quote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef JaWi het volgende:
Daar speelde Nederland toch ook?

vin ie dat een mooi stadion?quote:

vooral als ie als staantribune is ingericht. Staan in een stadionquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:55 schreef sr_firewire het volgende:
[afbeelding]
De mooiste tribune van de wereld, in het stadion van Dortmund.

Echt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef raptorix het volgende:
Je moet niet vergeten dat de grachten vanuit een perspectief zijn gebouwd dat supporters nog wel eens het veld op wouden stormen.

Naja serieus, het is niet overal zo, ik heb begrepen dat ze in de arena bijvoorbeeld uit logistieke doeleinden liggen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Echt?Ik dacht dat ze die hadden gebouwd om er na een flinke regenbui zwemwedstrijden in te houden!

die verhoogde tribunesquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:14 schreef pfaf het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Euroborg, ziet er allemaal erg goed uit, kort op veld, stijl en gezellig. Alleen die naam hè.
Westfalen is ook één van mijn favorieten trouwens. ( En dan natuurlijk de Südtribüne)
Ik ben blij dat ze in Nederland ook van de grachten en verhoogde tribunes afstappen ( Heracles, Groningen ) de grootste schande in de historie van de stadionbouw.
Deze tribune mag natuurlijk ook niet in dit topic ontbreken.
[afbeelding]

Weet ik, maar men had wat aan de supporters moeten doen, niet de stadions. Nu zit half Nederland met zo'n lelijk bakbeest....quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef raptorix het volgende:
Je moet niet vergeten dat de grachten vanuit een perspectief zijn gebouwd dat supporters nog wel eens het veld op wouden stormen.

Allemaal van die lelijke Abe Lenstra kloontjes (hoewel die er nu wel grappig uitziet met die vergrote tribunes). Gisteren was ik voor het eerst in 10 jaar weer in de Geusselt, die is ook afschuwelijk lelijk geworden.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weet ik, maar men had wat aan de supporters moeten doen, niet de stadions. Nu zit half Nederland met zo'n lelijk bakbeest....

Moet dat dan? Bij Heracles kan het ook gewoon...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:04 schreef raptorix het volgende:
Naja misschien als er eindelijk een voetbalwet is, kunnen we die grachten dicht gooien.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |