Dat ook.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:52 schreef kastanova het volgende:
Vrouwen, het zijn allemaal kuthoeren!.
Oi, ik heb gekeken niet gekocht! Gekkie, dat doe ik toch niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:52 schreef kastanova het volgende:
Want mannen kennen het verschil tussen roze en 'fuchsia' niet. Dus hij heeft willens en wetens een roze shirt gekocht.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Naar je dochter luisteren, het is een heaumeau
Maar waar zit het prijskaartje dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:53 schreef Janetje het volgende:
Wacht tot ie in de aanbieding komtkun je er misschien wel twee nemen...
Ja, jezus, ik kan hem gewoon niet naar huis dragen, want da's veel te zwaar.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:54 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Tering, wat een wijvenzeiktopic, Muus.
Nog een ruggetuffer met een zwaar geval ookquote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef MUUS het volgende:
zware geval
Nou, nu je het zegt... zijn alarmdingetje heb ik ook niet zien zitten.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog een ruggetuffer met een zwaar geval ook
Ik til jouw tas niet, en ik maak jouw pot augurken niet open. Laat je beenhaar staan en hou je bikinilijn niet bij. Stelletje wijvenzakken.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als ik de pot augurken niet open kan krijgen, helpen jullie ok maar al te graag, want dan voelen jullie je sterk en 'mannelijk'. Zware tas? Geen probleem, laat dat maar aan de sterke, mannelijke mannen over!
Help dan nu dit weerloze vrouwtje ook even met dit zware geval, ja..
Moet je even goed zoeken.. zit meestal verborgen onder de kleding...quote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar waar zit het prijskaartje dan?
En ze hebben er nog maar 1..
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:52 schreef kastanova het volgende:
Zeg je nou dat ik Catootje moet vragen om dé boodschappentas en hem gewoon moet pikken?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:03 schreef moralia het volgende:
Probeer het eens zo?
[afbeelding]
En anders heeft Catootje misschien nog een grote boodschappentas?
Hunkemöller heeft hele duidelijke prijskaartjes aan alles, behalve aan die vrouwen die daar altijd rondlopen, maar die wil ik toch niet kopen. Die zitten altijd aan mijn tieten met die opmeetlinten en één keer kwam er eentje zomaar met haar hoofd in mijn pashokje terwijl ik mijn bustenhouder nog niet aan had.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:05 schreef Seborik het volgende:
Een wipje tussen de colbertjes en voortaan bij de Hunkemöller shoppen.
Zit dat kaartje dicht bij zijn alarmbobbel of toch hoger?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moet je even goed zoeken.. zit meestal verborgen onder de kleding...
Kan ik dat gewoon bij de kassa regelen?quote:Ach als ze er nog maar één hebben komt er binnenkort misschien een beter model op de markt.. misschien maar even afwachten dus...
Maar als je hem echt wilt hebben.. als hij allang op de markt is, komen zijn vrienden hem vast wel even afleveren bij je thuis..
Kan zo'n vent op de bak of moet je hem af en toe ook naar buiten laten?quote:Wel zorgen dat je een plekje hebt om hem neer te zetten.. en een mandje, een dekentje en een voederbak enzo..
DE moeder van alle boodschappentassen is dat ja. Moet lukken.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik Catootje moet vragen om dé boodschappentas en hem gewoon moet pikken?.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:19 schreef MUUS het volgende:
Liever niet, dadelijk loopt hij weg of wordt hij overreden.. Drukke buurt hier enzo...
Meestal zit het net iets erboven.. Bij de buik.. maar hij kan ook wat naar beneden gezakt zijn.. dat heb ik ook wel eens gezien... Gewoon even overal kijken, vooral even die kleren eraf he.. anders vind je dat kaartje natuurlijk nooit...quote:Op donderdag 21 april 2005 22:19 schreef MUUS het volgende:
Zit dat kaartje dicht bij zijn alarmbobbel of toch hoger?
Ik denk het wel.. Maar kijk uit he.. die gasten willen eerst de oude modellen kwijt.. Zit je zometeen met een afdankertje..quote:Kan ik dat gewoon bij de kassa regelen?
Ehmm.. Mééstal zijn ze zindelijk geloof ik.. LET OP: NIET ALTIJD... Tegen alleen thuis blijven kunnen ze meestal ook wel... maar dan heb je wel een 'afstanbediening' nodig voor ze...quote:Kan zo'n vent op de bak of moet je hem af en toe ook naar buiten laten?
Liever niet, dadelijk loopt hij weg of wordt hij overreden.. Drukke buurt hier enzo...
Oh, moet ik eerst aan die man likken voordat zijn prijskaartje tevoorschijn komt?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:36 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Mag ik je [CUL] aan bevelen, Muus?
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, moet ik eerst aan die man likken voordat zijn prijskaartje tevoorschijn komt?
Ja, welke man denkt nou niet: "Tjee, wat een leuk kind... ik wil wel met d'r moeder neuken!"quote:Op donderdag 21 april 2005 23:07 schreef FlyingFox het volgende:
Wow. Met je kind van vijf op mannenjacht gaan. Puike zet, MUTS.
Tis best briljant eik.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:07 schreef FlyingFox het volgende:
Dadelijk vraagt ze dingen als: ''Maar meneer Beaverhausen, waarom houdt u eigenlijk niet van meisjes?'', enzo. Dus pas maar op.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis best briljant eik..
Ik zou bijna ook een kind willen..
Is mini-MUUS ook te huur voor winkel-uitstapjes?
nuh, gewoon terug de kast inquote:Op donderdag 21 april 2005 22:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je een plekje hebt om hem neer te zetten.. en een mandje, een dekentje en een voederbak enzo..
Gewoon CTRL + C en bij thuiskomst CTRL+ V. Of werkt dit in het echt niet?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:50 schreef MUUS het volgende:
Kutwinkel met die onduidelijk geprijste artikelen van ze. Wat moet ik nu?.
Ach, het lijkt me een vrij intelligent kind.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dadelijk vraagt ze dingen als: ''Maar meneer Beaverhausen, waarom houdt u eigenlijk niet van meisjes?'', enzo. Dus pas maar op.
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ach, het lijkt me een vrij intelligent kind.
Ze heeft ook door dat die meneer een roze shirt draagt en dus heaumeau is.
Denk dat ik haar dus weinig hoef uit te leggen.
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, welke man denkt nou niet: "Tjee, wat een leuk kind... ik wil wel met d'r moeder neuken!"
Nee idioot, ik was aan het windowshoppen. Kijken en niet kopen. Tijdens dat windowshoppen liep ik tegen een probleem aan, nl het feit dat sommige prijskaartjes zo goed verstopt zitten.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:07 schreef FlyingFox het volgende:
Werkt ook goed met prijskaartjes.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:27 schreef MUUS het volgende:
aan, nl het feit dat sommige prijskaartjes zo goed verstopt zitten.
OP-LET-TEN!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |