Ik Lehman ook om de vergelijking te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
Toen was hij inderdaad schuldig aan 2 goals. Maar ik heb hem ook vaak genoeg duels zien winnen voor zijn ploeg.
Dan zijn die gewoon laat, want A Bola kopt het al weken. En wie weet ben je volgend seizoen wel erg blij met hem.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:47 schreef DutchGooner het volgende:
speciaal voor MM,nu wordt er pas door oa Eurosport melding van gemaakt.
IK HOEF DIE PRUTSER NIET!
Hij komt toch nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zijn die gewoon laat, want A Bola kopt het al weken. En wie weet ben je volgend seizoen wel erg blij met hem.
ik zag het ja,waarom nou zo'n goudkleurig O2 logo?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:49 schreef Gunner het volgende:
[afbeelding]
shirt voor volgend seizoen. de tijdelijke voor laatste seizoen @ highbury
Ik vind het een fantastisch shirt DG!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik zag het ja,waarom nou zo'n goudkleurig O2 logo?
Had dat wit gemaakt ofzo
Ja ik zien een kruisje...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Staat hierboven Robbie. Wat een supergaaf shirt zeg!
http://www.arsenal.com/images/PreviousSite/root/r/redcurrant_8player.jpgquote:
Plaatje lijkt me niets mee aan de hand. Wordt NIET gehost door die imageshack prutsersquote:
Het zal wel aan zijn ogen liggen....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Plaatje lijkt me niets mee aan de hand. Wordt NIET gehost door die imageshack prutsers
Tsjah, misschien hadden ze het kunnen afkopen ofzo, dit is toch het laatste seizoen met O2 als sponsorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:29 schreef DutchGooner het volgende:
Als ze dan toch terug naar het eerste shirt willen,waarom dan in hemelsnaam een sponsor erop?
ja,snap ik wel,commerciele belangen etc.,maar toch.
die letters onder het rugnummer had ik nog niet gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |