Hm, was jij dat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:04 schreef seilram het volgende:
ik had dus de hele bril onder gescheten bij die mensen. Ik rende weg door de hal met mijn broek nog op mijn hielen, mijn broer achter me aan..........
ps: ik heb die mensen nooit meer gezien![]()
Waarom is er altijd wel 1 iemand die denkt grappig te zijn door te doen alsof hij degene was uit de situatie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 07:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm, was jij dat?![]()
nooit meer een vreemde op onze wc toegelaten
Hij was erg goed!quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Waarom is er altijd wel 1 iemand die denkt grappig te zijn door te doen alsof hij degene was uit de situatie.
Daarvan krijg je van die zachte, groenbruine stront waarvan het onvermijdelijk is, of je nou een vouwer of een propper bent, dat die bij het afvegen eerst uitgesmeerd wordt, voordat het er werkelijk af gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2005 07:47 schreef seilram het volgende:
Ppfff gister spinazie gegeten.....
he he he preciesquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daarvan krijg je van die zachte, groenbruine stront waarvan het onvermijdelijk is, of je nou een vouwer of een propper bent, dat die bij het afvegen eerst uitgesmeerd wordt, voordat het er werkelijk af gaat.
Ik draai me altijd om tijdens het doorspoelen. Dan zie je je neergelgde hoop met een prachtige draai de pot indraaien. Schitterend!quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:48 schreef Juggernaut het volgende:
ik blijf altijd gewoon zitten tijdens het doorspoelen. lekker fris
Even de douchkop er op en alles is weer schoonquote:
Zullen we daar maar Pijnboompit van maken???quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:53 schreef Billekoek het volgende:
Pruimboompit, Pruimboompit, liggend kun je schijten maar het gaat beter als je zit.
Je moet wat he Joost!!quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat je al niet bezig houd tegenwoordig![]()
En dan als een pinpas door de gleuf halen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:33 schreef ondeugend het volgende:
Ik poep bloemetjes dus kan je daar niet verder bij helpen.
Als ik plas vouw ik, met mijn broek op de knieen... anders tocht het.![]()
auquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En dan als een pinpas door de gleuf halen.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:57 schreef BrauN het volgende:Bril afvegen met velletje wc-papier. (alleen indien nodig, wc-bril is trouwens vaak het schoonste plekje in huis)
Broek op de enkels.
Plaatsnemen.
Pissen.
Schijten.
Eerste maal doorspoelen.
Relaxt uitkakken.
Ster afvegen, met proppen gevouwen papier.
Tweede maal doorspoelen.
Done.
Pics?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:12 schreef sararaats het volgende:
ik prop wc papier en ik schijt als de kiekens
pijnboompit, pijnboompit...quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:53 schreef Billekoek het volgende:
Pruimboompit, Pruimboompit, liggend kun je schijten maar het gaat beter als je zit.
Nee hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[offtopic] seilram ken ik jou[/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |