Dat ook.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:52 schreef kastanova het volgende:
Vrouwen, het zijn allemaal kuthoeren!.
Oi, ik heb gekeken niet gekocht! Gekkie, dat doe ik toch niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:52 schreef kastanova het volgende:
Want mannen kennen het verschil tussen roze en 'fuchsia' niet. Dus hij heeft willens en wetens een roze shirt gekocht.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Naar je dochter luisteren, het is een heaumeau
Maar waar zit het prijskaartje dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:53 schreef Janetje het volgende:
Wacht tot ie in de aanbieding komtkun je er misschien wel twee nemen...
Ja, jezus, ik kan hem gewoon niet naar huis dragen, want da's veel te zwaar.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:54 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Tering, wat een wijvenzeiktopic, Muus.
Nog een ruggetuffer met een zwaar geval ookquote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef MUUS het volgende:
zware geval
Nou, nu je het zegt... zijn alarmdingetje heb ik ook niet zien zitten.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog een ruggetuffer met een zwaar geval ook
Ik til jouw tas niet, en ik maak jouw pot augurken niet open. Laat je beenhaar staan en hou je bikinilijn niet bij. Stelletje wijvenzakken.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als ik de pot augurken niet open kan krijgen, helpen jullie ok maar al te graag, want dan voelen jullie je sterk en 'mannelijk'. Zware tas? Geen probleem, laat dat maar aan de sterke, mannelijke mannen over!
Help dan nu dit weerloze vrouwtje ook even met dit zware geval, ja..
Moet je even goed zoeken.. zit meestal verborgen onder de kleding...quote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar waar zit het prijskaartje dan?
En ze hebben er nog maar 1..
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:52 schreef kastanova het volgende:
Zeg je nou dat ik Catootje moet vragen om dé boodschappentas en hem gewoon moet pikken?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:03 schreef moralia het volgende:
Probeer het eens zo?
[afbeelding]
En anders heeft Catootje misschien nog een grote boodschappentas?
Hunkemöller heeft hele duidelijke prijskaartjes aan alles, behalve aan die vrouwen die daar altijd rondlopen, maar die wil ik toch niet kopen. Die zitten altijd aan mijn tieten met die opmeetlinten en één keer kwam er eentje zomaar met haar hoofd in mijn pashokje terwijl ik mijn bustenhouder nog niet aan had.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:05 schreef Seborik het volgende:
Een wipje tussen de colbertjes en voortaan bij de Hunkemöller shoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |