dit topic Amando in de zeik nemen, terwijl het toch echt duidelijk is dat hij een serieuze discussie wil. Toen ik onderstaande essay schreef werd ik voor hetzelfde uitgemaakt
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Er dan weer mensen blij zijn gemaakt. In plaats van het plakken van pleisters (ja laat ze maar trouwen dan voelen ze zich weer wat beter) moet je het daadwerkelijke probleem aanpakken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:49 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En de wereld wordt dan beter omdat.....??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |