abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:02:44 #26
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_26434157
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:27 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Wat doe je vlak voordat je naar bed gaat ?
Het beste is om het laatste half uurtje even iets ontspannends te doen. Dat wil zeggen: geen computer, geen huiswerk, geen TV. Ga gewoon op je gemak bijv. een boek lezen of rustgevende muziek luisteren.

Met pillen slikken zou ik nog even wachten, speel niet zelf voor apotheker. Ga liever eerst eens naar de huisarts.
Meestal douchen (duurt toch snel een half uurtje) en soms zit ik achter de pc, of kijk ik TV. Maar goed, dat ga ik dus niet meer doen. Lezen vind ik wel leuk, dus het zou een optie kunnen zijn .

Overigens wil ik liever ook geen pillen slikken, maar goed...
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_26434644
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:34 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Heeft dat spul ook bijwerkingen oid?
Een vriendin van mij heeft het ook gebruikt, maar voelde zich de volgende dag heel suf en vaag.

Een beker warme melk voor het slapen gaan wil ook weleens helpen. Of een boek lezen.
  vrijdag 22 april 2005 @ 18:00:26 #28
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_26436767
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:23 schreef schatje het volgende:

[..]

Een vriendin van mij heeft het ook gebruikt, maar voelde zich de volgende dag heel suf en vaag.

Een beker warme melk voor het slapen gaan wil ook weleens helpen. Of een boek lezen.
Die ga ik ook nog even proberen. Ik ben nu ook redelijk suf.. Maar ja, ik wil niet dat het erger wordt e.d.
Dank je wel! .
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_26451271
Hoe gaat ie inmiddels? 'k Ben wel nieuwsgierig eigenlijk
That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_26464995
Probeer eens valdispert, kan je gewoon bij het kruidvat ofzo kopen (eigen merk nemen). Dat helpt je om wat rustiger te worden. Het is geen slaapmiddel, maar puur een middel om wat rustiger te worden. Werkt bij mij over het algemeen wel redelijk, neem er dan trouwens wel 3 of 4 tegelijk maar goed het is puur natuur dus dat maakt niet uit, zou ook wel eens kunnen dat dat de dosis is die in de bijsluiter staat, weet ik niet.
Music was my first love, and it will be my last
pi_26492751
quote:
Op donderdag 21 april 2005 18:16 schreef da_micha_man het volgende:
Is (te) veel slapen, ook een slaapprobleem? Soms wil ik op school gewoon niks anders dan.. slapen!

Ik vind het niet erg, maar ik heb het idee dat het ook niet helemaal gezond is?
ik had een vriendin die ook altijd moe was en overal wilde slapen. (was zelfs zo erg dat ze staand kon slapen, in de bus) die bleek later bloedarmoede te hebben en een verlaagde weerstand. Als je er verder geen last van hebt is er niets aan de hand. als je leven er door wordt beinvloed, zou ik naar de huisarts gaan.

Trouwens, voor TS, de ademhalingsoefeningen die boven werden genoemd, werken ook. Mijn moeder had ook een dusdanig slaapprobleem dat ze naar een homeopaat is gegaan (na tig bezoekjes aan de huisarts die niets hielpen). Ze kreeg daar een bandje waar een bepaald ritme op stond. op dat ritme moest ze ademen en dat hielp ontspannen en uiteindelijk in slaap vallen.

Je kan dit zelf doen door op je rug te gaan liggen, handen op je buik. Je moet dan je 'slaapademhaling' nadoen (dus diep in ademen en rustig uitademen) handen op je buik, zodat je ook buikademhaling doet. na een tijdje ontspan je dan en kan je wellicht wel slapen.
pi_26503680
Ga in bad met badolie hop/valeriaan van Kneipp voor de goede nachtrust.
Dan ben je helemaal suf!
Rooibosthee?
  maandag 25 april 2005 @ 22:49:30 #33
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_26507482
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 12:21 schreef neliz123 het volgende:
Hoe gaat ie inmiddels? 'k Ben wel nieuwsgierig eigenlijk
Het gaat iets beter.. Ik kan weer wat beter in slaap vallen, hoewel het me nog niet echt lukt om vroeg in slaap te vallen. 'S ochtends opstaan blijft ook nog moeizaam verlopen, maar ik merk wel dat er verbetering is. Nu neem ik een douche voor het slapen gaan, drink wat thee en let ook op het adem halen. Af en toe neem ik ook nog een slaappil. . Heb nog wel last van m'n ogen, die af en toe eens rood zijn en vrijwel zwaar aanvoelen. Ik hoop dat het in de loop van de dagen nog wat beter zal gaan met me .

Bedankt iig iedereen, ik heb er wel wat aan gehad . En ik ga nog meer methodes proberen uiteraard .
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:51:36 #34
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_26607138
En, gaat het de goede kant op ?
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_26608534
Niet kunnen slapen is zwaar vervelend
Maar misschien moet je s'ochtends gewoon er wat vroeger uit,zodat je s'avonds weer wat eerder kan slapen.En als je niet kan slapen,geen actieve dingen gaan doen
pi_26608607
draai gewoon een jointje
pi_26608640
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 22:00 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
draai gewoon een jointje
Dan lig je nog wakker van de angstaanvallen
pi_26608684
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 22:02 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Dan lig je nog wakker van de angstaanvallen
nou als ik een jointje op heb en ik lig in bed dan kan ik echt niet wakkerblijven
pi_26608845
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 22:05 schreef De.dronken.pinguin het volgende:

[..]

nou als ik een jointje op heb en ik lig in bed dan kan ik echt niet wakkerblijven
Heb jij geluk
pi_26608908
1 word : Melatonine!
De Nu-Realiteit? Een 4 dimensionale droom, een nooit eindigende droomgeschiedenis in een holografisch, multidimensionaal universum.
pi_26611869
quote:
Op donderdag 21 april 2005 18:16 schreef da_micha_man het volgende:
Is (te) veel slapen, ook een slaapprobleem? Soms wil ik op school gewoon niks anders dan.. slapen!

Ik vind het niet erg, maar ik heb het idee dat het ook niet helemaal gezond is?
heb ik ook gehad, bij mij was het een te lage bloedsuikerspiegel (is niet zo fijn)
  zaterdag 30 april 2005 @ 16:23:15 #42
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_26620558
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:51 schreef Mattt het volgende:
En, gaat het de goede kant op ?
Het gaat wel beter. .
Nog steeds moeite met in slaap vallen, maar goed... Nu lekker vakantie, dus heb nog veel in te halen .
Het uitslapen lukt me nu inmiddels wel, gelukkig. Alleen dat in slaap vallen nog...
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
  zaterdag 30 april 2005 @ 16:23:19 #43
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_26620561
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 21:57 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Niet kunnen slapen is zwaar vervelend
Maar misschien moet je s'ochtends gewoon er wat vroeger uit,zodat je s'avonds weer wat eerder kan slapen.En als je niet kan slapen,geen actieve dingen gaan doen
Ik doe ook niet echt actief of wat dan ook . Blijf gewoon lekker rustig liggen.
Maar het is inderdaad vervelend, jammer genoeg heeft dat vroeg opstaan ook niet echt veel effect (ik noem 7 uur al vroeg .) en ben ik de hele dag moe... Totdat ik dus moet gaan slapen, dan ben ik namelijk weer klaar wakker.
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
  zaterdag 30 april 2005 @ 16:24:15 #44
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_26620578
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 22:16 schreef Jabba het volgende:
1 word : Melatonine!
Heb nu al van die slaap pillen, heten dacht ik 'slaap lekker' oid. Zit dat spul ook in dacht ik.
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_30656534
weed help ook goed trouwens........ ghehehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')