Hm, was jij dat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:04 schreef seilram het volgende:
ik had dus de hele bril onder gescheten bij die mensen. Ik rende weg door de hal met mijn broek nog op mijn hielen, mijn broer achter me aan..........
ps: ik heb die mensen nooit meer gezien![]()
Waarom is er altijd wel 1 iemand die denkt grappig te zijn door te doen alsof hij degene was uit de situatie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 07:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm, was jij dat?![]()
nooit meer een vreemde op onze wc toegelaten
Hij was erg goed!quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Waarom is er altijd wel 1 iemand die denkt grappig te zijn door te doen alsof hij degene was uit de situatie.
Daarvan krijg je van die zachte, groenbruine stront waarvan het onvermijdelijk is, of je nou een vouwer of een propper bent, dat die bij het afvegen eerst uitgesmeerd wordt, voordat het er werkelijk af gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2005 07:47 schreef seilram het volgende:
Ppfff gister spinazie gegeten.....
he he he preciesquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daarvan krijg je van die zachte, groenbruine stront waarvan het onvermijdelijk is, of je nou een vouwer of een propper bent, dat die bij het afvegen eerst uitgesmeerd wordt, voordat het er werkelijk af gaat.
Ik draai me altijd om tijdens het doorspoelen. Dan zie je je neergelgde hoop met een prachtige draai de pot indraaien. Schitterend!quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:48 schreef Juggernaut het volgende:
ik blijf altijd gewoon zitten tijdens het doorspoelen. lekker fris
Even de douchkop er op en alles is weer schoonquote:
Zullen we daar maar Pijnboompit van maken???quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:53 schreef Billekoek het volgende:
Pruimboompit, Pruimboompit, liggend kun je schijten maar het gaat beter als je zit.
Je moet wat he Joost!!quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat je al niet bezig houd tegenwoordig![]()
En dan als een pinpas door de gleuf halen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:33 schreef ondeugend het volgende:
Ik poep bloemetjes dus kan je daar niet verder bij helpen.
Als ik plas vouw ik, met mijn broek op de knieen... anders tocht het.![]()
auquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En dan als een pinpas door de gleuf halen.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:57 schreef BrauN het volgende:Bril afvegen met velletje wc-papier. (alleen indien nodig, wc-bril is trouwens vaak het schoonste plekje in huis)
Broek op de enkels.
Plaatsnemen.
Pissen.
Schijten.
Eerste maal doorspoelen.
Relaxt uitkakken.
Ster afvegen, met proppen gevouwen papier.
Tweede maal doorspoelen.
Done.
Pics?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:12 schreef sararaats het volgende:
ik prop wc papier en ik schijt als de kiekens
pijnboompit, pijnboompit...quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:53 schreef Billekoek het volgende:
Pruimboompit, Pruimboompit, liggend kun je schijten maar het gaat beter als je zit.
Nee hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[offtopic] seilram ken ik jou[/offtopic]
maar de stroomrekening daarentegenquote:Op woensdag 27 april 2005 00:21 schreef Laton het volgende:
Ik zuig mijn stront er altijd uit met de stofzuiger. Scheelt me een flinke waterrekening.
Inderdaad, voor deze momenten zijn Swifferdoekjes toch best handig. Of gewoon de ouderwetse stoffer en blik.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:28 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
maar de stroomrekening daarentegen
ik schijt gewoon in de tuin: perfecte meststoffen voor de planten, reet afvegen die ik aan de buxushaagquote:Op woensdag 27 april 2005 00:35 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Inderdaad, voor deze momenten zijn Swifferdoekjes toch best handig. Of gewoon de ouderwetse stoffer en blik.
Ik tap af.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:28 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
maar de stroomrekening daarentegen
Ooooow Hoi Marliesquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:40 schreef seilram het volgende:
[..]
Nee hoorZag het in je userid!
Leuke van mijzelf: (vond het ook wel een leuke bandnaam!!) Tropische luchten uit het darmkanaal!
Dan kun je toch beter een conifeer door je reet halen?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:47 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik schijt gewoon in de tuin: perfecte meststoffen voor de planten, reet afvegen die ik aan de buxushaag
Hahahahaquote:Op woensdag 27 april 2005 18:37 schreef boertie het volgende:
ik schuur gewoon met me kont over een stoeprand.
Dat doe ik ook als ik in de hondenstront ben gestapt.
Ik hoop dat dat per prop of per vouw is, want andersquote:Op maandag 2 mei 2005 23:42 schreef jaguar het volgende:
44% van de ondervraagden veegt van voor naar achter, achter hun rug langs
60% kijkt naar het papier na het vegen
42% vouwt, terwijl 33% propt. 8% doet beide en 6% rolt het papier om de hand
50% zegt wel eens met bladeren geveegd te hebben
8% heeft wel eens met een hand geveegd
2% gaf aan ooit met geld te hebben geveegd
68% van de ondervraagden hangt de rol zo op dat het eertse velletje aan de voorkant afrolt.
25% prefereert het eerste vel aan de achterkant. Volgens sommigen is de manier waarop je de rol ophangt kenmerkend voor je persoonlijkheid: aan de voorkant betekent dat je open en sociaal bent; rol je vanaf de achterkant dan ben je introvert en verlegen.
Ander onderzoek:
* 70% van de Nederlanders is Veger. De Proppers zijn in de minderheid, met zo'n 29%. De overige toiletgangers gebruiken andere methoden, zoals een nat doekje. Opvallend genoeg wordt er door jongeren meer gepropt (40%).
* Maar liefst 75% van de respondenten veegt vanaf het kruis naar de rug toe! 25% van de respondenten vegen andersom en zijn dus ' kruisvegers' . Dit geldt ook voor vrouwen, dus blijkbaar is het risico op infecties zwaar overdreven.
* Gemiddeld gebruikt de Nederlander 8,5 velletjes per keer. Een ruwe schatting van het dagelijkse gebruik van wc-papier komt daarmee op 22.000 km, oftewel een dagelijkse verkoop van 160.000 pakken wc-papier met elk 4 rollen!
* Doorgaans zit je ongeveer 50 minuten per week op de wc, dat is zo'n 43 uur per jaar.
* 65% van de Nederlanders doet langer dan 4 minuten over een grote boodschap. 6,5% heeft de klus binnen een minuut geklaard.
* WC-papier wordt behalve op het toilet ook gebruikt om de neus in te snuiten (61%), op te ruimen na het morsen van eten of drank (17%), making-up te verwijderen (8%), spiegels schoon te maken (7%) of het gezicht van kleine kinderen schoon te maken (3%)
* Een toiletrol gaat ongeveer 5 dagen mee in een gemiddeld huishouden
* 68% hangt het eerste velletje papier aan de voorkant van de rol, terwijl 25% de achterkant prefereert
* 7% wil WC-papier dat is bedrukt met grappige tekst of afbeeldingen om zich te vermaken in openbare toiletten
Wist je dat je met behulp van een rol wc-papier het sterrenstelsel kunt nabootsen? En wel op de volgende wijze:
* Leg een tennisbal neer. Deze stelt de zon voor.
* Rol nu papier van de wc-rol af tot je 36 vellen hebt liggen. Dit is de afstand tot de eerste planeet in ons planetenstelsel, Mercurius.
* Rol door tot je het 57e vel hebt bereikt (een stuk verder dan je denkt!). Je bent nu bij Venus. De planeet is ongeveer zo groot als een gaatje wat je met een paperclip in het papier prikt.
* De aarde is de derde planeet en is 93 vellen verwijdert van de zon.
* 141 vellen: je bent aangekomen op Mars.
* 251 vellen: de asteroide-gordel
* Saturnus ligt bij het 886e vel en is ongeveer zo groot als een gaatje dat je met een balpen in het wc-papier prikt.
* 1.763 vellen: Uranus.
* 2.793 vellen: Neptunus.
* 3.675 vellen: Pluto. Dit planeetje heeft het formaat van een gaatje dat je met een nietje maakt. Je vraagt je af hoe ze deze planeet ooit hebben ontdekt...
* Om de dichtsbijzijnde ster te bereiken -Proxima Centauri- zou je 24.437 vellen moeten neerleggen! De lengte van alle vellen achter elkaar is ongeveer 2.750 km!
* De ster Sirius ligt op een afstand van 52.000 vellen.
Waarom een rol toiletpapier altijd eerder op is dan je verwacht..
[afbeelding]
Een nieuwe rol toiletpapier heeft een grotere diameter dan een gedeeltelijk lege rol. De lengte van alle velletjes op de rol is echter gelijk. Als de rol nog nieuw is en de diameter dus relatief groot, kan één velletje niet de hele rol omsluiten. Sterker nog, er zijn bijna drie velletjes nodig om de gehele rol één keer te omwikkelen. Naarmate de rol echter slinkt, wordt de diameter steeds kleiner en zijn er steeds minder velletjes nodig om de rol te omwikkelen. Als de rol bijna leeg is, past er nauwelijks nog één velletje om de kartonnen binnenrol.
De gebruiker van het toiletpapier is bij het maken van zijn schatting geneigd terug te denken aan zijn eerdere ervaringen. Op basis van de dikte van de rol schat hij bijvoorbeeld in dat er nog negen velletjes op de rol zitten. In werkelijkheid is de diameter van de rol echter zodanig gekrompen dat er nog maar drie velletjes beschikbaar zijn! In dit geval komt de arme toiletbezoeker dus zonder te zitten...
bron: www.vokvorum.nl (niet als spam bedoeld)
Shit, dat is weinig, ik alleen al gebruik soms meer dan 1 rol per dagquote:Op maandag 2 mei 2005 23:42 schreef jaguar het volgende:
* Een toiletrol gaat ongeveer 5 dagen mee in een gemiddeld huishouden
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:18 schreef 1-of-6Billion het volgende:
If you want a cold surprise, pull the chain before you rise![]()
nee, poeptopicquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:51 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb vandaag dat vouwen eens geprobeerd en wat denk je? Papercut. AU!Kudtopic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |