Die versies waren inderdaad klote. Maar de 4 is echt een hele verbetering, draait ook veel vlotter.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:23 schreef Little Brother het volgende:
CM is de grootste teleurstelling die ik ooit heb meegemaakt op gamegebied. Vriend van mij kocht ooit deel 2 of 3 (weet het niet zeker meer), probeerde het op zijn computer te installeren, maar dat crashte. Gelukkig had ik mijn lap-top bij me, dus installeerden we het daarop, we eindigden de avond met een nieuwe installatie van windows!
Omdat het twee CD_Roms waren hebben we besloten om er ieder één te houden, zodat we nooit meer op het onzalige idee konden komen om dit klotespel te installeren......![]()
de patch is niet de database.....de patch is gemaakt om enkele fouten uit t spel te verwijderen....quote:Op zondag 22 mei 2005 17:23 schreef jaap90 het volgende:
Ik heb nu de final patch van 2005 gedownload maar hij staat nie in het rijtje in het spel met de databases. Hoe komt ie daar???????![]()
je bedoelt denk ik :quote:Op donderdag 6 april 2006 13:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Speelt er al iemand Pro Cycling manager 2006????
Ik ook ooit in een donker verledenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Ik speel het, is wel okay.
Nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ook ooit in een donker verleden![]()
Keertje online doen??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |