Dan vind ik ze nog nergens naar smaken hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
champignons smaken nergens naar?
rauw zijn ze misschien flauw, maar als je ze bakt of kookt krijgen ze wel degelijk smaak.
Of van die ouders die hun kinderen vertellen dat ze maar een heel klein maagje hebben, zo gauw ze iets niet willen eten. Of in dat geval, om ze toch aan het eten te krijgen, elke dag pasta maken, omdat ze DAT wel lusten.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:42 schreef Klemvast het volgende:
Mijn vriendin is zo'n vreselijk moeilijk geval op dit gebied. Zij beweert dat ze allergisch is voor vanalles en nog wat, maar volgens mij hebben een paar homeopaten en andere vage "experts" haar als kind vanalles doen geloven wat niet waar is, en het erge is dat heel dat gezin nog eens gelooft in allerlei van die vage alternatieve geneeskundige shit.
Dan kook je echt niet met regelmaat zulke 'aparte' gerechten hoorquote:Op maandag 25 april 2005 10:33 schreef Talietje het volgende:
i.v.m met mijn opleiding tot horeca ondernemer moet ik alles eten wat ik moet maken,
Ossentong enzo... *iek*
Gewoon alles een keer proeven.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Heatseeker het volgende:
Je kent ze wel, van die mensen die bij het kijken naar gewoon normaal voedsel, al kots neigingen krijgen terwijl ze het nooit geproefd hebben.
Volgens mij ligt dat puur aan de opvoeding ofzo... Ik heb dan geleerd alles te leren eten. Maar jullie belhamels die bij voorbaat al zeggen van, "Oh dat lust ik niet hoor"daar kots ik op.
Leer verdomme eens eten!
![]()
Wat is er mis met groente uit een potje?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:21 schreef MaRySe het volgende:
Oja en groente dat smaakt alsof het langs de weg groeitongesneden andijvie of zo eet ik pas als het fijn is gemaakt.
Sinds ik klein ben krijg ik al allemaal eten uit allerlei culturel voorgeschoteld. Op dat gebied lust ik echt veel meer dan andere mensen, en van die culinaire hoogstandjes ook vaak eerder.
Maar nederig voer als blikvoer oid nietOf van die Hollandse-Hollandse gerechten.
Daarom worden boeren ook als lullo's afgeschilderd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:55 schreef laurenzo85 het volgende:
Wat de boer niet kent, dat eet hij niet
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:41 schreef LangeJan het volgende:
Het bijvoorbaat al niet lusten van een gerecht getuigt wel van zwakte en een gebrek aan sociale vaardigheden. Je dient ten aller tijden te eten wat de pot schaft. Ik ken een zwak figuur die zelfs alle saus en uitjes en augurken e.d. van zijn McDonald hamburgertje schraapt om hem vervolgens alsnog na 3 happen weg te gooien. Als je dat ventje ergens mee naar uit eten neemt of zijn ma heeft een heerlijk gerecht klaargemaakt, waar uuuuuuuuren inzitten, dan nog krijgt meneertje speciaal omdat ie niks lust een lekker bord vol patat en appelmoes en een frikandel zonder vel, omdat ie dat ook niet lust.
Zo een mannetje zou je toch een paar kletsen voor de kop moeten verkopen
Ik ben geen boer.. het gaat om de uitdrukkingquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:32 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Daarom worden boeren ook als lullo's afgeschilderd.![]()
En blijven het boeren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |