Idd, die 4e patch was het ja.... Ben nu die van 15,4 mb aan het downloaden, ben benieuwd...quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:53 schreef Mark.. het volgende:
srry wat ik net typte klopt niet....ik zou hem tog downloaden maar hij werkt niet tegen dat probleem dat je cd het niet meer doet...ik had het verkeerde bestand...
om ervoor te zorgen dat je spel het weer doet moet je:......naar ww.cym4.com gaan....dan naar official files...dan naar patch 1.4B en dan download file en opslaan:D....voila probleem opgelost....gloof me,,hij werkt!!...ik had dat probleem ook!!!....maar nu niet meer:D...ik kan allang weer lkkr gamen;):P....
Voor betere info over cym kan je beter naar ww.dbll.nl/forum gaan.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:08 schreef PLAE@ het volgende:
is op komst.
http://www.procyclingmanager.com/
http://www.cyanide-studio.com
Hehe...quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:36 schreef sitting_elfling het volgende:
mja, het was wel gaaf spel, heb het tijdens zomervakantie 1 week zeeer intensief gespeeld.
Begon met team wiesenhof en speelde bijna elke wedstrijd. Na een poosje kochten we ' ik speelde niet alleen, om de beurt met mijn neef. Als hij even bezig was sliep ik weer en andersom. We hebben het ongeveer 9 seizoenen uitegehouden. We hebben zelfs team gehad met ullrich armstrong petacchi cooke freire mayo en tyler hamilton. En nog veel meer, we hebben dan ook alles wel gewonnen wat er te winnen viel. En vooral met petacchi legio sprints gewonnen, en vaak meegezongen toen 'we like to party' van de party animals langs kwam, en dan te schreeuwen we like petacchi! Dat waren nog eens tijden. :]
hoe won je die sprints dan??quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:36 schreef sitting_elfling het volgende:
mja, het was wel gaaf spel, heb het tijdens zomervakantie 1 week zeeer intensief gespeeld.
Begon met team wiesenhof en speelde bijna elke wedstrijd. Na een poosje kochten we ' ik speelde niet alleen, om de beurt met mijn neef. Als hij even bezig was sliep ik weer en andersom. We hebben het ongeveer 9 seizoenen uitegehouden. We hebben zelfs team gehad met ullrich armstrong petacchi cooke freire mayo en tyler hamilton. En nog veel meer, we hebben dan ook alles wel gewonnen wat er te winnen viel. En vooral met petacchi legio sprints gewonnen, en vaak meegezongen toen 'we like to party' van de party animals langs kwam, en dan te schreeuwen we like petacchi! Dat waren nog eens tijden. :]
En dat is nou zo jammer aan dat spel. Heeft naar mijn mening veel potentie en is ook vermakelijk, ware het niet voor die bugs...quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:21 schreef Zwansen het volgende:
zitten...
Heb het origineel gekocht voor 15 ¤ en ook in die, met de nieuwe patches loopt het soms niet helemaal lekker.
Die versies waren inderdaad klote. Maar de 4 is echt een hele verbetering, draait ook veel vlotter.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:23 schreef Little Brother het volgende:
CM is de grootste teleurstelling die ik ooit heb meegemaakt op gamegebied. Vriend van mij kocht ooit deel 2 of 3 (weet het niet zeker meer), probeerde het op zijn computer te installeren, maar dat crashte. Gelukkig had ik mijn lap-top bij me, dus installeerden we het daarop, we eindigden de avond met een nieuwe installatie van windows!
Omdat het twee CD_Roms waren hebben we besloten om er ieder één te houden, zodat we nooit meer op het onzalige idee konden komen om dit klotespel te installeren......![]()
de patch is niet de database.....de patch is gemaakt om enkele fouten uit t spel te verwijderen....quote:Op zondag 22 mei 2005 17:23 schreef jaap90 het volgende:
Ik heb nu de final patch van 2005 gedownload maar hij staat nie in het rijtje in het spel met de databases. Hoe komt ie daar???????![]()
je bedoelt denk ik :quote:Op donderdag 6 april 2006 13:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Speelt er al iemand Pro Cycling manager 2006????
Ik ook ooit in een donker verledenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Ik speel het, is wel okay.
Nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ook ooit in een donker verleden![]()
Keertje online doen??
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan.
Maar kunnen we een keer doen. Ben nu met tentamens bezig, maar tegen de tijd dat ik tijd heb kick ik het topic wel ff.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |