lenny kravitz - if you can't say no dacht ik.quote:op dinsdag 3 mei 2005 11:13 schreef fatality het volgende:
ik zoek naar dat lied waarmee dat tv-programma van yorin, schiphol airport (iig iets wat over schiphol gaat) mee begint.
misschien spargo - you & mequote:op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef fatality het volgende:
daarnaast zoek ik ook naar het liedje van de ns lentetourreclame.
you & me van ?????
wannadiesquote:op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef fatality het volgende:
daarnaast zoek ik ook naar het liedje van de ns lentetourreclame.
you & me van ?????
lauren hill, everything is everything is ook van een schiphol-programma.quote:op dinsdag 3 mei 2005 11:13 schreef fatality het volgende:
ik zoek naar dat lied waarmee dat tv-programma van yorin, schiphol airport (iig iets wat over schiphol gaat) mee begint.
achja, dom.quote:op dinsdag 3 mei 2005 07:23 schreef billy_mack het volgende:
[..]
dat was hem niet sukkel![]()
max graham - owner of a lonely heart![]()
ik heb zo'n idee dat je 'what you're made of' van lucie silvas bedoelt.quote:op dinsdag 3 mei 2005 16:12 schreef sannuh het volgende:
ik zoek een liedje dat lijkt op de stijl van delta goodrem. het wordt nu redelijk vaak gedraaid volgens mij. het is een meisje die het zingt, een rustig nummer met piano
weet iemand welke ik bedoel?
ik vraag me alleen waar de remix zit in dat lied..:{quote:op dinsdag 3 mei 2005 16:14 schreef intrepidivity het volgende:
[..]
achja, dom.
het is in om jaren '80-platen te remixen tegenwoordig
origineel = yes - owner of a lonely heart [1983]quote:op dinsdag 3 mei 2005 21:36 schreef fatality het volgende:
[..]
ik vraag me alleen waar de remix zit in dat lied..:{
volgens mij was het meer sarcastisch bedoeldquote:op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef muziekstad2000 het volgende:
[..]
origineel = yes - owner of a lonely heart [1983]
remix = yes - owner of a lonely heart(remix by max graham) [2005]
paul johnson - get get down [1999]quote:op woensdag 4 mei 2005 12:39 schreef nrh het volgende:
voor m'n broertje zoek ik een nummer.
het is een dance-achtig nummer van enkele jaren geleden.
het liedje bestond eigenlijk alleen uit de herhaling van een woord.
ik dacht down.
misschien een wat karige omschrijving, maar als iemand het begrijpt en me kan helpen: gaarne!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |