Dit had onze trainer moeten zijn. Hopelijk volgt ie Blind op.quote:
Done.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:09 schreef PLAE@ het volgende:
Golfer wil je ff de tt aanpassen zodat het een beetje fatsoenlijk te zien is in de index?
check uw mailquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Maaskant de grootste eikel van het Nederlands voetbal. De man heeft geen zelfkritiek en voelt zich groter dan hij is. Bah.
ach het enige wat we over 2 jaar nog weten is dat Willem II weer Europa in ging, niet meer hoe.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:26 schreef Dos37 het volgende:
zoals die dit jaar willem 2 heeft laten voetballen verdient die het niet om europa in te gaan
en hoe snel(snel) ze er weer uitgingen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach het enige wat we over 2 jaar nog weten is dat Willem II weer Europa in ging, niet meer hoe.
Eens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Maaskant de grootste eikel van het Nederlands voetbal. De man heeft geen zelfkritiek en voelt zich groter dan hij is. Bah.
Eens. Vind zelfs ik als Willem II-supporter.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
ik weet over 2 jaar nog dat Twente anders ook europa in ging.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach het enige wat we over 2 jaar nog weten is dat Willem II weer Europa in ging, niet meer hoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |