Meestal douchen (duurt toch snel een half uurtje) en soms zit ik achter de pc, of kijk ik TV. Maar goed, dat ga ik dus niet meer doen. Lezen vind ik wel leuk, dus het zou een optie kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:27 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Wat doe je vlak voordat je naar bed gaat ?
Het beste is om het laatste half uurtje even iets ontspannends te doen. Dat wil zeggen: geen computer, geen huiswerk, geen TV. Ga gewoon op je gemak bijv. een boek lezen of rustgevende muziek luisteren.
Met pillen slikken zou ik nog even wachten, speel niet zelf voor apotheker. Ga liever eerst eens naar de huisarts.
Een vriendin van mij heeft het ook gebruikt, maar voelde zich de volgende dag heel suf en vaag.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:34 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Heeft dat spul ook bijwerkingen oid?
Die ga ik ook nog even proberen. Ik ben nu ook redelijk suf.. Maar ja, ik wil niet dat het erger wordt e.d.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft het ook gebruikt, maar voelde zich de volgende dag heel suf en vaag.
Een beker warme melk voor het slapen gaan wil ook weleens helpen. Of een boek lezen.
ik had een vriendin die ook altijd moe was en overal wilde slapen. (was zelfs zo erg dat ze staand kon slapen, in de bus) die bleek later bloedarmoede te hebben en een verlaagde weerstand. Als je er verder geen last van hebt is er niets aan de hand. als je leven er door wordt beinvloed, zou ik naar de huisarts gaan.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:16 schreef da_micha_man het volgende:
Is (te) veel slapen, ook een slaapprobleem? Soms wil ik op school gewoon niks anders dan.. slapen!
Ik vind het niet erg, maar ik heb het idee dat het ook niet helemaal gezond is?
Het gaat iets beter.. Ik kan weer wat beter in slaap vallen, hoewel het me nog niet echt lukt om vroeg in slaap te vallen. 'S ochtends opstaan blijft ook nog moeizaam verlopen, maar ik merk wel dat er verbetering is. Nu neem ik een douche voor het slapen gaan, drink wat thee en let ook op het adem halen. Af en toe neem ik ook nog een slaappil.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:21 schreef neliz123 het volgende:
Hoe gaat ie inmiddels? 'k Ben wel nieuwsgierig eigenlijk
Dan lig je nog wakker van de angstaanvallenquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:00 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
draai gewoon een jointje
nou als ik een jointje op heb en ik lig in bed dan kan ik echt niet wakkerblijvenquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:02 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Dan lig je nog wakker van de angstaanvallen![]()
Heb jij gelukquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:05 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
nou als ik een jointje op heb en ik lig in bed dan kan ik echt niet wakkerblijven
heb ik ook gehad, bij mij was het een te lage bloedsuikerspiegel (is niet zo fijn)quote:Op donderdag 21 april 2005 18:16 schreef da_micha_man het volgende:
Is (te) veel slapen, ook een slaapprobleem? Soms wil ik op school gewoon niks anders dan.. slapen!
Ik vind het niet erg, maar ik heb het idee dat het ook niet helemaal gezond is?
Het gaat wel beter.quote:
Ik doe ook niet echt actief of wat dan ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:57 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Niet kunnen slapen is zwaar vervelend![]()
Maar misschien moet je s'ochtends gewoon er wat vroeger uit,zodat je s'avonds weer wat eerder kan slapen.En als je niet kan slapen,geen actieve dingen gaan doen![]()
Heb nu al van die slaap pillen, heten dacht ik 'slaap lekker' oid. Zit dat spul ook in dacht ik.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:16 schreef Jabba het volgende:
1 word : Melatonine!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |