iets van 17.000,was uitverkocht voor hunquote:Op zondag 29 mei 2005 12:53 schreef Eilanden het volgende:
En hoeveel neemt Willem II er dan mee?
Dus? Als PSV de dubbel wint waarom moeten wij dat dan erg vinden, wij worden daar noch mee geholpen, noch mee benadeeld.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:45 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop juist niet dat psv wint, want dan winnen ze de dubbel. Bovendien vind ik dat wij volgend jaar helemaal geen recht op die Cruijff schaal hebben omdat we niets hebben gewonnen dit jaar.
Bij PSV niet zo nee. Bij Willem II wel, maar er zijn minstens 16.000 Tilburgse supporters die nu in de Kuip zitten, dus er zijn er niet zoveel meer over die achter hun pc zitten. Behalve ik dan.quote:
Nee joh, het is allang tof dat Brabant de baas is in Rotterdam.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:01 schreef Suijk het volgende:
Wordt er zelfs niet gevochten?
Waar woon je? Ik heb ook hongerquote:Op zondag 29 mei 2005 17:54 schreef Suijk het volgende:
Nou, bier staat klaar, bierworstjes, 3 verschillende chips, dipsausjes ook. Heb express vroeg gegeten vandaag. In de rust maak ik pas de borrelnootjes open (anders zijn die zo snel op en wie weet wordt het wel verlenging, dan wil je nog wel borrelnootjes hebben natuurlijk).
Ik zit er klaar voor.
In werkelijkheid heb ik alleen nog 3 waspeentjes en baal ik dat ik gisteren te veel bier heb geschonken waardoor ik nu niets meer heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |