abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26417854
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:09 schreef buzzer het volgende:

[..]
Een goed voorbeeld is olijven, die moet je echt leren eten, en als je smaak er aan gewend is zijn ze heerlijk...
Hoe leer je dat dan? Ik probeer elke keer er eentje uit een salade te pikken enzo, maar ik krijg het gewoon niet door m'n strot heen .
  donderdag 21 april 2005 @ 23:16:51 #62
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_26417889
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:06 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Hahahaha, en het is niet triest om varkensvlees onrein te vinden zeker. Sommige mensen eten toch ook geen vlees uit principiele overwegingen? De zogeheten vegetariers? En als ik iets niet eet uit principe dan is het meteen triest. Jouw bovenstaande reactie zegt dus meer over jezelf dan over mij.
Dus omdat er mensen zijn die geen varkensvlees willen eten eet jij iets, wat zij wel eten ook niet. Als straf of zo? Zie je het als een persoonlijke belediging dat sommige mensen geen varken eten? En hoe zit dat dan met vegetariers in het algemeen, of met mensen die geen rund eten? Niet aanvallend bedoeld, ben gewoon benieuwd

meer ontopic:
mensen die niets lusten en dan met name mensen die weigeren het te proberen of zelfs aan te ruiken.."dat lust ik toch niet" aaargh
If a retainer will just think about what he is to do for the day at hand,
he wil be able to do anything.
If it is a single day's work, one should be able to put up with it.
Tomorrow, too, is but a single day.
pi_26417902
Ik hou niet van asperges, verder eet ik volgens mij alles wel..

Ohw.. haring is ook ranzig
  donderdag 21 april 2005 @ 23:18:07 #64
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26417928
Ik ben samen met een vriendin HAAR vriend aan het 'opvoeden' en het moet gezegd worden maar we boeken resultaat. Intussen eet hij hier al redelijk mee.

Veel geduld kost het wel.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 21 april 2005 @ 23:18:36 #65
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_26417941
Me2 :/ kut olijven
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_26418050
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef Maikuuul het volgende:
Me2 :/ kut olijven
Olijven en die blauwe schimmelkaas. Dat is het enigste was ik niet naar binnen krijg.

Daarnaast vind ik de meeste dingen niet echt lekker ofzo (lees:standaard hollandse kost)
maar dan eet je het toch gewoon.
Built for Speed
  donderdag 21 april 2005 @ 23:22:59 #67
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_26418080
als ik iets niet wou eten vroeger, dan was het zonder eten naar bed

dan leer je het wel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 21 april 2005 @ 23:23:01 #68
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_26418082
echt erg... mensen die niks lusten.. daar distantieer ik me van
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_26418111
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:16 schreef Moitessier het volgende:

[..]

Dus omdat er mensen zijn die geen varkensvlees willen eten eet jij iets, wat zij wel eten ook niet. Als straf of zo? Zie je het als een persoonlijke belediging dat sommige mensen geen varken eten? En hoe zit dat dan met vegetariers in het algemeen, of met mensen die geen rund eten? Niet aanvallend bedoeld, ben gewoon benieuwd

