dat was van Borussia Mönchengladbachquote:Op woensdag 27 april 2005 21:11 schreef Chen het volgende:
De Bökelbergvan welke club is/was dat eigelijk?
Windt het je op?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:dit topic helemaal gemist, k kijk graag naar stadions enzo
idd alleen van binnen ziet t er minder uit. En je moet er als scheidsrechter niet tegen Noord Korea fluitenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:18 schreef rocco_siffredi het volgende:
nationale stadion van noord korea is ook wel vet:
[afbeelding]
Helaas gaan ze plat, maar gelukkig staat de allermooiste van Nederland er nog steeds (De Adelaarshorst). Hopelijk gaan ze daar nog ooit de hekken weghalen.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:37 schreef Cart_man het volgende:
Oosterpark en Almaarderhout. Die stralen pas voetbal uit..
Vind het jammer. Adelaarshorst ben ik nog nooit geweest. Moet ik nog eens heen...quote:Op donderdag 15 december 2005 16:38 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Helaas gaan ze plat, maar gelukkig staat de allermooiste van Nederland er nog steeds (De Adelaarshorst). Hopelijk gaan ze daar nog ooit de hekken weghalen.
Liverpoolquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Nieuwe stadions van Arsenal en Liverpool worden ook mooi
Ach het ziet er allemaal wel gelikt uit, maar een ouder stadion heeft toch wat meer naar mijn mening.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:30 schreef Harmen1984 het volgende:
Meer groen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, helaas is er daar geen mogelijkheid tot uitbreiding en zijn de facaliteiten stukken minder. Als je de ruimte niet hebt moet je wel op een gegeven moment.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:20 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ach het ziet er allemaal wel gelikt uit, maar een ouder stadion heeft toch wat meer naar mijn mening.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |