Nee. Taxi.quote:Op zondag 24 april 2005 02:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom kom je er?
Waarschijnlijk niet om de meter stand af te lezen vermoed ik
Zij vormen een maatschappij op zichzelf. In iedere maatschappij heb je tuig, maar omdat zij er apart uit zien vallen zij op.quote:Op zondag 24 april 2005 02:21 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik kan alleen maar vaststellen dat waar groepen rondtrekkende zigeuners ook verschijnen een sterke stijging in woninginbraken met 'een zeker soort buit' en een grote diversiteit aan oplichtingspraktijken en zakkenrollerij waarneembaar zijn.
De gastvrijheid en het aardige karakter dragen daar niet aan bij en doen daar niet aan af.
Ik heb toch wel de stellige indruk dat de boeven er oververtegenwoordigd zijn. De rondtrekkende zigeuners die mijn woonplaats aandoen vallen vanwege de samenstelling van de bevolking niet op; ze zien er dus helemaal niet apart uit. Het feit dat de plaatselijke koddebeier extra aan de bak kan zegt volgens mij voldoende.quote:Op zondag 24 april 2005 02:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zij vormen een maatschappij op zichzelf. In iedere maatschappij heb je tuig, maar omdat zij er apart uit zien vallen zij op.
Ok, das mooi om te weten. Ik ga slapen, ik ben niet meer helder genoeg geloof ik om de boel goed te interpreteren.quote:Op zondag 24 april 2005 02:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ook in zigeuners heb je arme mensen....
Als jij de dingen duidelijker neerzet doe ik dat.quote:Op zondag 24 april 2005 02:33 schreef krakkemieke het volgende:
snap dat dan la guiri..........
optie 8- Ik breek z'n nekquote:Op zondag 24 april 2005 03:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke optie kies je Cultie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |