Ik zeur niet, ik bepaal alleen wat er op tafel komt te staan.quote:Op zondag 24 april 2005 16:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Niet zeuren.
Ik ben 19, maar vraag nog wel es van"waar smaakt het naar" Oid, zeker als ik iets nog nooit gehad hebquote:Op zondag 24 april 2005 11:15 schreef _Arual_ het volgende:
Kijk ik vind het best als het om kinderen gaat die niks lusten. Dan kan het nog goed komen. Maar degene waar ik over poste, is 23. En dan vind ik het vrij genant als je op een feest met lopend buffet de vraag " mama, lust ik dit wel" stelt. Puur aanstellerij.
Amenquote:Op zondag 24 april 2005 17:54 schreef karoltje het volgende:
Het zit allemaal tussen je oren!
Dat is toch wel heel iets anders dan "lust ik dit wel"quote:Op zondag 24 april 2005 18:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ben 19, maar vraag nog wel es van"waar smaakt het naar" Oid, zeker als ik iets nog nooit gehad heb
En dan ondertussen wel een peuk opstekenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Heatseeker het volgende:
Je kent ze wel, van die mensen die bij het kijken naar gewoon normaal voedsel, al kots neigingen krijgen terwijl ze het nooit geproefd hebben.
Volgens mij ligt dat puur aan de opvoeding ofzo... Ik heb dan geleerd alles te leren eten. Maar jullie belhamels die bij voorbaat al zeggen van, "Oh dat lust ik niet hoor"daar kots ik op.
Leer verdomme eens eten!
![]()
Ook dat moet je leren.quote:Op zondag 24 april 2005 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dan ondertussen wel een peuk opsteken![]()
oquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:52 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
jij verwart de virtuele wereld met de echte wereld nerd
quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:47 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
gewoon omdat er geen eurocent van mij richting die kutallochtonen gaat![]()
(Sorry hoor, ik zag dit ergens tussen staan en ik kon het niet laten erop te reageren. Die quote van Nozem heb ik er voor het gemak maar bij geplakt omdat ik het wel vond passen.quote:
championnen zijn sompig en sponzig, alsof ik op rubber kauwquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ik lust bijna alles![]()
Behalve bittere dingen vind ik niet lekker.
En champignons (vooral grote stukken) weiger ik te eten.
Exactly.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:18 schreef Talietje het volgende:
[..]
championnen zijn sompig en sponzig, alsof ik op rubber kauw
ik snap wel waarom mensne geen bittere dingen lusten, dat zit al namelijk vanaf kleins af aan erin geprogrammeerd. want bittere dingen zijn meestal giftigquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ik lust bijna alles![]()
Behalve bittere dingen vind ik niet lekker.
En champignons (vooral grote stukken) weiger ik te eten.
Zeg. Ga eens gauw weer terug naar bed.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:12 schreef Obnx het volgende:
als je geen geld wilt verdienen dan klik je toch NIET!
hier erger ik me veeel meer aan.
champignons smaken nergens naar?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Exactly.
En ze smaken nergens naar.
Waarop mijn moeder dan zegt
"Ja, dan maakt het toch niet uit of je ze eet of niet! Je proeft het toch niet!"
Nee mam, maar ik voel wel wat ik eet. En het voelt ranzig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |