Ik dacht dat ze daar juist afgelopen zomer een gracht hadden gegraven om de hekken weg te kunnen halen?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:03 schreef rubbereend het volgende:
Bij PSV staat er tegenwoordig ook alleen nog maar een hekje

Een hekje van 2 varkens hoog....quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar juist afgelopen zomer een gracht hadden gegraven om de hekken weg te kunnen halen?

Ben dus ook in stadion geweest van fc barcelona en vroeg me toen eigenlijk al af waarom die lappen stof over het veld hangen? Weet iemand dat toevallig?quote:

daar is over nagedacht maar daar was (gelukkig) niet overal ruimte voorquote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar juist afgelopen zomer een gracht hadden gegraven om de hekken weg te kunnen halen?

waarom zie je dat eigenlijk in Nederland niet meer? Echt jammer dat het er niet meer is, die tijden dat je voor 7,5 euro naar een mooie wedstrijd kon kijken op een staanplaats en je gaat er lekker actief van zingen! Trek weer meer mensen omdat het goekoper is en meer sfeer is............quote:

Ik heb gister in het Abe Lenstrastadion de bekerwedstrijd tegen VVV vanaf de staantribune beleefd en dat voor maar 7 euro. Het is een ware verademing dat we hier weer mogen staan. Het is ook veel makkelijker om bij een groepje vrienden te gaan staan. Tot nu toe ben ik dan ook zeer tevreden over het staanvak.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
waarom zie je dat eigenlijk in Nederland niet meer? Echt jammer dat het er niet meer is, die tijden dat je voor 7,5 euro naar een mooie wedstrijd kon kijken op een staanplaats en je gaat er lekker actief van zingen! Trek weer meer mensen omdat het goekoper is en meer sfeer is............
Stoeltjes worden bij een fanatieke aanhang toch niet gebruikt.
eeuwig zonde....![]()

Regeltjes, regeltjes, regeltjes.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
waarom zie je dat eigenlijk in Nederland niet meer?

quote:Grote gebreken Koning Boudewijnstadion
Uitgegeven: 6 januari 2006 09:55
BRUSSEL - Het Koning Boudewijnstadion , berucht na het Heizeldrama in 1985, vertoont grote gebreken. Dat blijkt uit een rapport van Binnenlandse Zaken in Belgiė, waar diverse kranten inzage in hebben gehad.
Na het Heizeldrama, waarbij 39 Italianen om het leven kwamen, werd het stadion gerenoveerd en omgedoopt tot Koning Boudewijnstadion. Bij een inspectie is nu gebleken dat de trappen in het complex niet groot genoeg zijn voor een evacuatie. Bovendien ontbreken branddeuren en onder de tribune liggen gevaarlijke stoffen als benzine en verf opgeslagen. Ook maakt het rapport melding van loszittende stoelen en rondslingerende potentiėle projectielen.
De voetbalbond KBVB heeft inmiddels een proces-verbaal en een boete van 5000 euro opgelegd gekregen. Ook heeft Binnenlandse Zaken om dringende verbeteringen gevraagd.

De Arena is een grafbak.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:15 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Maar toch blijft de ArenA het mooiste stadion van Nederland![]()

quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:15 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:

De eerste persoon zonder architect als beroep die dat met droge ogen durft te beweren moet ik nog ontmoeten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:15 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:

idd. ik neem kutjoden sowieso niet serieusquote:Op zondag 8 januari 2006 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Daar had ik die 4 punten niet voor nodig hoor

quote:Op zondag 8 januari 2006 13:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd. ik neem kutjoden sowieso niet serieus![]()

Daar ga ik 28 januari heenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:55 schreef sr_firewire het volgende:
[afbeelding]
De mooiste tribune van de wereld, in het stadion van Dortmund.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |