Hmm, ik weet het niet zo goed meer. Het hangt uiteraard ook af van het feit of je je pijnstillers lang nodig hebt. Tenzij je dat niet als belemmering ziet om te drinken. Ik zou denk een weekendje rustig aan doen als ik jou was. Beter effe geen alcohol dan midden in een tent met een bek vol bloed, lijkt me.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:19 schreef Alessandro het volgende:
Hoe lang duurt het herstel eigenlijk. Wanneer kun je weer alcohol zuipen en is je bek weer normaal open?? Mensen met ervaringen tell me/
Ja precies.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet zo goed meer. Het hangt uiteraard ook af van het feit of je je pijnstillers lang nodig hebt. Tenzij je dat niet als belemmering ziet om te drinken. Ik zou denk een weekendje rustig aan doen als ik jou was. Beter effe geen alcohol dan midden in een tent met een bek vol bloed, lijkt me.
Mogelijk wel, niet slim. Dan moet alles worden verdoofd en dan is dus ook je hele tong verdoofd, waardoor je deze in kunt slikken zonder dat je er controle over hebt en dus kunt stikken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:20 schreef BSJ het volgende:
wat ik eigenlijk nog wou vragen
is t in Ndl mogelijk om alle4 je verstandskiezen tegelijk te laten trekken?
Ik ben na 3 dagen gestopt met antibiotica en ben toen met alcohol gestart (is geen advies om hetzelfde te doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:19 schreef Alessandro het volgende:
Hoe lang duurt het herstel eigenlijk. Wanneer kun je weer alcohol zuipen en is je bek weer normaal open?? Mensen met ervaringen tell me/
8 tanden?? Heb je nog wel tanden over danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:02 schreef KNAK het volgende:
Ik kreeg dus wel antibio en geen idee waarom, misschien omdat ik er 8 had laten trekken in 1x en moest 4 per dag jumbocapsules slikken maar aangezien het allemaal tijdens een 10 daagse ' vakantietje' gebeurde wilde ik dus zuipen en ben dr mee gestopt (niet echt slim maar goed)
Hoe langer je wacht met zuipen,hoe beter het isdenk ik
Voor de mensen met angst : IV Sedation is DE oplossing
Ik had gewoon pijn in mn poepertje van angstschijt maar, ik zou zo weer gaan![]()
Zo.... vanmorgen om 8 uur geholpen in het ziekenhuis.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:05 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Ja precies.
Daarom heb ik vrijdag en gisteren gezopen voor minimaal 2 a 3 weken!![]()
A.s. woensdag moet ik!![]()
Ik moest er ook vier laten trekken, ben maandag geweest.. maar ik mocht ze niet tegelijkertijd laten trekken...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:27 schreef BSJ het volgende:
nou, in België maken ze er geen probleem van (nouja, m'n chirurg had wel bloedsporen op z'n schoenen... en 'n slagersoutfitje... maar nogmaals, 'operatie' is vlot gegaan, ik was verdoofd!)
en eten was ook geen probleem hoor... k had nog genoeg tanden over!![]()
maar 'n vriend had me verteld dat t in Ndl niet mogelijk was, vandaar m'n vraag...
Deamon brackets ofzo, zonder Eh-Lah-stiekjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:47 schreef Alessandro het volgende:
[..]
8 tanden?? Heb je nog wel tanden over danEn wat voor beugel krijg je eigenlijk>?
Zo... gelukkig is de zwelling weg!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:10 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Zo.... vanmorgen om 8 uur geholpen in het ziekenhuis.
De vorige keer was de kies er binnen een paar tellen uit.... helaas moest er nu wel aardig worden geboord... gezaagd..... en getrokken.
In het begin dacht ik al, van ik voel nog wel erg veel, van wat er gebeurd. Toen hij flink begon te boren, ging hij toch nog maar wat verdoving bijspuiten.
Daarna voelde ik nog meer dan normaal zou zijn.![]()
Maargoed... ik leef nog.
Deze kies lag schuin en bleek 3 wortels te hebben (i.p.v. 2 wat vaker voor schijnt te komen.)
Ook de napijn is nu wel erger dan bij mn vorige operatie.
Maar gelukkig had ik maar 2 verstandskiezen!![]()
Bij mij is het drie jaar terug en aan de linkeronderkant zit nog steeds een soort van gatquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:18 schreef Alessandro het volgende:
Wanneer gaat zo'n gat dicht?? Links onder bedoel ik dan. Links boven is na anderhalf week al dicht. Onder was gehecht maar zit toch nog een opening. Duurt het lang tot die dichtgaat. Heb verder geen bloed of onstekingen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |