shoarmazaken zijn er om geld wit te wassen van Albanese maffia en zoquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:29 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
IDD!!!
Allochtonen die werken voor hun geld! Gatver, het zou verboden moeten worden!
zout op belg, kutallochtoonquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:27 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
shoarmazaken zijn er om geld wit te wassen van Albanese maffia en zo
jawel, de server staat in nederland en je begeeft je op fok, dat weer op de server staat, dat weer in nederland stanquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:49 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik woon niet in jou land, dat maakt mij geen allochtoon
jij verwart de virtuele wereld met de echte wereld nerdquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jawel, de server staat in nederland en je begeeft je op fok, dat weer op de server staat, dat weer in nederland stan![]()
maar dat snap je natuurlijk niet, want je bent een belg
![]()
Leren etenquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik lust alles.
Heb zelfs kippenlever leren eten
Ik zou niet weten waarom?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:41 schreef LangeJan het volgende:
Het bijvoorbaat al niet lusten van een gerecht getuigt wel van zwakte en een gebrek aan sociale vaardigheden. Je dient ten aller tijden te eten wat de pot schaft. Ik ken een zwak figuur die zelfs alle saus en uitjes en augurken e.d. van zijn McDonald hamburgertje schraapt om hem vervolgens alsnog na 3 happen weg te gooien. Als je dat ventje ergens mee naar uit eten neemt of zijn ma heeft een heerlijk gerecht klaargemaakt, waar uuuuuuuuren inzitten, dan nog krijgt meneertje speciaal omdat ie niks lust een lekker bord vol patat en appelmoes en een frikandel zonder vel, omdat ie dat ook niet lust.
Zo een mannetje zou je toch een paar kletsen voor de kop moeten verkopen
Daar zou ik me best iets bij kunnen voorstellen... dat daar verschil in zit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:29 schreef octopussy het volgende:
[..]
het is vaak een beetje een combi van die 2. Maar ik ben ook zo iemand die veel soorten groenten en een aantal vruchten niet lust. Vooral bittere en zure dingen vind ik erg vies. Ik heb soms het idee dat ik dat veel sterker proef dan de gemiddelde persoon. Ik moet van rauwkost bijvoorbeeld kokhalzen als ik het probeer te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |