Lekker plantaardig voer en goeie leren schoenenquote:
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:19 schreef DrDentz het volgende:
echte mannen eten vlees!
Whehehe, probeer maarquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef Tranceptor het volgende:
Zeikers ... gewoon naar binnen rossen die handel.
Nee ik vind het zielig. Als je een beest slacht en je gebruikt zijn velletje om je warm te houden, zijn vlees om van te leven en gelatine uit zijn botjes dan heeft het dier nog nut gehad.quote:
Schandalig!quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee ik vind het zielig. Als je een beest slacht en je gebruikt zijn velletje om je warm te houden, zijn vlees om van te leven en gelatine uit zijn botjes dan heeft het dier nog nut gehad.
Jij laat nu allemaal zielige beestjes zonder huid achter
quote:
Of gewoon erg slecht ontwikkelde smaak papillenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik lust bijna alles, wat ben ik toch makkelijk he?
Kut voor je dat het zo tussen je oren zit.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:15 schreef Susie het volgende:
Vroeger was ik echt een drama met eten.... en dat heeft echt niet met opvoeding te maken; naar bed zonder eten, geen probleem. Ze hebben zelfs geld geboden om een hap van mijn bord te laten nemen (tot 50 gulden aan toe en voor een klein meisje van 8,9 jaar is dat errug veel), ik moest het echt niet. Ik at altijd aardappelen met appelmoes, patat of bruine bonen (tja, dat dan weer wel). Mijn moeder denkt dat het kwam doordat ik eens gras of een blad van een boom heb gegeten ofzo en toen geen "groene" dingen meer at. Ik ging er ook echt van kokhalzen als ik dan toch een hap had genomen van iets groente. Zie je het voor je dat je kleine meisje met tranen in d'r ogen aan tafel een hapje groente probeert weg te krijgen?? Ik denk dat geen een ouder dat over zijn hart kan krijgen.
Nu eet ik gelukkig wel meer, tja je wordt ouder. Nog steeds lust ik niet alle groentes en vlees houd ik ook niet van (alleen schnitzel, saté en kip), geloof me als ik zeg dat ik biefstuk heb geprobeerd en dat ik er echt bijna van over mijn nek ging. Maar gelukkig eet ik meer dan aardappelen en bruine bonen! Ik ben nu ook bereid om meer dingen te proeven, maar je moet mij geen verhalen vertellen over waar het vandaan komt ofiets, dan krijg ik er een beeld bij en dan gaat mijn keel dicht!
De mensen die het vervelend vinden om iemand te kennen die niets lust, moeten zich eens verplaatsen in de ander. Het is echt niet leuk om voor het eerst bij je schoonouders te komen en uit te leggen dat je iets niet lust (overigens heb ik bij mijn ex-schoonouders macaroni leren eten!).
Wat een zieke ouders zeg, geld bieden om je iets te laten etenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:15 schreef Susie het volgende:
Ze hebben zelfs geld geboden om een hap van mijn bord te laten nemen (tot 50 gulden aan toe en voor een klein meisje van 8,9 jaar is dat errug veel), ik moest het
Je zou eens wat meer moeten varieren in je voedsel, wordt je niet zo agressief.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:57 schreef Talietje het volgende:
mensen die niks lusten... ze moeten DOOD
DOOD ALLEMAAL GODVERDEHOEREN!!
Ik zou er een aantal Valiumtabletten doorheen stampen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:15 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je zou eens wat meer moeten varieren in je voedsel, wordt je niet zo agressief.
Ik heb met mijn kinderen nooit moeilijk gedaan over eten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:13 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Wat een zieke ouders zeg, geld bieden om je iets te laten eten![]()
Ik moest gewoon aan tafel blijven zitten totdat ik mijn bord leeg had. En achteraf vind ik dat wel terecht. Als je als ouders al tegen je kind zegt van: Oh ok, dan laat maar staan, dan kun je er al vanuit gaan dat het iemand wordt van de frietgeneratie, die niks lust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |