abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:21:06 #261
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_26957344
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:54 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Hmm.. Wat jij wilt
Lekker plantaardig voer en goeie leren schoenen . Ben ik nu een hypocriete nep vegetariër?

Zit nu op een heerlijk zachte leren bank
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:10:03 #262
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_26958940
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 21:19 schreef DrDentz het volgende:
echte mannen eten vlees!
Blijkbaar niet
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:37:52 #263
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_26959815
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef Tranceptor het volgende:
Zeikers ... gewoon naar binnen rossen die handel.
Whehehe, probeer maar
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_26960112
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:10 schreef vbmot het volgende:

[..]

Blijkbaar niet
Nee ik vind het zielig. Als je een beest slacht en je gebruikt zijn velletje om je warm te houden, zijn vlees om van te leven en gelatine uit zijn botjes dan heeft het dier nog nut gehad.

Jij laat nu allemaal zielige beestjes zonder huid achter
pi_26961106
Ik lust ook niet alles! Ik lust absoluut geen ham, bacon, spekjes en spruitjes.

Orgaanvlees eet ik uit principe niet. Champignons vind ik niet lekker, maar als die ergens doorheen zitten eet ik het wel op. Ik ben ook niet gek op gekookte aardappelen, maar eet het af en toe. Verder vind ik veel groenten en fruit wel lekker.

Dingen die ik nog nooit heb gegeten, zal ik wel proeven. Tenzij het erg stinkt, dan lust ik het meestal ook niet.

Ik ben nu zwanger en ineens lust ik heel veel dingen op brood niet meer, die ik eerst wel lustte. Zoals smeerkaas, pasta, hagelslag, jam, worst. Kaas was ik altijd al gek op, nu nog steeds. Toch wel maf dat je smaak zo kan veranderen.
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:58:28 #266
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_26961829
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:47 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Nee ik vind het zielig. Als je een beest slacht en je gebruikt zijn velletje om je warm te houden, zijn vlees om van te leven en gelatine uit zijn botjes dan heeft het dier nog nut gehad.

Jij laat nu allemaal zielige beestjes zonder huid achter
Schandalig! Zouden die beestjes niet vereerd moeten zijn dat hun huid mijn belangrijke voeten siert?

We gaan wel erg off topic trouwens.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 10:24:49 #267
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_26968326
Ik lust bijna alles, wat ben ik toch makkelijk he?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_26969744
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:37 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Whehehe, probeer maar
Bij jou stop ik het met liefde naar binnen...
  maandag 16 mei 2005 @ 17:34:06 #269
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_27057820
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:59 schreef Stuart het volgende:
Ik lust ook niet zo heel veel
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  maandag 16 mei 2005 @ 18:10:46 #270
38549 dewd
100% pure
pi_27058848
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik lust bijna alles, wat ben ik toch makkelijk he?
Of gewoon erg slecht ontwikkelde smaak papillen
pi_27058897
Ach, geef ze maar eens een paar dagen dingen die ze 'niet lusten', dan vreten ze 't vanzelf wel. =)

Ik lust alleen geen gekookte aardappels trouwens. Voor de rest lus ik zover ik weet alles, van escargot tot spruitjes.
pi_27058921
Alles wat organische vormen heeft eet ik niet. Kippenpoot bv, ik moet over mn nek van dat bot wat erin zit. Kipfilet gaat er daarentegen goed in.
Zelfde met spareribs, t vlees vind ik lekker maar om het van die botten te knagen
If Matrix was here, he'd laugh too
  maandag 12 december 2005 @ 23:34:17 #273
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_33031441
Ik vind mensen/kinderen die spruitjes,spinazie, witlof, rode kool en brocolie niet lusten zo vervelend. Ik denk dat ze die groenten nog nooit hebben geprobeerd...
Ze horen van anderen dat het niet lekker is en zo gaat het al jaren door alsof het poep is!
Wees niet bang van spruitjes,spinazie, witlof, rode kool en brocolie want ze zijn zo lekker, echt waar!
ha ha ha ha ha
pi_33037031
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 21:15 schreef Susie het volgende:
Vroeger was ik echt een drama met eten.... en dat heeft echt niet met opvoeding te maken; naar bed zonder eten, geen probleem. Ze hebben zelfs geld geboden om een hap van mijn bord te laten nemen (tot 50 gulden aan toe en voor een klein meisje van 8,9 jaar is dat errug veel), ik moest het echt niet. Ik at altijd aardappelen met appelmoes, patat of bruine bonen (tja, dat dan weer wel). Mijn moeder denkt dat het kwam doordat ik eens gras of een blad van een boom heb gegeten ofzo en toen geen "groene" dingen meer at. Ik ging er ook echt van kokhalzen als ik dan toch een hap had genomen van iets groente. Zie je het voor je dat je kleine meisje met tranen in d'r ogen aan tafel een hapje groente probeert weg te krijgen?? Ik denk dat geen een ouder dat over zijn hart kan krijgen.

Nu eet ik gelukkig wel meer, tja je wordt ouder. Nog steeds lust ik niet alle groentes en vlees houd ik ook niet van (alleen schnitzel, saté en kip), geloof me als ik zeg dat ik biefstuk heb geprobeerd en dat ik er echt bijna van over mijn nek ging. Maar gelukkig eet ik meer dan aardappelen en bruine bonen! Ik ben nu ook bereid om meer dingen te proeven, maar je moet mij geen verhalen vertellen over waar het vandaan komt ofiets, dan krijg ik er een beeld bij en dan gaat mijn keel dicht!

De mensen die het vervelend vinden om iemand te kennen die niets lust, moeten zich eens verplaatsen in de ander. Het is echt niet leuk om voor het eerst bij je schoonouders te komen en uit te leggen dat je iets niet lust (overigens heb ik bij mijn ex-schoonouders macaroni leren eten!).
Kut voor je dat het zo tussen je oren zit.
Sterkte.

dinsdag 13 december 2005 @ 10:13:56 #275
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33037269
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 21:15 schreef Susie het volgende:
Ze hebben zelfs geld geboden om een hap van mijn bord te laten nemen (tot 50 gulden aan toe en voor een klein meisje van 8,9 jaar is dat errug veel), ik moest het
Wat een zieke ouders zeg, geld bieden om je iets te laten eten
Ik moest gewoon aan tafel blijven zitten totdat ik mijn bord leeg had. En achteraf vind ik dat wel terecht. Als je als ouders al tegen je kind zegt van: Oh ok, dan laat maar staan, dan kun je er al vanuit gaan dat het iemand wordt van de frietgeneratie, die niks lust.
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_33038128
mensen die niks lusten... ze moeten DOOD

DOOD ALLEMAAL GODVERDEHOEREN !!
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_33038509
ik heb Haggis gehad.. nu zal ik jullie de beschrijving besparen, maar het lijkt wel wat op de maagjes op pagina 1. Echter smaakt het niet vel anders dan een soort gehakt.. En is echt heerlijk op toastjes.. Maar de meeste mensen gruwelen al als ze horen wat het eigenlijk is.. Terwijl ze het zo zouden opeten als ze die kennis niet hadden
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:15:53 #278
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33038536
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:57 schreef Talietje het volgende:
mensen die niks lusten... ze moeten DOOD

DOOD ALLEMAAL GODVERDEHOEREN !!
Je zou eens wat meer moeten varieren in je voedsel, wordt je niet zo agressief.
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
  Redactie Games dinsdag 13 december 2005 @ 11:22:42 #279
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_33038664
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:15 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Je zou eens wat meer moeten varieren in je voedsel, wordt je niet zo agressief.
Ik zou er een aantal Valiumtabletten doorheen stampen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:46:07 #280
3542 Gia
User under construction
pi_33039258
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:13 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Wat een zieke ouders zeg, geld bieden om je iets te laten eten
Ik moest gewoon aan tafel blijven zitten totdat ik mijn bord leeg had. En achteraf vind ik dat wel terecht. Als je als ouders al tegen je kind zegt van: Oh ok, dan laat maar staan, dan kun je er al vanuit gaan dat het iemand wordt van de frietgeneratie, die niks lust.
Ik heb met mijn kinderen nooit moeilijk gedaan over eten.
Ze mogen eten als het etenstijd is. Als ze iets niet willen eten, eten ze het maar niet. Maar dan 's avonds ook niet aan de boterham.
Eten ze voldoende en willen ze 's avonds graag een zakje chips, dan is dat geen probleem.

Het zijn nu pubers, met grote honger en ze lusten bijna alles. De oudste lust geen uien, dus krijgt hij bijvoorbeeld hutspot zonder uien. De jongste houdt niet van spruiten, mijn man ook niet, dus daar heb ik altijd een extra groente bij. Voor de rest is het eten wat de pot schaft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')