meer ontopic:
mensen die niets lusten en dan met name mensen die weigeren het te proberen of zelfs aan te ruiken.."dat lust ik toch niet" aaargh
Nee, niet als straf en ook niet omdat ik mij daar beledigd door voel. Dat je geen varkensvlees mag eten, ala, dat vind ik geen punt. Maar om mij omdat ik het wel eet te bestempelen als een Koefar of Dhimmi vind ik wel bezwaarlijk en daardoor voel ik mij wel beledigd. Vandaar dat ik besloten heb het alledaagse voedsel en eventuele andere producten uit deze veelal Marokkaanse cultuur te boycotten. Alle andere keukens zijn voor mij serieus geen bezwaar. Er is maar 1 keuken die mij uit principiele overwegingen gewoon niet ligt. Klaar. Voor de rest vind ik alles de moeite waard om te proberen/proeven/koken.
pi_26418270
mmmm lekker veel uien en knoflook. Ik ben niet zo kieskeurig met eten, er zijn natuurlijk dingen waar ik niet van houd, maar het meeste heb ik helemaal geen problemen mee. Zo ken ik iemand die al begint te kotsen zodra deze bruine bonen ziet. Terwijl hij ze nog nooit gehad heeft
  donderdag 21 april 2005 @ 23:30:02 #71
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_26418314
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:24 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Nee, niet als straf en ook niet omdat ik mij daar beledigd door voel. Dat je geen varkensvlees mag eten, ala, dat vind ik geen punt. Maar om mij omdat ik het wel eet te bestempelen als een Koefar of Dhimmi vind ik wel bezwaarlijk en daardoor voel ik mij wel beledigd. Vandaar dat ik besloten heb het alledaagse voedsel en eventuele andere producten uit deze veelal Marokkaanse cultuur te boycotten. Alle andere keukens zijn voor mij serieus geen bezwaar. Er is maar 1 keuken die mij uit principiele overwegingen gewoon niet ligt. Klaar. Voor de rest vind ik alles de moeite waard om te proberen/proeven/koken.
Dit is ongeveer het stomste argument wat ik ooit gehoord heb om iets niet te eten....
pi_26418378
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:30 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Dit is ongeveer het stomste argument wat ik ooit gehoord heb om iets niet te eten....
En daarom dus juist het beste argument om andere dingen WEL te eten.
  donderdag 21 april 2005 @ 23:33:05 #73
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26418394
Het zijn ook vaak van die boeren die niks lusten
Een vriend van mij is een 8terhoeker die geen knoflook of olijf "lust", maar hij heeft het nog nooit willen proefen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26418444
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:30 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Zeker! Ik vraag me af hoeveel marokkanen hij kent, of dat hij dit gelezen heeft in de krant ofzo. Voor als je het nog niet door hebt gast, er zijn genoeg mensen uit die contreien die hier prima (samen)werken en (samen)leven met autochtone varkensvleeseters zonder ooit een woord te reppen over Koefars of Dhimmi's, laat jij je al die producten af pakken omdat een paar mensen er een andere mening op na houden? En hoe ver voer je deze "principes" door? Ga je van te voren bij elk product na of het mogelijk connecties heeft met het door jou gehaatte Marokko?
"Guess what ? I've got a fever.. and the only prescription.. is more cowbells !"
  donderdag 21 april 2005 @ 23:37:37 #75
904 L-X
The Lover X
pi_26418524
*lusten*

*ril*

It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  donderdag 21 april 2005 @ 23:39:12 #76
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26418580
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:56 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ja wat?
Wat nou 'ja wat?' ?

Ik lach je gewoon uit
quote:
Als ik er voor kies om bepaalde gerechten uit bepaalde culturen niet te nuttigen. Dan is dat mijn goed (ge)recht.
Je doet maar joh. Met een vieze onderbroek op je hoofd lopen is ook niet verboden.
quote:
Grieks broodje Gyros? Prima. Italiaanse pasta, heeeeeeeerlijk. Maar voedsel uit die contreien vind ik moreel bezwaarlijk om te eten en net zoals varkensvlees voor bepaalde mensen onrein is, is dat voedsel onrein voor mij.
Kom op zeg doe es wat realistischer!

Waar denk je dat die benzine in je autootje vandaan komt?
pi_26418702
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:39 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]
Noord-Amerika?
Rusland?
  donderdag 21 april 2005 @ 23:44:50 #78
95998 -DailaLama-
pi_26418865
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Noord-Amerika?
Rusland?
Maar ook uit Saudi-Arabië.

Daarbij wordt niet alle couscous in Marokko gemaakt hoor.
pi_26418871
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:35 schreef ToxicWacko het volgende:

[..]

Zeker! Ik vraag me af hoeveel marokkanen hij kent, of dat hij dit gelezen heeft in de krant ofzo. Voor als je het nog niet door hebt gast, er zijn genoeg mensen uit die contreien die hier prima (samen)werken en (samen)leven met autochtone varkensvlees eters zonder ooit een woord te reppen over Koefars of Dhimmi's, laat jij je al die producten af pakken omdat een paar mensen er een andere mening op na houden? En hoe ver voer je deze "principes" door? Ga je van te voren bij elk product na of het mogelijk connecties heeft met het door jou gehaatte Marokko?
Je weet best dat elke zichzelf respecterende Moslim een varkensvleeseter ziet als een Koefar. Hij zegt het niet, maar denkt het wel. Respect moet van 2 kanten komen. Ik respecteer hen als zij geen varkensvlees willen eten. Maar door persoonlijke ervaringen en aanvaringen met mensen die voor mij en mijn levenstijl geen greintje respect op konden brengen ben ik tot dit principiele besluit gekomen. En waarom zou ik als ik uit principe iets van de Marokkaanse cultuur niet eet meteen het hele land moeten haten, laat staan de mensen die er in wonen! Het gaat mij hier puur om het wederzijds respect wat er bij bepaalde niet is als het op levenswijzes aankomt.
  donderdag 21 april 2005 @ 23:47:08 #80
95998 -DailaLama-
pi_26418954
Wat kan Honig er aan doen dat er een Marokkaanse mongool jou met een scooter om ver rijdt?
pi_26418967
Ik ben ook een zeikerd qua eten
Vooral als het om groente gaat En kaas krijg ik ook echt niet weg...
  donderdag 21 april 2005 @ 23:49:13 #82
71115 Rnej
I walk the line
pi_26419045
ik lustte vrij weinig, toen ik op kamers ging, nja dan eet je ook wel ns bij iemand anders... en ik ben altijd wel geleerd om uit beleefdheid gewoon te eten wat de pot schaft, zeker als je ergens anders bent.. zo leer je ook gauw meer eten...

toen ik een halfjaar op kamers zat, at ik bijna alles, terwijl ik daarvoor echt een zeikerdje was...
pi_26419097
Tegenwoordig eet ik alles (bij wijze van) wel, ook omdat ik koken leuker ben gaan vinden dan wil je graag alles uitproberen, maar er blijven uiteraard altijd dingen die gewoon niet lekker zijn.
Oh, and that's a bad miss!
pi_26419154
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:39 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Wat nou 'ja wat?' ?

Ik lach je gewoon uit
[..]

Je doet maar joh. Met een vieze onderbroek op je hoofd lopen is ook niet verboden.
[..]

Kom op zeg doe es wat realistischer!

Realistischer? Ik heb het over eten. Jij over benzine!

Ik tank mijn auto rustig vol zonder daar morele bezwaren tegen te hebben. Dat benzine verhaal van jou gaat echter totaal niet op, omdat benzine niks met geloofsovertuigingen of levensovertuigingen te maken heeft. Ik heb het over het nuttigen van voedsel wat voor een ander onrein zou zijn. Waar vanuit een een bepaalde geloofsovertuiging totaal geen respect voor mij en mijn levenswijze opgebracht kan worden.
  donderdag 21 april 2005 @ 23:52:59 #85
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_26419157
Bij het koken hou ik rekening met religieuze en lifestyle keuzes van mijn gasten. Ik serveer de vego geen vlees en de moslim geen varken. Voor de jood, je ik ken een jood, probeer ik er rekening mee te houden geen melk en vlees in een gerecht te verwerken....

Maar ergens is een grens, zeiken over de verkeerde kleur sla is de limit. Ik doe mijn best rekening te houden met etensgewoonten die jij hebt maar binnen die grenzen bepaal ik het menu. Wil je het anders: kook zelf!

De grootste zeikerds qua eten zijn altijd de mensen die nooit voor jou zullen koken.
If at first you fail, re-define your objective.
pi_26419208
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:24 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Dat zal ze leren!

twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 21 april 2005 @ 23:55:51 #87
95998 -DailaLama-
pi_26419224
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:52 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Realistischer? Ik heb het over eten. Jij over benzine!

Ik tank mijn auto rustig vol zonder daar morele bezwaren tegen te hebben. Dat benzine verhaal van jou gaat echter totaal niet op, omdat benzine niks met geloofsovertuigingen of levensovertuigingen te maken heeft. Ik heb het over het nuttigen van voedsel wat voor een ander onrein zou zijn. Waar vanuit een een bepaalde geloofsovertuiging totaal geen respect voor mij en mijn levenswijze opgebracht kan worden.
Laat maar.
pi_26419306
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef -DailaLama- het volgende:
Wat kan Honig er aan doen dat er een Marokkaanse mongool jou met een scooter om ver rijdt?
Je lult maar wat. Wat heeft Honig of een Marokkaan op een scooter te maken met het feit dat ik uit principe iets niet eet? Waar het mij wringt is dat wat ik meemaak en ervaar, lees op fora hoe er gedacht word over mensen die wel varkensvlees eten en hoe er gereageerd word op mij als ik ze terugbetaal met gelijke munt? En dan ook nog wel genuanceerd, zonder de hele Marokkaanse gemeenschap er bij te betrekken. Maar nee, dan ben ik ineens de trieste xenofobe racist. Terwijl ik wel eet van culturen die wel respect voor de mijne op kunnen brengen.
pi_26419364
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:58 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Je lult maar wat. Wat heeft Honig of een Marokkaan op een scooter te maken met het feit dat ik uit principe iets niet eet? Waar het mij wringt is dat wat ik meemaak en ervaar, lees op fora hoe er gedacht word over mensen die wel varkensvlees eten en hoe er gereageerd word op mij als ik ze terugbetaal met gelijke munt? En dan ook nog wel genuanceerd, zonder de hele Marokkaanse gemeenschap er bij te betrekken. Maar nee, dan ben ik ineens de trieste xenofobe racist. Terwijl ik wel eet van culturen die wel respect voor de mijne op kunnen brengen.
Waarom eigenlijk marokkanen en niet moslims in het algemeen? En daarmee alle gerechten uit landen waar de meerderheid van de inwoners moslim is?
"Guess what ? I've got a fever.. and the only prescription.. is more cowbells !"
pi_26419384
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:49 schreef Rnej het volgende:
ik lustte vrij weinig, toen ik op kamers ging, nja dan eet je ook wel ns bij iemand anders... en ik ben altijd wel geleerd om uit beleefdheid gewoon te eten wat de pot schaft, zeker als je ergens anders bent.. zo leer je ook gauw meer eten...

toen ik een halfjaar op kamers zat, at ik bijna alles, terwijl ik daarvoor echt een zeikerdje was...
Ik probeer het ook wel (als ik bij mn vriendin ben enzo). Maar zooi als sla en paprika en weet ik veel allemaal, dat 'knarst' tussen je tanden, en daar kan ik echt niet tegen. Dan moet ik bijna gelijk kokhalzen
pi_26419563
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:00 schreef ToxicWacko het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk marokkanen en niet moslims in het algemeen? En daarmee alle gerechten uit landen waar de meerderheid van de inwoners moslim is?
Hehe, weet ik veel Zoveel verder heb ik geen zin om naar te kijken. Daar ik begon over "Couscous eet ik niet uit principiele overwegingen" was een proefballon om te kijken hoe mensen daarop zouden reageren en ik moet zeggen dat het precies zo was als ik verwacht had. Reacties als "Triest" en "Dom" kwamen wel voorbij. Ik ben nog net niet uitgemaakt voor racist.

Maar er zit wel een moraal in. Ik ben nog altijd van mening dat respect ten aller tijden van 2 kanten moet komen en als ik mijn disrespect zou uiten door in mijn eentje (onmogelijk) de Marokkaanse keuken zou boycotten dat dat bestempeld zou gaan worden als racistisch, triest en dom.
  vrijdag 22 april 2005 @ 00:09:47 #92
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_26419594
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Het zijn ook vaak van die boeren die niks lusten
Een vriend van mij is een 8terhoeker die geen knoflook of olijf "lust", maar hij heeft het nog nooit willen proefen
Ik vind gewoon, zoeen gasten meteen deporteren dat zal hem leren !

CasB aansteller alsof vlees niet "knarft" tussen je tanden, wat is dat nou voor een flauw argument het hetzelfde als dit : ik draag geen jas omdat het regent
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_26419800
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:08 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Hehe, weet ik veel Zoveel verder heb ik geen zin om naar te kijken. Daar ik begon over "Couscous eet ik niet uit principiele overwegingen" was een proefballon om te kijken hoe mensen daarop zouden reageren en ik moet zeggen dat het precies zo was als ik verwacht had. Reacties als "Triest" en "Dom" kwamen wel voorbij. Ik ben nog net niet uitgemaakt voor racist.
Je moet gewoon consequent zijn, bijvoorbeeld elke zondag naar de kerk gaan. Dat zullen die Mohammedanen leren!
quote:
Maar er zit wel een moraal in. Ik ben nog altijd van mening dat respect ten aller tijden van 2 kanten moet komen en als ik mijn disrespect zou uiten door in mijn eentje (onmogelijk) de Marokkaanse keuken zou boycotten dat dat bestempeld zou gaan worden als racistisch, triest en dom.
God, dus omdat je geen respect hebt gekregen van een "bevolkingsgroep"of "gelovigen" ga je geen couscous eten. Het slaat toch als een tang op een onrein varken.
Wat als een neger de volgende keer jou neerslaat, eet je dan ook gelijk geen kouseband met broodje kip meer ofzo?
pi_26419802
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:08 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat je dan precies zou doen waar je zelf zo tegen ageert.
pi_26419968
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:16 schreef ToxicWacko het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat je dan precies zou doen waar je zelf zo tegen ageert.
Nee, zulks een strijd zou zinloos zijn. Ik heb hier alleen maar iets onbenulligs als eten aangekaart. Het ging hier in dit topic ook over het bijvoorbaat al afkeuren van iets zonder je er in verdiept of er van geproeft te hebben. Omdat mij altijd geleerd is niet meteen een oordeel klaar te hebben over iets, had ik zin om dat wel eens te doen en om dan te kijken hoe er gereageerd zou worden.
  vrijdag 22 april 2005 @ 00:23:35 #96
9342 abraham
pi_26419976
Ik kan me voorstellen dat mensen zaken niet eten om principiele redenen. Een ieder heeft zijn grens wat wel en niet door de mond naar binnen gaat. Ik eet geen mens, paard of rat. Andere mensen vinden mij daarom vreemd.
  vrijdag 22 april 2005 @ 00:24:20 #97
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_26419990
Lange Jan
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_26420008
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:23 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Nee, zulks een strijd zou zinloos zijn. Ik heb hier alleen maar iets onbenulligs als eten aangekaart. Het ging hier in dit topic ook over het bijvoorbaat al afkeuren van iets zonder je er in verdiept of er van geproeft te hebben. Omdat mij altijd geleerd is niet meteen een oordeel klaar te hebben over iets, had ik zin om dat wel eens te doen en om dan te kijken hoe er gereageerd zou worden.
Nou dan zie je nu wat daarvan komt, binnen tien minuten ben je dom, triest en rascist genoemd.. je ouders hadden gelijk.
pi_26420060
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:09 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

CasB aansteller alsof vlees niet "knarft" tussen je tanden, wat is dat nou voor een flauw argument het hetzelfde als dit : ik draag geen jas omdat het regent
Nee maar vlees is anders dan groente. Net als je een steel van een paardenbloem dichtknijpt, dan maakt het een geluid, en als ik dat hoor en voel tussen met tanden, gadver
pi_26420074
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:16 schreef shredder het volgende:

[..]

Je moet gewoon consequent zijn, bijvoorbeeld elke zondag naar de kerk gaan. Dat zullen die Mohammedanen leren!
[..]

God, dus omdat je geen respect hebt gekregen van een "bevolkingsgroep"of "gelovigen" ga je geen couscous eten. Het slaat toch als een tang op een onrein varken.
Wat als een neger de volgende keer jou neerslaat, eet je dan ook gelijk geen kouseband met broodje kip meer ofzo?
Ik ben vaak zat geslagen door een neger, weliswaar omdat ik op een vechtsport zat. Maar omdat ik dit zo bracht als zijnde "Ik heb geen respect voor jou, dan heb ik geen respect voor jou" en om dan te zien dat dat alleen maar meer misverstanden en ruzies veroorzaakt is dit voor mij een les geweest
pi_26420119
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:23 schreef abraham het volgende:
Ik eet geen mens, paard of rat. Andere mensen vinden mij daarom vreemd.
"Goh, waarom ben je geen kannibaal?"Hoor je dat vaak? En in een frikandel zit ook paardevlees, en punt 3 je gaat om met hele rare mensen.
pi_26420153
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:27 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ik ben vaak zat geslagen door een neger, weliswaar omdat ik op een vechtsport zat. Maar omdat ik dit zo bracht als zijnde "Ik heb geen respect voor jou, dan heb ik geen respect voor jou" en om dan te zien dat dat alleen maar meer misverstanden en ruzies veroorzaakt is dit voor mij een les geweest
Dus eigenlijk ben je nu uitgeluld waarom je geen couscous zou eten, terwijl je het wel lust of niet?
pi_26420247
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:31 schreef shredder het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je nu uitgeluld waarom je geen couscous zou eten, terwijl je het wel lust of niet?
Uitgeluld.. ja, maar dan wel in een discussie waarbij ik al verwachtte dat ik uitgeluld zou worden.

En ik lust het wel en als het mij voorgeschoteld word eet ik het gewoon lekker op
  vrijdag 22 april 2005 @ 00:38:33 #104
9342 abraham
pi_26420344
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:29 schreef shredder het volgende:

[..]

"Goh, waarom ben je geen kannibaal?"Hoor je dat vaak? En in een frikandel zit ook paardevlees, en punt 3 je gaat om met hele rare mensen.
Mijn Oma eet paardenvlees en begrijpt niet dat ik het niet door mijn keel krijg terwijl ik echt een teringhekel aan die beesten heb. Het heeft dus niets met knuffelgehalte te maken.

De mensen die in de Andes overleefden op het eten van hun teamgenoten kan ik op survivalniveau begrijpen maar ik ga bijna eerder dood dan mijn medemens op te eten.

Rat, ach dat vind ik een vies beest.

Allemaal mijn opvattingen over wat ik wel en niet mijn mond in schuif. Vooral de paard en rat zijn als proteinebron niet zinvol om te negeren maar gewoon persoonlijjk en cul tureel bepaald. Ik zou beledigd zijn als iemand mij zonder waarschuwing paard voorzet. Om over rat en mens nog te zwijgen. Rat-ioneel is die weigering niet. Je kunt een lijk beter opeten dan gewoon te laten vergaan of het nu en zwijn, paard, mens of kip is.
pi_26420357
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
M'n nichtje lust geen plakje kaas op d'r boterham, maar wel weer kaassouflé's, en zo heeft ze wel meer van die dingen .
Ik hou ook niet van kaas maar pizza's vind ik wel weer lekker, waar dus kaas op zit.
Learn the rules and break them.
  vrijdag 22 april 2005 @ 01:03:57 #106
94481 Renmaestro
Kosmokrator
pi_26420866
Groenten zijn bah.
  vrijdag 22 april 2005 @ 03:25:12 #107
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_26422826
Mijn topic, wat doe je
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  vrijdag 22 april 2005 @ 03:35:10 #108
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_26422897
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:06 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Hahahaha, en het is niet triest om varkensvlees onrein te vinden zeker. Sommige mensen eten toch ook geen vlees uit principiele overwegingen? De zogeheten vegetariers? En als ik iets niet eet uit principe dan is het meteen triest. Jouw bovenstaande reactie zegt dus meer over jezelf dan over mij.
Dat onreinheid heeft te maken met godsdienst.

En vegetariers, eten geen vlees als soort van boycot.

Heb ik het mis als ik gelijk denk dat je geen couscous eet omdat het uit marokko komt?
correct me if im wrong

Of heb jij een tof geloof waarbij je geen couscous mag eten omdat het zogenaamd onrein is.
pi_26422933
Heatseeker, leest het hele topic maar tot en met "uitgeluld".
  vrijdag 22 april 2005 @ 04:09:54 #110
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_26423124
Crap

Hij was al uitgeluld.

pi_26423617
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:13 schreef flubub het volgende:
Ik lust ook echt bijna niks..kan ik ook niks aan doen Als mn ouders dan kwamen met, je eet maar wat de pot schaft, nou prima, dan at ik niks. geen problemen mee. En ik was al zo mager, dus zij wanhopige pogingen uiteindelijk doen om me iig IETS te laten eten
Ik kwam niet eerder van tafel af dan dat ik mijn bord leeg had.
En mocht dat niet helpen, dan kon ik direct door naar bed, en kreeg ik de volgende dag gewoon weer hetzelfde prakkie voorgezet.

Wat een mietjes die ouders van jou
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:55:22 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_26424013
Ik lust ook niets Heb m'n moeder al dikwijls aan het huilen gemaakt als ze uren in de keuken had gestaan en ik het vervolgens niet opat... zielig ja, ik weet het
Niet meer actief op Fok!
pi_26424021
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Heatseeker het volgende:
Je kent ze wel, van die mensen die bij het kijken naar gewoon normaal voedsel, al kots neigingen krijgen terwijl ze het nooit geproefd hebben.

Volgens mij ligt dat puur aan de opvoeding ofzo... Ik heb dan geleerd alles te leren eten. Maar jullie belhamels die bij voorbaat al zeggen van, "Oh dat lust ik niet hoor" daar kots ik op.

Leer verdomme eens eten!

Leer liever eens lekker koken
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:03:15 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_26424142
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:10 schreef Swolly het volgende:

[..]

Ik kwam niet eerder van tafel af dan dat ik mijn bord leeg had.
En mocht dat niet helpen, dan kon ik direct door naar bed, en kreeg ik de volgende dag gewoon weer hetzelfde prakkie voorgezet.

Wat een mietjes die ouders van jou
en ik kreeg wel eens mijn pap over mijn eten heen gegoten zo gebeurde dat bij mijn moeder thuis altijd. En dan moest je het nog opeten ook....
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:05:23 #115
119422 fraQture
Op die fiets.
pi_26424177
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

en ik kreeg wel eens mijn pap over mijn eten heen gegoten zo gebeurde dat bij mijn moeder thuis altijd. En dan moest je het nog opeten ook....
In sommige jongensscholen/-huizen, zo vertelde mijn schoonvader, gebeurde dat ook, alleen dan met maagpap....
pi_26424231
ik moest gewoon mn bord leegeten. Ik heb wel eens een uur langer aan de tafel gezeten dan de rest. Niet dat ik witlof daardoor lekker ben gaan vinden, gebakken vind ik het nog steeds niet te vreeeten.
  Eindredactie Games vrijdag 22 april 2005 @ 09:08:55 #117
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_26424241
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:58 schreef LangeJan het volgende:
je bent iig wel om te lachen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_26424297
Ik lust ook niks, alleen macceroni, pizza en patat (ook niet alle btw) Dit eet ik dan ook elke dag.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:14:04 #119
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_26424340
Ligt zeker aan de opvoeding, maar ook aan de instelling. Ik ben zelf al heel jong bewust gaan eten, daar heeft mijn moeder weinig moeite voor hoeven doen. Ik kookte zelfs regelmatig wat gezonds voor mezelf als er friet op het menu stond.
Anders was het bij mijn broer, die absoluut niks lustte. Ze kwam er achter dat ie het met een enorme kwak appelmoes, wel lustte. Natuurlijk is dat een belediging voor mijn moeders' kookkunsten, maar goed, hij at zijn bord in ieder geval leeg. Geleidelijk is ie wel steeds minder appelmoes bij zijn eten gaan doen en nu eet ie ook al een paar jaar redelijk normaal.

Ik beschouw het trouwens als een belediging als iemand al voor het eten zegt dat ie het niet lust. Ik kan best lekker koken en ik verwacht op zijn minst dat van alles wat geproefd wordt voor iemand het afkraakt...
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
pi_26424537
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef BertV het volgende:
Inderdaad, het is weer tijd voor oorlog...

stelletje huilebalken.
Stem Nee op 1 juni om dat anti-iklustvoedselschorum een lesje te leren

(kuch, donner, kuch)
-edit: icoon verwijderd door FA. Graag <100kb houden.-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')