het is alleen moeilijk te geloven als je het zelf hebt en het voor jou zo voelt en de ander -die er wat over gelezen heeft, het niet heeft- anders beweerd..quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:24 schreef Merovingian het volgende:
Hmmm, als dat bedoeld wordt, lijkt me dat opnieuw het wiel uitvinden... Het is ondertussen toch wel duidelijk dat het dus geen plassen is, ook al voelt dat misschien zo
Het voelt wel zo, dat maakt het moeilijk voor vrouwen om zich te laten gaan aangezien de meeste van ons niet zo zitten e wachten op de boel onderzeiken tijdens de seks...quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:24 schreef Merovingian het volgende:
Hmmm, als dat bedoeld wordt, lijkt me dat opnieuw het wiel uitvinden... Het is ondertussen toch wel duidelijk dat het dus geen plassen is, ook al voelt dat misschien zo
en dat vinden veel jongens dus geil ?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:26 schreef RiDo78 het volgende:
Geen idee of het gefaked is maareh...
http://poststuff5.entensity.net/042705/media.php?media=blows.wmv
uhm .. slecht te bepalen (of het nou werkelijk uit haar vagina komt of uit de iets hoger gelegen urineweg [hint voor degene die twijfelt aan haar eigen features] ).. maar ik ben eigenlijk door de kracht van de straal al1 al van mening dat het pis is ..quote:Op woensdag 27 april 2005 19:26 schreef RiDo78 het volgende:
[link maar niet gequote]
het plafond daarna afdrogen is iig niet geilquote:Op woensdag 27 april 2005 19:37 schreef kreeftje het volgende:
[..]
en dat vinden veel jongens dus geil ?![]()
Ik kan niet voor anderen spreken, maar IK vind t wel. Maar het boeit mij ook niet of het pis is iets anders.quote:
(iets meer serieuze reactie}quote:Op woensdag 27 april 2005 19:37 schreef kreeftje het volgende:
[..]
edit .....dus niet het gevoel van "goh wat lekker zo'n warme straal" ..maar dat je een vrouw ultiem klaar kan laten komenquote:ero::
Het gaat niet om de ejaculatie zelf, dat is heel leuk hoor, maar het gaat om het gevoel
die straal hoef je ook niet in je oog te krijgenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:26 schreef RiDo78 het volgende:
http://poststuff5.entensity.net/042705/media.php?media=blows.wmv
Schrikken? Ik zou het een verrassing ervaren!quote:
hier.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:49 schreef RiDo78 het volgende:
Ik heb btw ook nog wel ergens een ander filmpje van een meisje die op haar rug ligt en druk in de weer is met een vibratortje. Die begint op een moment ook te lekken. Maar ook daar weet ik niet of ze een plasje aan het doen is.
Helaas heb ik geen plek waar ik m kan hosten.
En hij valt zeker onder adult.quote:(Adult and abusive videos not allowed)
Nouquote:Op woensdag 27 april 2005 19:37 schreef kreeftje het volgende:
[..]
okok dit klinkt fouter dan ik wilquote:Op woensdag 27 april 2005 19:43 schreef coz het volgende:
uhm .. slecht te bepalen (of het nou werkelijk uit haar vagina komt of uit de iets hoger gelegen urineweg )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |