Als ze in een mannenhuis gaan kijken wel jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:00 schreef Underdoggy het volgende:
voor vrouwen is het sowieso een stuk makkelijker...
serieus? ik wil namelijk een kamer in leiden maar woon nog in brabant dus als er een kameroverschot is zou dat wel tof zijn want dan hoef in naar minder kijkavonden (hoop ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:38 schreef akkien het volgende:
[..]
en heb je dan wel of geen huisgenoten, zonder lijkt me nl. best wel heel erg saai. En Leiden is absoluut niet moeilijk om een kamer te krijgen. Weet dat er momenteel eigenlijk bijna een kamer overschot is. Op de kamers die nu vrijkomen reageren vaak max. 5 mensen.
vertel mij wat , ik ga naar gronigen!quote:Op maandag 9 mei 2005 01:01 schreef Thundertje het volgende:
Dat is idd goed nieuws ja, zeker aangezien in totaal 4/5 uur reizen voor één keer hospiteren ... best veel is
* Thundertje zit, hopelijk, volgend jaar ook in Leiden.
haha ach moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 9 mei 2005 01:32 schreef Thundertje het volgende:
Mijn god, da's wel heel lang. En ik vond mezelf al zo zielig![]()
foute beslissing denkquote:Op maandag 9 mei 2005 13:59 schreef macondo het volgende:
In Groningen hadden we ook een kamer over, hadden ergens advertentie geplaatst.. Belt er een Groninger uit Stadskanaal (o.i.d.)..
'jullie hewe een kamer vroai?'
- 'ja dat klopt'
' moai, ik neem'um!'
- 'wil je hem niet zien dan, kunnen we jou ook zien?'
'noah hoef nie'
we hebben hem maar niet uitgenodigd..
Was volgens mij gezellig eten en voor de pit hangen met die mooie baas!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:20 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
foute beslissing denk
Zo iemand heb je tenminste wat aan. Recht toe recht aan.
Of hij is gewoon zo'n geweldige gast dat iedereen hem geweldig vindt en dat hij nog nooit heeft hoeven hospiterenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het feit dat ie niet eens weet hoe het hospiteren normaal gesproken in z'n werk gaat spreekt dan weer niet in z'n voordeel
Juist wel, dat soort knakkers in huis lijkt me geweldig, die brengen sfeer!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als dat nagebootste accent klopt kan ik me daar weer niks bij voorstellen, die geweldigheid
Ik heb nu totaal 5 mailtjes verstuurd en geen enkele reactie!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:03 schreef Keroppi het volgende:
Voor de mensen die moeten hospiteren in Utrecht (en vooral via kamernet), bereid je er maar op voor dat je echt bijzonder vaak te horen krijgt "sorry, maar je bent het niet geworden" of dat je gewoon niet voor het afgesproken tijdstip gebeld wordt. Ik heb via kamernet ooit een hospiteeravond van 35 (!) mensen gehad. Ik had eigenlijk direct moeten omkeren...
Ben je eenmaal aan de beurt voor de SSH, dan is het echt een eitjeDe spoeling is er sowieso dun, er is geen voorselectie aan de hand van mailtjes geweest en er zitten hele vage figuren tussen. Weinig concurentie dus
Maar wat ik zelf nog DE tip vind, is jezelf afvragen "wil ik hier wel wonen?" En tuurlijk, je wil gewoon heel graag een kamer, dus ben je best bereid om het feit dat de bewoners geitenwollensokken/duffe mutsen/ brallende studenten/ kortom niet jou type zijn, door de vingers te zien. Maar je moet straks die schaarse m2 met hun delen, dus dan moet je wel goed met elkaar door een deur kunnen.
Ik heb zelf in 2 huizen gezeten waar ik niet heb gehospiteerd (onderhuur en tijdelijke SSH kamers) en in het ene geval was het niet zo gezellig, in het andere geval op een gegeven moment zelfs een hel (coke-verslaafde huisgenoot...)
Hospiteren kan heel slecht zijn voor je ego, maar ooit word je het, echt!
ik vind die medunkt wel geinigquote:Op zondag 15 mei 2005 23:58 schreef Thundertje het volgende:
'k Zeg wel dat ik de Senseo meeneem van thuis. Zou genoeg moeten zijn medunkt
dastochgeen koffiequote:Op zondag 15 mei 2005 23:58 schreef Thundertje het volgende:
Ik neem de beertender meequote:Op zondag 15 mei 2005 23:58 schreef Thundertje het volgende:
Zoalsquote:Op zondag 15 mei 2005 23:44 schreef Fatality het volgende:
Hoihoi, ik heb vrijdag een kijkavond gehad in Utrecht. Mooie kamer + balkon... maar de regels waren niet te zuinig,
géén visite, géén loges, als ze toch blijven slapen mochten ze geen gebruik maken van water en gas.Voor dinsdag moest ik iets van 600 euro overgemaakt hebben. En ik zat er zowiezo 9 maanden aan vast.quote:
Hmm klinkt inderdaad behoorlijk onzinnig.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:40 schreef Fatality het volgende:
[..]
géén visite, géén loges, als ze toch blijven slapen mochten ze geen gebruik maken van water en gas.Voor dinsdag moest ik iets van 600 euro overgemaakt hebben. En ik zat er zowiezo 9 maanden aan vast.
Geen visitequote:Op zondag 15 mei 2005 23:44 schreef Fatality het volgende:
Hoihoi, ik heb vrijdag een kijkavond gehad in Utrecht. Mooie kamer + balkon... maar de regels waren niet te zuinig, ik mocht nog net ademen in mijn slaap. Kreeg ik vandaag te horen dat ik het kreeg, niet gedaan natuurlijk, luxe te over
Helaas ik ga naar Groningenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als jij nou eens in Nijmegen komt wonen, dan wil ik een kamer bij jou in huis
In ieder geval niet in de mail vertellen dat je de kamer zo hard nodig hebt. Dat jij een kamer nodig hebt is namelijk niet hun probleem.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:16 schreef Avani het volgende:
[..]
Serieus![]()
Dat had ik nou niet verwachtHoe zorg je er dan sowieso voor dat ze jou uitnodigen voor een avond
Oh god... dat wordt bomen klimmen..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:48 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
In ieder geval niet in de mail vertellen dat je de kamer zo hard nodig hebt. Dat jij een kamer nodig hebt is namelijk niet hun probleem.
Zorg dat je mail ook opvalt: als je buikdanst, zet dat als hobby in je mail, maar dan kun je wel verwachten dat ze je vragen of je een demonstratie wilt geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |